Yoona : Mwo ? A-aniya . Mi-mianhata . Sy terlupa //pout//
Jungkook tersenyum lalu mngucup lagi bibir Yoona lantas memeluknya .
•••
BTS baru memasuki ruang tamu dan melihat SNSD sedg duduk di situ dengan muka yg agk takot .
V : Waegurae ?
Yuri : Ta-tadi masa ktorg nak msok dalam rumah yg sbelom rumah nih , ktorg terserempak dengan GOT7 .
J-Hope : What ? Diorg buat pape tak kat korg ? //risau//
Sunny : Ani but diorg bgi letter untuk korg //bgi surat//
Jimin mengambil lalu membukanya .
Don't forget tho . Korg boleh lari tapi tak boleh sembunyi . Dah givup ke ? Actually ktorg buat surat ni untuk cabaa korg on first snow yg akan tiba nih . Jaminan dia ? Haha ofcourse Yoona 😏 Wae ? Takkan takboleh ? Asal ? Nak bgi alasan yg sama yg dia takde kene mngene ? Pft yeke dia tkde kene mngene ? Klu tkde , bgi ada . Am I right ? Oh yah nmpaknya mken rmai yeoja korg simpan erk ? Jngn smpai diorg pulak jdi sasaran .
GOT7
Jimin mngetap bibir . BTS mngeluh berat .
Taeyeon : Waeyo ? Ada pape ke ?
Jimin : Ani //senyum// Err oke mcam nih . Oleh sebab korg tinggal dngan ktorg , korg adalah tnggungjwab ktorglah kan ?
SNSD memndng sesama sndiri lalu mengangguk .
Jimin : Jadi sy nak korg dengaa ckap sy . Jangan sesekali keluaa dripada rumah tnpaa ktorg . Arra ?
SNSD mengangguk .
Jin : Dah . Korg mesti penat kan ? Pegilah msok dalam kemas baju-ii korg .
SNSD berlalu pergi .
V : Ah hyung~! Appoyo //pegng pipi//
RapMon : Dah lame tak kene camnih //pegng dagu//
Jin : Alah pegilah letak ais kat tmpat skit tu . Kang nanti legalah tu . Aku pon sakit gak //pegng pipi//
Diorg duduk di sofa smbil memegang tmpat yg sakit dipukul tadi .
Dalam diorg merungut sakit , Jungkook dan Yoona melangkah masuk ke dalam rumah .
Yoona : Gwenchana ? //pegi kat V//
J-Hope : Ani . Sakit sikit je .
Yoona : Aniya . Terok sngatlah korg nih . Smpai darah bagai . Jap sy pegi ambik kain! //blah//
Jimin : //pndg Jungkook// Kyah duduk jap .
Jungkook : Wae ?
Jimin : Kau baca surat tu then kau tahu .
Jungkook memndg surat di atas meja yg diletakkam Jimin dan membcanya .
Dia mngeluh lalu mnyandarkan dirinya di kerusi .
Jimin : Aku taktahu camne nak ckap tapi diorg memg nak hpuskan kita dengan gunakan Yoona .
Jungkook memicit kepalanya .
Jimin : Kau lindunglah dia , Jungkook . Klu kau takot jugak , kau bwak dia blek dengan chingu-ii dia .
Jungkook diam merenung meja di hdapannya .
Jungkook : Aku dah jnji dengan dia yg aku akn lindungi dia dan dia taknak aku bwk dia blek Seoul .
V : Wae ? Sebab dia tak snggop tingglkan kau kan ?
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...