9

573 49 7
                                    

Yoona tersenyum gembira melihat diorg . Tiba-ii hatinya rindu dengan SNSD dan skolahnya .

Yoona : //fake smile// // Unnie .. //

•••

Ahli SNSD memasuki perkarangan sekolah dan menuju ke loker diorg masing-ii .

Taeyeon sempat memndang loker kepunyaan Yoona di sebelahnya .

Dia mengeluh .

Tiba-ii kedudukannya dikunci oleh Baekhyun .

Taeyeon : //terkejut// Buaniguya ?!

Baekhyun : Bogoshipo chagi //smirk//

Malah SNSD yg lain juga turut ditahan oleh EXO .

Luhan : Yoona eodiseo ?

SNSD hnya diam .

Luhan : //ketap bibir// Kyah ! Aku tnya korg nih !

Chanyeol : Luhan suruh korg jawab kan ? //dekatkan muka dengan Tiffany//

Tiffany mngelak .

Luhan : Lebih baik korg jwab sbelom korg didatangi nightmares .

Yuri : Yoo-Yoona ... di-dia .. dia terlepas train dari Namsangol Hanok Village .

Luhan : Mwo ? Terlepas train ? Dan korg biaakan je dia kat sane sorg-ii ?

Taeyeon : Kitorg trpakse ! Lgipon sosangniem mngkin akan syak klu kitorg smua yg tak hdir ke skolah nanti !

Luhan : Aku akn bwak blek dia //tegas//

Suho : Kau dah gile ke Luhan ?! Kau tahukan ape akibat kau ponteng skolah ?! Kau bukannya ade dekat skolah yg dulu-ii ! Kau sndiri ckap yg peraturan skolah ni gile nak mampos !

Luhan : Hbistu takkan nak biaa je Yoona kat sane ! Kau tak pikir ke kat mne dia tinggal ?! Makan ke tak ?! Hidop ke mati ?! //pndng SNSD// Korg ada contact dia ke tak ?!

Sooyoung : D-dah . Tapi line dekat sane takde .

Luhan terus beredar dari situ diikuti EXO .

SNSD yg lain sudah takut lalu berlari ke arah Taeyeon .

Tiffany : Otthokea ~?

Taeyeon : Lagi seminggu kite akan bercuti . Kita akan kesna bwk balik Yoona .

Jessica : Family dia ada yg tahu tak ?

Tiffany : Ani . Selgi diorg blom tnya kita , selgi tulah kita perlu brdiam diri buat mase ni .

Hyoyeon : Aku harap Yoona oke kat sane .

╰SKIP╮

Ahli BTS kluar dari bilik msing-ii dan terhidu sesuatu .

Diorg memndang satu sama lain .

RapMon : Jin hyung tngah msak ke ?

Jin : Hish aku kat sinilah -,-

V : Hbistu klu Jin hyung ada kat sini , sape yg msak ?

✔ Boyfriend - JJKWhere stories live. Discover now