-7-

169 13 11
                                    

❤️Resimdeki yer Güney Kore❤️
~Emre'nin ağzından~
Uyandığımda çok kötüydüm bi ruhsuzluk vardı üzerimde. Ama en azından birdaha hiçbir kıza güvenmeyeceğimi öğretmişti Asya bana. Canım sıkkın bi şekilde cama doğru ilerledim camı açtım biraz hava almaya ihtiyacım vardı. Asya ve Sıla'yı gördüm. Taksinin bagajına bavul koyuyorlardı.Koyduktan sonra Asya bu tarafa baktı hemen eğildim. Onu izleyip rezil olmak istemiyorum. Yavaş yavaş kalktım. Taksiye bindiler ve gittiler. Böyle işte. Bi dakika ya bavul mu? Asya ve bavul? Taksiye binmek? Ve gitmek? Nereye gidiyo lan bunlar?
"Kaaaaaaaaan"
"Geldiiiim" dedi kapıyı öküz gibi açtı ama şuan umrumda diil.
"Kaan Asyalar nereye gidiyor?"
"Biyere mi gidiyolarki?"
"Ohoooo hemen Sıla'yı ara ve öğren! Çabuk!"
"Tamam be dur!" Telefonunu cebinden çıkarıp aradı.
"Açmıyo."
"Ne demek açmıyo?" Tam o sırada Kaan'a mesaj geldi ikimizde ekrana baktık.
Gönderen: Prenses
•Mesaj: Kaan şuan havaalanındayım ve meşgulüm. Daha sonra arasan? Hatta niye arıyonki? Direk arama sen..!
Havaalanı mı? Asya, kesin gidiyor. İçim parçalanıyo şuan gidip engel olamıyorum. Çıkmadan önce bile engel olabiliyodum ama şuan hiçbirşey yapamıyorum. Çünkü Asya benden nefret ediyo. Gururumu kırıpda gidemem. Ama bişe yapmam lazım onsuz ölebilirim. Ya da yapmamalıyım. O benim hayatıma girip beni kendine bağladıktan sonra "siktir olup git!" diyen bi insan. Bide şimdide çekip gidiyo. Bu kadar kolay mı gerçekten. Hiç mi sevmedin beni.
"Emreee huu huu orda mısın?"
"He? Ha evet burdayım." Kaan mesaja cevap veriyodu bende ekrana baktım ne yazıyo diye.
___________________
•Gönderilen: Güzelim
•Mesaj: Ne havaalanı prenses?
___________________
•Gönderen: Güzelim
•Mesaj: Asya şuan son işlemleri hallediyor. Kore'ye gitmek için.Beni farketmemesi için açamadım telefonu. Birazdan gelirr hadi bb.
____________________
Bu ne demekti şimdi? Kore ? Kore' ye gitmek? Bizden çoook uzak olan Kore'ye mi? Kaan eliyle omzumu tutup
"Güçlü ol dostum.Mevzuyu bilmesemde seni bu kadar yıpratan bir kız için kendini üzme. Değmez."
Haklıydı. Sonuna kadar. Değmezdi.
"Haklısın değmez."
Dedim ama içim kan ağlıyodu. Kalbim atmakta inat eder gibi oldu. Yavaşladı hissediyordum çünkü nefesim zorlaşıyordu dayanamıyodum Asya'sızlığı düşünemiyodum. Kaan'a baktım
"Kaan bişey y- ya- yap!" Sesimi bitek ben duydum sansamda Kaan duymuştu
"Emre kardeşim noluyo!" Gözlerimi kapadım ve annemi düşünmeye başladım gülümsemesi geldi gözümün önüne. Bende gülümsedim.
"Emre bi gülüyon bi-" gözlerimi açtım. Çok daha iyiydim.
"İyiyim Kaan saol kardeşim. İyiki varsın" dedim ve sarıldım. Sarılmamız 3 saniye sürmüştü. Asya ve Sıla gibi 2 saat değil. Hâla Asya diyorum ya. Yok. Asya yok. Bitti gitti!
"Emre ben içeri film izlemeye gidiyom. Ölme sakın tamam mı?"
"Tamam be" dedim gülerek.
"Sözzzzz mü?"
"Evet."
"Yemin et bakim?"
"Lan Kaan git yoksa elimde kalcan!"
"Kekekke tamam ya" diyip çıktı. Al işte ya kekekekeke Asya'mın gülüşüydü.
Pardon Asya'nın .Yine geldi aklıma anlaşılan onu unutmak çook zor olucak ama olucak.
~Sıla'nın ağzından~
Gitti mandalinam. Benim yüzümden gitti. Yanlış mı yapıyodum? Ama Asya'yı görememek vardı sonunda buna katlanmaktansa 3 aylık özleme katlanmam daha iyi olacaktır. Emre perişan, Asya ölü gibi. Nolucak şimdi? Asya bu mesaj olayını öğrenirse vede benim yaptığımı öğrenirse beni ASLA affetmez. Eminim.
Taksiye binip yurda geldim. Bu yurda onsuz ilk girişim değildi. Asya yılda bir kez gidiyordu babasının yanına ama bir haftalığına. Ve tatil amaçlı. Ama bu seferki çok çok farklıydı hem 3 aylığına gidiyordu. Hemde tatilden çok kafa dağıtmaya... Allah beni kahretsin.
"Bööööö"
"Allah belanı vermesin Kaan!"
"Amin"
"Neden hep arkamdan gelmeyi tercih ediyosun. Bir kere insan olmayı denesen?"
"Ben önünden geliyorum ama sen herseferinde bana arkanı dönüyosun!" Sesi ciddi ve yüksek çıkmıştı. Haklıydı ama banane. Bana göz çevirip gitti. Heeh çok iyi herkes gitsin anasını satayım!
Yurda çıktım. Asyanın odasına girdim. Ah Asya ya! Ah mandalinam 3 ay nasıl geçecek. Oturup ağlamaya başladım. Mandalinamın çok sevdiği ayıcık koleksiyonundan bir tane ayıcık alıp ona sarıldım be ağlamaya devam ettim.
İçimi döküyodum. İyi geliyodu. Ağlayarak basbas bağırıyordum.
"MANDALİNAAAAAĞ NEDEN GİTTTİN BENİ NEDEN BIRAKTIIIIĞN BEN NAPICAAAĞM 3 AY NAPICAAAĞM?! AFFFETTT BENİİİĞ BEN Bİ DAVARIM! BİLİYOĞRUM AMA AFFET NOOĞLUR!"

TİRYAKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin