Yoona : Err nuguseyo ?
Namja itu membuka masknya dan terserlah wajahnya . Riak wajah Yoona agk terkejut .
•••
Mark .
Yoona : Awk .. err awk nih -..
Mark : BTS enemy , Mark .
Yoona : //telan air liur// //takot// // Ahh!! Ottokea ?! Asal aku pegi ikot dia tadi ?! //
Mark : //senyum// Gwenchana . Sy takkan papekan awk .
Yoona : Mcam mne sy boleh percyekan awk ?
Mark : Wae ? Awk ragu-ii dengan sy ke ? Asal awk nak ragu lagi sedgkan sy yg selamatkan awk dari ditangkap namja tdi . Am I right ? Atau .. awk msih ragu lagi ?
Yoona : Err little 😅
Mark : //snyum nmpak gigi// Oky cmne nakbgi awk tknak ragu ? Awk nak ikat tngan sy dekat pokok ke ?
Yoona : A-ani ! Tkdelah smpai mcam tu . Sokey sy .. percaye . Btw .. knapa awk bwak sy ke sini ?
Mark : Oh yeah lupa . Awk .. dah lame ke tinggal dengan BTS ?
Yoona : Err dah nak msok 2 bulan rasenye .
Mark : Woah . Asal awk tinggal dengan diorg erk ?
Yoona : Sebab sy terlepas train nak ke Seoul .
Mark : Awk tinggal sne erk ?
Yoona : //angguk// Neh .
Mark : Oky . Just that . Anything else you want to know about me ? Mne tahu boleh bwak kebaikan //snyum//
Yoona : Boleh ke ?
Mark : Boleh je . Palli bukan selalu nak ada peluang mcam nih .
Yoona : Knapa korg nak bunuh BTS sedgkan BTS takpernah nak ada niat untuk bunuh korg ? Korg bunuh untuk suka-ii je ke ?
Mark : //mndengus// Suke-ii ? Nonsense . Awk pkir kitorg nak bunuh diorg suke-ii je ke ?
Yoona terkedu akibat Mark yg telah bertukar reaksi wajahnya .
Mark yg tersedar , terus mngubah reaksi wajahnya .
Mark : Err mian . Oke err gdoh not bunuh 😅 Sebab org-ii kat sini selalu memihak pada BTS . And kitorg rase bnda tu tak adil . Ktorg tahu sebab knpa diorg lebih dijdikan perhatian . Sebab diorg ank didikan dari gngster yg amat terkenal . Spe yg tak respek org yg ada pertalian dengan gngster tu but not us .
Yoona : Tapi awk boleh ckap baik-ii kan ?
Mark : Ckap ? //mndengus// Not our style and not our rules . Peraturan ktorg adalah berckap mnggunakan badan bukannya kata-ii .
Yoona : Awk .. smpai hati ?
Mark : //mngeluh// Bnda tu dah jadi sebahagian dripada hidop sy .
Yoona : Knapa korg mesti target Jimin dan Jungkook ? Sebab diorg .. yg pling berkuasa ke ?
Mark : Aniyo . Sebab diorg menyakitkan hati //sinis// But don't you worry , umur diorg msih pnjng sebab ktorg dah tukaa target .
Yoona : Nugu ?
Mark smirk .
?? : KYAH!
Diorg memndng pemilik suara itu .
Yoona : Jungkook . Camne awk ..
Jungkook berdiri di hdapan Yoona bgi menghalang Mark berdiri di hdapan Yoona .
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...