6

477 42 5
                                    

Yuri : Japg Yul kemas .

Sooyoung : Same //tngok tv//

Yoona hnya bermain IPhonenya dengan teliti .

•••

Yoona mula mngemas baju-ii nya dan dimasukkan ke dalam beg .

Oleh kerana musim persekolahan bakal bermula, mukanya masam mencuka .

Yoona : Haih tak boleh ke klu EXO tu kuasai sekolah lain ? Semaklah!

Sooyoung : Kau bgitahulah diorg . Klau kau bgitahu ktorg pon , ape ktorg boleh buat . Kau sorg je yg berani dengan diorg .

Yoona : Ape yg nak ditakotkan sngat diorg tu ? Alah setakat tolak kite kat dinding then acah mcam nak kiss kite je pon . Dah lapoklah taktik tu .

Yuri : Bgi kau memglah lapok sebab kau berani . Tak snggoplah aku klu dari acah tu jadi real . Eii no way aku nak bgi first kiss aku kat diorg!

Yoona : Bukan dulu unnie nakkan sngat ke first kiss dari Lay //sindir//

Yuri : Alah tu dulu . Sebelom dia tak jadi mcam ni . Dulu dia baik , cute , rajin , pandai dan -..

SooNa : ..- peramah . We know that .

-,-

Sooyoung : Korg tak terfikir ke asal diorg jadi camtu ?

Yoona : Molla . Malas nak fikir . Lantak diorglah klu diorg rase cara diorg skang ni memuaskan tahun senior year diorg . Up to them . I don't even care .

Yuri : Huwaaa! //mnguap// Aku nak tido .

Sooyoung : Aku nak tido jugklah . Bye-ii .

Yoona : Gudnite //smile//

╰KEESOKKAN HARINYA╮

SNSD berjalan menuju ke stesen Namsangol Hanok Village .

Jessica : Bak tiket korg .

Semua memberikan tiket train kepada Jessica kecuali Yoona yg masih mencari walletnya .

Jessica : Your ticket please , Miss Yoona .

Yoona : Chakangman unnie !

Yoona berlari mencari bangku kerusi lalu mletakkan begnya dan mencari wallet di dalam begnya .

Hyoyeon : Waeyo ?

Yoona : Wallet Yoona takdelah! Tiket Yoona ade dalam tu!

Tiffany : Jinja ?! Mcam mne boleh takde ?! Dah periksa btol-ii ?

Yoona : //cari lagi// Takde!

Sunny : Mngkin Yoona tertinggal dekat rumah .

Yoona : Mollayo //risau//

Taeyeon : Mcam nilah ape kate Yoona pegi balik homestay kite then Yoona cari btol-ii . Lagipon train akan tiba lagi 1 jam 15 minit . Sempat lagi rasenye .

Yoona : Err arraso . Yoona pegi dulu! //blah//

Jess : Blek cepat!

Yoona : Neh!

╰SKIP╮

Yoona : Kamsahamnida! //bow//

Yoona terus masuk ke dalam rumah apabila meminta kunci rumah dripada pemilik rumah itu .

Dia mencari di setiap ruangan rumah namun tiada .

Yoona : Aish mne pulak aku letak ni ?! Takkan hilng ? Klau hilng cmne aku nak blek !!

✔ Boyfriend - JJKWhere stories live. Discover now