17

474 46 13
                                    

Jimin terdiam lantas mngeluh kecil .

•••

Yoona membuka matanya perlahan dan melihat unnienya yg tido dengan nyenyak .

Yoona : // I'm not dreaming //snyum// My unnie was here //

Dia melihat jam yg mnunjukkan pukul 6:00 am .

Yoona perlahan lahan keluar dripada biliknya dan mnuju ke ruang tamu .

Seperti yg dijngka , hnya dia seorg yg bngun awal dan ruang di dalam rumah msih gelap .

Dia berjalan ke dapur dan matanya tertarik pada pintu bilik Jungkook .

Yoona : // Semalam aku dah buat dia mngamok . Mesti dia marah sngat . Klau dia marah aku mesti dia tak tease aku dah but .. aku nak dia tease aku lgii 😞 Aish! Waeyo aku camnie~? //

Yoona membuka pintu bilik Jungkook perlahan . Dia tergamam melihat keadaan bilik Jungkook yg berselerak .

Yoona : //mngeluh// // Klw aku kemas bilik dia , kurang sikit lah kot marah dia kat aku . Kan ? Who knows ? // //tutup pintu bilik//

Satu persatu Yoona mengangkat barang-ii yg jatuh .

Dia tersenyum sndiri melihat Jungkook yg msih tido di atas katil dengan keadaan tidak berbaju .

Matanya beralih pula pada almari baju Jungkook yg agk besar .

Tngannya cuba untuk membukanya but ...

?? : Kyah sape suruh kau msok bilik aku ?

Yoona : Omo! //terkejut// Jungkook sshi //pndng Jungkook//

Jungkook : Aku taksuka org msok bilik aku tnpaa kbenaran . Kau pikir kau dah tinggal kat sini , kau boleh buat ikot suka hati kaulah ?

Yoona : //tunduk// A-aniyo . Sy cume nak kemaskan bilik awk . Jinja mianhe . Sy takde niat nak buat pape kat bilik awk . Sy cuma nak -..

Jungkook :  ..- Geuman-ii ! Aku malas nak dengaa apa kau ckap . Skang nih sila berhambus dari bilik aku //tegas//

Yoona : Shiro! Selagi awk tak maafkan sy pasal hal semalam , selagi tu sy takkan keluaa! //nangis//

Jungkook : Sejak bile kau degil nih ? Ouh lupe . Sejak Mark hasut kaulah kan ?

Yoona : Mwo ? Apa awk mrepek nih ? Mark tak hasut pape pon kat sy !

Jungkook : //ketawa sinis// Still nak backup dia . Dah2lah kau nak berlakon . Aku tahu kau sukakan dia kan ?

Yoona : Jebalyo jngn tuduh sy mcam tu . Sy takpernah terfikir semua tu!

Jungkook : Dahlah! Mken serabut kepala aku dengan kau niyh! Aku nak kau keluaa dri bilik aku sbelum pape jdi kat kau!

Yoona : //still nangis// //geleng// Shi.ro .

Jungkook : Oke fine . Klu kau tanak keluaa , biaa aku yg keluaa .

Jungkook turun dari katilnya dan mnuju ke pintu namun secara tiba-ii tangannya ditarik oleh Yoona .

Dia terkejut dengan  tindakan Yoona lalu memndangnya .

Yoona : //tunduk// //nangis// Jebalyo ! Jngn tinggalkan sy ! Sy takot klu awk takde kat sisi sy ! Sy risau klu awk takde kat sisi sy ! Sy sunyi klu awk takde kat sisi sy ! Jebal . Jebalyo💧

Tiba-ii Yoona ditarik masuk ke dalam dakapan Jungkook . Dia terkejut .

Jungkook memeluknya erat .

Yoona mnolaknya akibat kejutan yg terlampau mengejut buatnya .

Jungkook : //pndg Yoona// Aku dah ckap jngn smpai aku papekan kau klu kau tanak kluaa tapi kau degil . Now , take a lesson .

Jungkook mndekatkan bibirnya ke bibir Yoona . Bibir diorg bersentuhan .

Lama diorg dalam keadaan begitu . Yoona msih terkejut dan akhirnya dia mengalah dengan perasaan rindunya pada Jungkook yg tiba-ii datang .

Jungkook tersenyum apabila Yoona feel spertinya . Dia menjarakkan bibirnya .

Lantas Jungkook menarik Yoona baring di atas katil . Dia menyelimutkan Yoona .

Jungkook : Still early . You must get tired bcause crying of your false so sleep well //usap rmbut Yoona// //bngun//

Yoona : //trik tngan Jungkook// Jungkook sshi . Odiega ? Jngn tinggal sy sengsorng please .

Jungkook : Wae ? Takut ke ?

Yoona : A-ani //blush//

Jungkook : //ketawa kecil// Call me 'oppa' then .

Yoona : Jungkook op-oppa //slow//

Jungkook : I didnt hear what you want from me //tease again//

Yoona : // He start again // Jungkook oppa , jngn tinggalkan sy sengsorg . Temanlah sy kat sini wlaupon awk , I mean oppa ada ckap mcam tu //tunduk//

Jungkook : //snyum// Oppa taklah kejam sngat so sebab kesian je oppa tunaikan permintaan Yoona tu .

Yoona tersenyum .

Lantas Jungkook baring di sbelah Yoona dan mngusap rambut Yoona lenbut .

Yoona : Oppa . Mianhe .

Jungkook : //mngeluh// Gwenchana but don't you dare to do it again atau Yoona akn dpat hbuan setimpal dengan tu .

Yoona : //snyum// Promise! But oppa pon kene jnjilah yg oppa mesti ada dengan Yoona . Deal ?

Jungkook : Alright deal //wink// Skang tido before I'll kiss your goddess mouth .

Yoona : // Just do it . I don't even shit care anymore . I love it sebab sy dah jatoh cinta dengan awk , Jeon Jungkook // Arraso //snyum// //pejam mata//

Jungkook : Sleep tight and dream about me .

Setelah beberapa minit , Yoona akhirnya tertido di dkapan Jungkook .

Jungkook merenung wajah Yoona .

Jimin : Jujurlah . Kau tak snggop hilng dia sebab kau dah mule sukekan dia . Cara kau .. percakapan kau walaupon agk kasar tapi dari riak muke kau memg tak boleh disembunyikan lagi . Klu betollah apa yg aku ckap .. jage dia sepertimne kau jage nyawa kau yg still hidop smpai skang .

Kata-ii Jimin terngiang di fkiran Jungkook .

Jungkook : Kau lebih paham aku Chim dripda diri aku sndiri . Aku salah . Aku memg dah cintakan dia dari awal lagi . Aku akan lndungi dia walaupon dengan korbankan diri aku sndiri skalipon //cium dahi Yoona//

TBC

Sorry yah if its getting bored 😅 Btw taktahulah cmne nak buat JungYoon moments lagi . Maaf otak author hnya keluaa apa yg tersenarai je 😂 Don't forget to vote and comments 💕

✔ Boyfriend - JJKWhere stories live. Discover now