Dada Jungkook dan Yoona tersentuh .
Jungkook hnya menahan cungap apabila menghidu bau yg amat wangi di leher Yoona .
Dia tercungap .
•••
Jungkook : // Ape aku nak buat nih ? //
Dia cuba bangkit daripada katil namun tidak berhasil . Dia menelan air liur .
Jungkook memndng wajah Yoona .
Tiba-ii ..
Yoona : //bukak mata// //terkejut// AAAHHHH !!! //tendang Jungkook//
Jungkook : Kyah ! //pegang perut// Aduh sakit !
Yoona : //tarik selimut// Ape kau nak buat hah ?! Kau nak rape aku ke ?!
Jungkook : What ?! Excuse me ! Aku msih waras dripada nak rape kau !
Yoona : Kau takpyah nak berlakonlah ! Hbistu asal kau buat camtu kat aku tadi ?!
Jungkook : Aku terjatohlah pabo ! Kau yg tarik aku !
Yoona : Pehal pulak aku nak tarik kau ?!
Jungkook : Mnelah aku tahu ! Kau ingat aku nak sngat ke jatuh atas kau ?!
Yoona : //mndengus// Tipulah klu yeoja secantik aku kau tak tergoda kan ? *lol 😂*
Jungkook : Cantik ? Excuse me ? Yeoja gila mcam kau aku nak trgoda ? Eh mintak simpanglah !
Pintu bilik Jungkook dirempuh .
RapMon : Kyah apa bising-ii nih ?
J-Hope : Tahnye . Smpai nak roboh rumah nih .
Suga : Aku yg nak tido ni pon takboleh taw !
JungYoon : Salah dia !!
Diorg berpndangan geram .
Jimin : Ape pulak kli ni ? //sndar kat dinding// //silang tangan//
Yoona : Oke this the real one //tarik nafas// Sy tetido atas katil dia , bila sy bngun tiba-ii sy nmpak dia ada atas sy . Dia mcam nak buat something kat sy !
BTS ex Jk : WHAT ?!
Jin : Ape kau buat ?!
V : Woah dah pndai kau skang erk //snyum pervert//
Jungkook : Aku tak sngajelah ! Aku msok bilik nih tadi dan aku tngok seorg yg bukan pmilik katil ni , tengah tido atas katil aku . Memg aku bnganglah !
Yoona : Aku tetidolah !
Jungkook : And same with me ! Aku terjatuh ! Aku cuba untuk bngunkan dia and then dia tarik aku smpai aku jtoh atas 'lalang' nih !
Yoona : What did you called me ? Lalang ?
Suga : Okay-ii dah-ii . Hal kecik tu pon nak gdoh . Aduhmak //pegi ruang tamu//
Yoona : // Hal kecik dia ckap ? Apa dia ingat aku takde maruah ke ? //
Jin : Err jngn ambik hati sngat dengan dia . Angin dia takbaik tuu bila org gnggu dia tido . Klau dia taktido tadi mybe dia akan ckap lain 😅
Yoona : Hmm sokey // Weird boy //
RapMon : Okay klaw awk nak Jungkook mintak maaf , tu memg mustahil sebab dia ego .
Jungkook : Wait what ?
RapMon : So bgi pihak Jungkook ktorg nak mintak maaf klw dia ada memudaratkan awk tadi //bow//
Yoona : A-ani gwenchana . Korg tak salah . Jangnlah formal sngat dengan sy . Sy tak brape selesa .
Jimin membisikkan sesuatu kepada Jin apabila semua sedg leka dengan Jungkook dan Yoona .
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...