22

420 47 6
                                    

Jungkook tersenyum lalu berjalan mningglkan Yoona yg msih tergamam .

Yoona : Aish Jeon Jungkook chakangman~! //kejar//

•••

Jungkook dan Yoona tiba di kawasan yg agk lapang sambil Jungkook memegang tngan Yoona dan memasukkan ke dalam poket hoodienya . 

Yoona : Huh heranlah ? Asal sepi je ? Bukan selalu time-ii mcam nih , akan ada org ramai ke ?

Jungkook : Spe yg nak datang ?

Yoona : Org-ii kat kg misalnya . And takkanlah tkde pelancong yg datang kat tmpat yg luas and boleh main ski nih ?

Jungkook : //ketawa kecil// Kiyowo . Takde apa yg nak diherankan sweetheart //jalan// Ada something yg msih awk taktahu .

Yoona : Mwoya ?

Jungkook : Memg kg nih bnyak tmpat yg menarik tapi takbnyak pelancong dan org kat sini atau short word is call takde langsung .

Yoona bertambah hairan .

Jungkook : Setiap tahon takkan ada sape-ii yg berani tinggal kat sini dan datang ke sini smpailah tahon nih . Korg dtg . Its weird to me and others .

Yoona : Ah~ that's why oppa desak sy suruh bgitahu asal sy dtg sini ?

Jungkook : //snyum// Apa salahnya kan klu tkde org kat sini ? Bolehlah kita dating dua je . Takde org gnggu //snyum nakal//

Yoona : //mndengus// Gatal .

Jungkook : Biaalah . Kang sy gatal dengan org lain , awk flying kick sy pulak //jalan//

Yoona : Berani buatlah! //kejaa Jungkook//

Jungkook membuka satu pintu stor lalu membuka lampu di situ .

Yoona : Wahh! Bnyaknya ksut ski ! //excited//

Yoona berkeliaran dalam stor itu melihat ksut ski yg msih elok . Dia sngat teruja .

Jungkook : Jngn ambik ksut sesuka hati . Semua kasut kat sini dah berpunya //cool//

Yoona : Jinja ? //kecewa//

Yoona menghampiri Jungkook yg sedg mneliti kasut ski .

Jungkook : Nah . Pakai kasut nih . Ni Jin hyung punye . Rsenye padan dengan awk .

Yoona mengambilnya . Dia tersenyum lantas segera menyarungkannya .

Jungkook juga mengambil kasut skinya dan mnyarungkannya .

Yoona : Palli oppa!

Jungkook : Arraso kaja //pegang tangan Yoona//

Diorg keluar dari stor dan Jungkook terus tarik Yoona meluncur bersamanya . Dia mlepaskan tangannya .

Yoona dan Jungkook ketawa riang .

Yoona : Baru sy tahu sesuatu .

Jungkook : Mwo ?

Yoona : Oppa mesti dah fall in love dengan sy msa first time oppa jumpa sy kan ? That's why oppa tak snggop halau sy . Kan ?

Jungkook : Euw perasan -,- Oppa tak halau sebab kesian je .

Yoona : Eleh . Betul taknak ngaku 😛 Gangster dah jatoh cinta dengan goddess 😂

Jungkook : Goddess ? Nugu ? Yoona ke ? Bukan Yoona , alligator ke ? //tease//

Yoona : Kyah! //kejaa Jungkook//

Jungkook mula berluncur larikan diri daripada Yoona .

Yoona : Kyah mari sinilah!

✔ Boyfriend - JJKWhere stories live. Discover now