5

458 39 2
                                    

Jess : Aish nae style aniya -,- Ops! //pegi dapo//

Perlahan lahan sepasang mata dari luar tingkap mula beredar dengan superbikenya .

•••

Daehyun : //mkan lolipop// //baring atas superbike// So acane New York ?

Jimin : Tak best sngat sebab aku seng meng .

Zelo : Riak kau //ketawa kecil// Ape cite smpai rmbut pon dah pink . Dah takde yeoja ke kat sane smpai kau pon nak jadi yeoja ?

Jimin : Pink tak sebrang pink weh . Aku kembali dengn gaya mcam ni ada mkne .

?? : Mkne yg kau dah brubah ? //smirk//

Semua memndang seorang namja yg sedg dperhati .

Jimin : Yow Jungkook! //peluk Jungkook// Weh aku rindu kau weh!

Jungkook : Eleh chating aku pon tak . Aku ingat kau dah lesap kat sane -,-

Jimin : Fon aku jatoh kat gaung msa racing . Kau tahu tak aku mimpi kau !

Jungkook : Kau pikir sweet ?

Jin : Woa korg takyah nak buat conflict cinta kat sini mcam dulu erk .

V : Tahnye -,-

Jimin : Rindu punya pasal 😅

Jungkook : So pe cite kat sne

Jimin : Bosan 😒 Kau ?

Jungkook : Aku ? //ketawa kecil//

Jimin : Cup-iii ! Aku dah tahu actually ape yg jadi mse aku takde . GOT7 cube bunuh korg kan ? //smirk//

BTS hnya buat relax .

Suga : Kau tahukan Jungkook tak boleh ajak main .

Jungkook : Nak buat mcam mne . Twin kite yg paling aku 'syg' tuu .

BTS memndang GOT7 yg bersama VIXX di bawah pokok .

GOT7 terperasan namun diorg hiraukannya . Bambam mnjeling Jimin .

Jimin : //ketawa kecil// Tak ke korg rase diorg dah bertambah cute dari hari ke hari ? //smirk//

J-Hope mnolak Jimin perlahan .

Jin : Kau dah gay ke ?!

BAP hnya ketawa melihat diorg .

Jimin : Mnade! Agak2lah !

Namun hnya seorg yg mngambil serius dengan kata-ii Jimin itu . Jungkook .

╰KEESOKAN HARINYA╮

SNSD berjalan dengan riang setelah bersarapan di sebuah restoran terkenal di kg itu .

Sooyoung : Unnie! Sedaplah mkanan kat situ! Nanti kite pegi lagi erk ?

Taeyeon hnya senyum .

Sekarg diorg sedg berjalan di atas bukit yg menampakkan pemndangan kmpung-ii dari atas .

Jess : Jap-ii . Mne korg tahu tempat ni ?

Seohyun : Seohyun tngok dalam Ig 😁

Jess hnya mengangguk .

Yoona berjalan jauh sedikit dari SNSD . Sedg dia berjalan tiba-ii datang seekor anak anjing kepadanya .

WOOF! WOOF!

Yoona : //tersenyum// //dukung anak anjing// Wah ♡ Puppy sape ni ? Kyeopta 💕

✔ Boyfriend - JJKWhere stories live. Discover now