~Sılan'nın Ağzından~
Gerizekalı Burkay'ın sorusundan sonra elimde bir sıcaklık hissettim.Yuh! Kaan elimi tutmuş üstüne bir de beni sürükleyip yanına oturttu. Sonra da Burkay'a biraz sert baktığını farkettim. Ben hâla anlamış değilim.
"Elimi bırak!"
"A pardom prenses tamam" dedi. Kaan'ın Burkay'a karşı garip bir tavrı var şu son zamanlarda. Emre'de Kaan'ın yaptığını yapıp Asya'yla önümüze oturdular.Asya elini sert bir şekilde çekti. Burkay dikkatle bizi izliyordu.Kaan da dönüp sert bir bakış attı. Bunlara noluyo böyle? O sırada Asya bana döndü ve ikimizde sırıttık. Galiba hoşumuza gitmişti. Bi dakka ya ne hoşuma gidicek.Asya'yı bilemem ama benim hoşuma gitmedi.Ders Geometri ve yanımda Kaan varken acaba nasıl dinleyebilcektim dersi? Asya kafasını sıraya koymuş uyumaya çalışıyodu.Mandalinam benim ya.(Birbirimize hep mandalina deriz.) Emre de onu izliyordu.
"Ne güzelsin sen ya boşuna güzelim demiyorum." dediğini duydum sessiz bir şekilde söylemesine rağmen. Kaanla ikisi ne kadar gıcık olsalarda çok tatlı ve samimiler aslında.
"Ne düşünüyosun öyle prenses" dedi Kaan .
"Of Kaan susar mısın uyicam."
Gözlerimi devirip kafamı masaya koydum ve uyumaya çalıştım. Her zaman ki gibi yine çok uykum vardı.
"Saçlarınla oynayabilir miyim prenses?"
Gözlerimi açtığımda Kaan'ın lütfen der gibi bakışlarıyla karşılaştım.Tabi ki izin vermicektim. Ne kadar saçlarımla oynanılması hoşuma gitsede hayır.
"Oynayabilirsin."
Ne ben az önce oynayabilirsin mi dedim ?
Bi elin saçlarımda dolaştığını hissettim.
"Sıla Coğrafya notlarını verebilir misin?" Kafamı kaldırdım ve Burkay'a döndüm . Kaan'ın bir şeyler homurdanıp Burkay'a sinirli bakışlarını attığını gördüm.
"Tamam bi dakka hemen veriyorum."
"Mandalinağ." Asya'nın yeni uyandığı her halinden belli oluyodu. Yine her zaman ki gibi çok tatliş. E tabi kimin kankası. "Hı?" dedim. Aynı zamanda çantamdan notları bulmaya çalışıyordum. Kaan sıkı bir şekilde bileğimden tuttu.
"Kaan bileğimi acıtıyosun!"
"Pardon prenses." dedikten sonra Burkay'a dönüp "Notları yanında değilmiş ben sana sonra veririm"dedi. Abi bu ne gerginlik. Fırtına öncesi sessizlik gibi. Hadi hayırlısı. Kaan'a noluyo? bakışı attım. Göz kırptı. Ama öyle bakma ya çok tatlı oluyosun. Tövne lan bu mu tatlı? Kekekekeke.Elimi çantadan çıkardım Burkay'a döndüm
"Üzgünüm yanımda yokmuş."
"Tamam ya sıkıntı değil. "dedi Burkay.
Kaan'a döndüm.
"Bozmadığın için saol prenses."
"Malsın mi acaba Kaan? Gerçekten yanımda değil." diyince yüzü düştü. En son Asya bana bi şey mi demişti ya? Önüme döndüm. Asya yoktu. Nereye gitmişti bensiz.
"Kaan Asyayla Emre nerde? "
"Bilmiyorum prenses. Asya çıkınca Emre de peşinden gitti. Kesin kantine gitmişlerdir açlar!"
"Kes be sensin o aç!"
"Evet ya açım kantine mi gitsek beraber?"
"Kaan!" Sesim imâlı çıkmıştı.
"Tamam ya sustum." Tabi ya okul bitti. Yurda gitti kesin. Beni beklememesine çok sinirlendim.
"Kaan ben gidiyorum yarın sizinle hesaplaşıcaz. Bizi tutup yanınıza oturtmanız,çıkıyo numarası falan." "Tamam." Sınıftan çıkarken
"Sıla!"
"Ne var Kaan?"
"Sana bir şey söyleyebilir miyim?"
"Dinliyorum."
"Sana arkadaş gibi davranan herkese dikkat et!" sesi çok ciddi çıkmıştı. Ve bana ilk kez prenses dememişti. Sesinden korktum ne yalan söyliyim. İyi de ne demek istiyo ki ? Hem ne var benim arkadaşlarımda? Neyse .
"Tamam ederim."
"Saol pren-"
"By." diyip çıktım. Telefonumu çantamdan çıkarıp Asya'yı aradım. "Alo"
"Asya nerdesin sen gülüm ha?"
"Şey kanka ya biliyon tuvaletim çok gelo ya dayanamadım, vece(wc) ye geldim."
"Şuan orda mısın?"
"Yok kanka okulun çıkışındayım.Seni bekliyom."
"Bekle geliyorum."
"Tamamm." Telefonuma kulaklığı takıp müzik açtım , Kaan'ın söyledikleri çıkmıyodu aklımdan . Salak falan ama iyi çocuk. Acaba bişey mi biliyo? Neyse. Asya 'nın yanına gelince durdum.
"Asya noldu biliyon mu?"
"Ha?"
"Neyse ya boşver."
"Lan Sıla valla tepene binerim."
"Ya unuttum boşver." Söylemek istemedim. Sonra oda kafaya takar falan hiç gerek yok.
Yurt zaten okula çok yakın. Yurda geldik. Saat 17:00, yukarı çıktık. Odalarımız aynı. Kendimizi yatağa attık. Birbirimize döndük.
"Sıla çok uykum var."
"Benimde." Gözlerim kapanmaya başladı.
~~~
"Sıla hadi uyan saat yedi (19:00)."
"Ooo uyumuşum sen uyudun mu?"
"Tabiki cicim."
"Eee niye uyandırıyon ki?"
"Kankaa çünku parti varmış lan!"
"Ne! Ne partisi?"
"Bizim okul düzenliyo."
"Koş Asya koş kuaföre."
"Tamam lan sakin önce giyinelim." Giyinmeye başladık.
*Medyadakileri Giydiler*
"Hadi Asya."
"Sıla sen nası bişeysin insan bi sorar neden parti düzlenliyorlar diye."
"Ha evet neden düzenliyolar?"
"Ne bilim lan parti dediler bende daldım mevzuya."
"Kekekeke tamam."
"O benim gülüşüm kekekekeke."
Asyayla bir taksi çağırdık. Biz indiğimizde gelmişti. Hemen bindik kuaförün önünde durdurduk. Parayı ödeyip indik. Bu kuaföre bilmem kaç milyonuncu gelişimiz. İçeri girdik.
"Fahriye Abla koş parti var bize güzel bir saç birde en güzelinden makyaj yap."
"Tamamdır kızlar oturun."
Oturduk. Önce Asya'yı sonra benim saçımı makyajımı falan halletti. Çok güzeliz kahretsin. Asyayla birbirimize sarıldık. Parayı ödedik ve tekrar taksi çağırdık bindik.
(Saat 21:00) Partiye yarım saat var. Partinin olduğu yere geldik. Asya saolsun adresi öğrenmiş , bana bir şey kalmadı. Taksiden indik.
"Kanka ya bişi dicem ama kızma."
"Ne var lan?"
"Benim veceye (wc) gitmem lazım."
"Hahahaha tamam ya git hadi."
Asya gitti. Saf ya. Tam içeriye girecekken biri kolumdan tuttu. Tam bağıracaktım ağzımı tutan el engel oldu. Çok debelendim
ama olmadı kurtulamadım. Arkamı döndüm veee OHA !!!!
KARAKTER TANITIMI'na bir göz atın.Yeniledik. (İlk bölüm) Okumazsanız emin olun pek anlamayabilirsiniz yada tad alamayabilirsiniz😍Öpüldünüz😘
Yarın YB var👍🏻😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİRYAKİ
RomanceTiryakisi olunmuş aşklar ve engeller. Aşk engel tanımaz derler, doğru mu? Yazar: SAFİYE VE BUSE