3 tahun kemudian..
"Wahhh, pejam celik, pejam celik.. Kita tiga nak SPM tahun ini.. "Kata Ara..
"Kan.. Terasa cepat masa berlalu.. "Kata Aina..
"Jom masuk kelas.. " kata Vell.
"Jom.. "Jawab Ara dan Aina..
~VN~
"VELLL!! BANGUN SEKARANG!! " jerit cikgu yang sedang mengajar di hadapan..
Vell lantas bangun dan muka masih kelihatan mamai..
"Kamu lari dekat padang 10 pusingan!! "Jerit cikgu itu..
Vell tidak berkata apa apa lalu keluar dari kelas..
Di padang ~~
"OH YEAHH!! TAK PAYAH BELAJAR ADD MATH!! TERIMA KASIH CIKGU ATAS PENGHALAUAN TADI.. "Jerit Vell sambil melompat di padang..
Semua pelajar yang melalui situ terus berbisik bisik..
Vell tersengih sengih..
Kelihatan Ara dan Aina menuju ke padang juga..
"Korang berdua pun kena denda?? "Tanya Vell..
"Aku tidur time Fizik.. Tu yang kena denda tu... Aku gembira kena halau... Freedom.. "Kata Ara..
"Yang kau ni?? Tak akan kena denda?? Setahu aku, kelas PSV cikgu semua.. "Kata Vell..
"Aku seludup keluar dari kelas lepas nampak kau dekat padang.. "Kata Aina dengan tenang..
"Hahaha... Kau memang.. "Kata Vell..
"Hari ini saintis muda buat experimen kan?? "Tanya Aina..
"Haah. "Jawab ara pendek..
"Aku harap tahun ni tak jadi macam 3 tahun lepas.. Aku tak nak jadi macam dulu lagi.. Trauma dohh"Kata Vell..
"Yang kau cakap macam tu apasal dohh.. Kan kita dah janji tak nak ungkit pasal 3 tahun lepas.. "Kata Aina..
"Sorry.. Terlanjur kata.. "
"Kamu bertiga buat apa tu?!! "Jerit seorang guru yang sedang kearah mereka..
"Eahh, Cikgu praktikal ni bisinglah.. "Kata Aina..
"Hape kau kata?? Pergi masuk kelas!!!" geram cikgu itu..
"Lek ahh Akira.. Kau bukan cikgu disiplin pon.. Kau cikgu PRAKTIKAL.. "Kata Ara sambil menekankan perkataan praktikal
"Lagipun kitorang kena denda sebab tidur dalam kelas.. " Sambung Vell..
"Elehh, sengaja lah tu kan tidur dalam kelas?? "Teka akira.
"Haah.. "Jawab mereka serentak..
"Arghhhhh" kedengaran ramai orang menjerit.
"Eah... Apesal tu? "Tanya Vell..
"Jom check.. " Kata Ara..
"Zombie!!!! "Jerit seorang pelajar..
"Zombie?? "Mereka memandang satu sama lain..
"Lari weh!" Jerit Aina..
Mereka bertiga lari menuju ke koperasi..
"Heh, tempat ni jugak pilihan kita eah.. "Kata Akira..
"Tragedi berulang kembali.. "Kata Vell..
The end...
Haha... Author tak pandai buat ending.. Semua dalam cerita ni hanya rekaan semata mata ye dan cerita ni hak Yuri_Miharu..
Dilarang copy mengopy cerita ini...
Thank you...sebab sanggup baca sampai chap terakhir.. Sayang korang... Bye..
I will miss this story.
YOU ARE READING
Virus Nightmare [C]
Horror★TIC Story Challenge★ Highest ranking #10 in horror [10.04pm/060417] #7 in horror [11.21am/080417] #8 in horror [01.09am/090417] Maaf readers sekalian, kalini author malas nak buat sinopsis. Cerita ni berdasarkan mimpi author sendiri dan watak yang...