SNSD ditarik oleh EXO .
Taeyeon : Jebalyo lepas Baek! Tolong !!
•••
Jin : Yoona sshi .
Yoona : Neh ?
Jin : Boleh tolong hntaakan bubur ni dalam bilik Jimin tak ?
Yoona : Ne boleh //snyum//
Yoona mengangkat dulang yg telah diletakkan bubur panas , air kosong dan ubat oleh Jin omma .
Tiba-ii kakinya sedikit tersadung dengan kaki meja . Bubur sedikit tumpah ke atas tangannya .
Yoona : Ah! Panas!
Jin : Gwenchana ?! //pegi kat Yoona//
Yoona : N-neh . S-sy pegi hntaa dulu .
Jin : Hati-ii .
Yoona : //angguk// //blah// // Asal aku taksedap hati ni ? //
╰MEANWHILE╮
SNSD sedg ditarik paksa oleh EXO untuk msok ke rumah . Nmun SNSD sedaya cuba mlepaskan diri untuk lari dripada situ .
Kai : Kyah! Dengaa jelah ckap ktorg sbelom pape jdi kat korg!
Tiffany : Asal pulak ktorg mesti dengaa ckap korg ?! Ktorg bukan hamba korg!
Chanyeol : Klau bukan hmba , puppy ? How ?
Sooyoung : Bitch //ckap perlahan//
Luhan : Woi !! Boleh diam tak ?! Msok jelah klu org suruh msok !! Korg nak ke aku letak korg dekat atas landasan then biaa train naik atas badan korg hah ?!! //serabutkan rambut//
?? : Excuse me . Sbelom kau nak letak diorg atas landasan , apa kta klu aku letak kaki aku atas kau dulu ?
Luhan : Kau sape nak msok campo ? Ni bukan urusan kau siot .
Seohyun : Chakangman . Klu tak salah awk ni ... namja yg ktorg jmpa dekat depan lorong dulu tu kan ?
Jungkook ketawa kecil smbil memasukkan tngannya ke dalam poket hoodie lantas smirk .
Luhan : Nmpaknye diorg kenal kau dan mustahil kau tak kenal diorg kan ?
Jungkook : Let them go first and I'll answer your question //smirk//
Luhan : //smirk// Tak smudah tu .
Jungkook : Oh yeah ? Then I'll make it be easy //smirk//
Jungkook menjatuhkan penumbuknya ke perut Baekhyun di sbelahnya sehingga Baekhyun batok .
Baekhyun berdiri tegak lantas melayangkan penumbuknya ke muka Jungkook namun Jungkook smpat elak .
Lantas Jungkook mnepis tngan Baekhyun dan mnyiku perot Baekhyun sehingga kluar darah dari mulutnya .
EXO tidak berdiam diri . Smua kcuali Luhan mnyerang Jungkook .
Jungkook : Lari !!
Tanpa membuang masa ahli SNSD segera berlari meningglkan situ .
Hnya Jungkook yg sudah dikepung EXO .
Jungkook : Oh I like this game //smirk//
Seorg demi seorg menyerang Jungkook nmun smuanya rebah .
EXO terlantar sakit .
Jungkook membetulkan hoodienya . Dia memndang Luhan yg hnya memerhati smbil tngannya mnyeluk poket .
Luhan : //smirk// Aku taknak main lagi dengan kau . Bukan sebab aku pngecut tapi belom msenye aku brtindak .
Jungkook : //ketawa kecil// See you then //blah//
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
Fiksi PenggemarStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...