Lagi mngejutkan apabila dia melihat V mnyerahkan sebilah pisau lipat kepada diorg .
Yoona : // Jngn ckap yg diorg adalah ... //
•••
VROOM! VROOM!
Kedengaran bunyi superbike dan kereta lumba semakin kuat .
Perlumbaan antara kedua-dua kenderaan itu diadakan serentak .
Malah perlumbaan ini menentukan hidup dan mati diorg .
Jungkook memndang Mark di sbelahnya . Dia hairan melihat snyuman sinis milik Mark .
Tzuyu selaku pengganti baru Irene mengangkat bendera hitam putih .
3
2
1
Jungkook , Jimin , Mark dan Bambam pecut ke depan dan masuk ke jalan besar .
Yoona : //terlopong// Andwae . Aku takboleh stay sini lagi . Dio-diorg ki-killer ke ? Ouh ottokea~! //resah//
Sementara itu Jungkook dan Mark saling memecut dengan laju tanpa memikirkan nyawa .
Sama seperti Jimin dan Bambam yg meninggalkan kesan drift di atas jalan .
“Dude . Lagi 25 minit korg akan smpai ke destinasi . Bambam , do your work”
Mark dan Bambam smirk setelah mndengar percakapan Jaebum dari earphone di telinga diorg .
Bambam menukar ke gear paling laju lalu masuk ke dalam shortcut di celah-ii semak dan tembus di satu selekoh yg semakin menghampiri penamat .
Jimin : Mwoya ?! Main kotor weh !!
Jungkook : // Shit! Apa plan diorg ni ?! //
Bambam semakin memecut dan meninggalkan Jimin di belkg .
Penamat semakin menghampiri . Sorakan semakin bergema .
Lagi beberapa meter Jimin akan memutuskan tali penamat dan ...
“Sekarang”
Bambam : Arahan diterima //smirk//
Bambam mnukar arah kepada arah di mana Yoona sedg berdiri .
Semua yg berdiri sama di hdapan Yoona mngelak dengan cepat apabila Bambam hampir melanggar diorg .
Yoona msih tidak perasan akan kehadiran kereta Bambam yg mahu melanggarnya kerana dia membelakanginya .
Semua memndang ke arah Yoona .
Kdengaran jeritan ahli BTS sedg memnggil namanya yg sedg gelabah .
Yoona memndang belkg apabila terdpat cahaya yg menyilau . Dia terkejut lalu mnutup pndngan apabila kereta semakin dekat dengannya .
And ...
Kereta Bambam memenuhi ruang di mana Yoona berdiri . Dia memberhentikan kereta .
Bambam : Takgune kau ! //tumbuk stereng//
What happened ??
Okay-ii flashback jom 😂
╰FLASHBACK╮
Yoona memndang belkg apabila terdpat cahaya yg menyilau . Dia terkejut lalu mnutup pndngan apabila kereta semakin dekat dengannya .
And ...
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...