Nota autoarei: Acest epilog nu va fi unul obișnuit, așa cum v-au obișnuit ceilalți scriitori. Sau poate că da? Oricum, mă gândeam la un fel de mini-interviu pentru fiecare personaj în parte. Sunt un geniu, știu. Să începem.
Mini-interviu, Chase:
Autoare: Salut, Chase.
Chase: Salut!
A.: Ce crezi despre personajul tău?
C.: Păi, îmi place cum am evoluat. Vreau să zic, în prima parte a cărții, după ce s-a despărțit de Lisa, Chase nu știa prea bine ce se întâmpla cu el. Se purta ca un băiat rău, fără să-l intereseze de sentimentele femeilor. Dar norocul lui este că apare Heather, care îl învață să iubească din nou și îl pune cu picioarele pe pământ.
A.: Deci, crezi că Chase Reynolds este un personaj complet?
C. : Mda, e cel mai complet personaj din carte. Ai mai fi putut lucra totuși puțin la Evan, dar și el pare destul de ok structurat.
A. : Mersi. Unde te-ai vedea peste, să zicem, cinci ani?
C. : Păi, să zicem că într-un iaht din Caraibe, înconjurat de fete frumoase. ( râde) Glumeam. Păi, deja am cerut-o pe Heather în căsătorie, deci mă gândeam că mi-ar plăcea să avem apartamentul nostru. Poate un copil. Dar nu știu ce să zic despre asta. Nu sunt un fan prea mare al bebelușilor.
A. : Știu ce zici, toate țipetele și balele alea...
C. : Mda. Oricum, am decis să renunț la jobul din cafenea. Când am zis că m-am cumințit, chiar m-am cumințit. Îi impresariez pe băieți cu formația și m-am apucat de scris un roman.
A. : Am înțeles. Despre ce va fi vorba în carte?
C.: Hei, poate că m-ai creat tu, dar nu o să-ți dezvălui toate secretele mele, nu? ( râde)
Mini-interviu, Heather:
Autoare: Hei, bună, Heather!
Heather: Bună, Dani! Așa te cheamă, nu?
A. : Cam așa. Îți place personajul pe care ți l-am creat?
H. : Glumești? Am păr lung și albastru, tatuaje, sunt tatoo artist și sunt o femeie puternică. Ce și-ar putea dori cineva mai mult de-atât?
A. : Păi, cred că ți-am oferit și părți din personalitatea mea.
H. : Păi, ăsta nu e un lucru rău. Sunt fericită cu ce sunt.
A. : Ok, și cum a evoluat relația ta cu Chase?
H: Aw, ne iubim foarte mult. E cel mai bun. Dar să nu-i zici că ți-am zis asta. (râde)
A. : N-o să-i spun, stai liniștită. Tu și Chase sunteți două zodii de foc, săgetător și berbec. Crezi că asta o să vă influențeze într-un fel negativ relația:
H. : Deloc.
A.: Ok, și ce planuri ai avea pentru viitor:
H. : Păi, o să continui să fac tatuaje. O să mă căsătoresc cu Chase, o să-mi petrec timpul cu prietenii. Viața merge înainte, nu?
Mini interviu, Brandon:
Autoare: Hei, Brandon. Mi-e puțin frică de interviul ăsta.
Brandon ( zâmbește misterios): De ce?
A.: Păi, tu ai fost mereu băiatul rău.
B. : Tu m-ai schimbat în mine, ce pot să zic? (râde)
A: Hai să nu exagerăm. Cum te-am schimbat, spune-mi mai multe?
B: Păi, în primul rând, mi-ai greșit numele. Prima oară când am apărut, mă chema Brendon. Acum mă cheamă Brandon. (râde din nou)
A. : Ei, hai, e doar o literă. Corectez eu.
B. : Ai dreptate. Oricum, m-am lăsat de fumat și de alcool și am lansat și un album împreună cu The root. ( Îmi intinde albumul, semnat de toți membrii formației.) Ascultă-l, e chiar bun.
A. : Mersi, o să-l ascult. Acum că ai o carieră bine stabilită, te-ai gândit și să-ți întemeiezi o familie, sau ceva?
B. : Păi, am o prietenă, dar încă nu e nimic foarte serios. Cred că o să vedem pur și simplu cum evoluează lucrurile, nu?
Mini-interviu, Evan:
Autoare: Hei, salut, Evan!
Evan: Salut!
A.: Crezi că am avut o idee bună prin faptul că m-am decis să vă iau un interviu?
E.: Da, oarecum, dar cred că ți-a fost lene să scrii și altceva.
A.: Meh, mda, un pic. Ai crezut că o să te mai trezești vreodată după ce te-a rănit Lisa:
E. : Sincer, nu. Dar mă bucur că nu m-ai omorât.
A. : Păi, sincer, asta plănuiam, dar mă atașasem de tine și mi-era foarte greu să te omor.
E.: ( râde) Păi, mersi? Cred.
A.: Pentru nimic. Deci, ce ai de gând să faci mai departe?
E: O să continui să cânt la chitară și o să caut în continuare pe cineva alături de care să-mi petrec restul vieții. Să ne mâncăm unul altuia zilele.
A.: Drăguț. Ok, Evan, mersi.
Mini interviu, Jason și Stella:
Autoare: Hei, ce vă mai face copilașul?
J&S.: E bine, și ne bucurăm că o să crească într-o familie iubitoare.
A. : E fetiță sau băiat?
J: ( zâmbește): Este fată. O iubim foarte mult.
A. : Ce drăguț. Eu n-aș putea face asta în locul vostru.
S. : Te-ai obișnui. (râde)
A. : Jason, reușești să petreci timp cu familia ta, acum că trupa a devenit atât de cunoscută?
J. : Eu încerc să-mi petrec fiecare zi liberă alături de ele, dar și de prieteni. Dau tot ce pot.
Mini interviu, Lisa:
Autoare: Hei, Lisa. Nu vreau să fiu dură cu tine, dar știi că toată povestea asta nu s-ar fi întâmplat fără contribuția ta, nu?
Lisa: Normal că știu.
A. : Oricum, e în regulă, toți facem alegeri greșite la un moment dat. Crezi că personajul tău a evoluat?
L.: Sunt sigură de asta. Lisa a știut să învețe din greșeli. Acum duce o viața liniștită, nu mai înșală pe nimeni și se lasă foarte greu păcălită.
A. : Și cum rămâne cu cariera ta?
L. : M-am angajat ca secretară. Câștig destul de bine și sunt ok.
Mini interviu, Isis și Altair:
Autoare: Voi două ați fost cele care au provocat toate răutățile din carte, aproximativ.
Isis: Eu am încercat să ajut, iubițică.
Altair: Taci odată, Isis! Normal, la ce v-așteptați? Când bați palma cu diavolul, trebuie să te aștepți să ți se întâmple căcaturi.
A. : Ăăă, ok... Și ce plănuiți să faceți de-acum încolo?
Al.: Păi, eu o să continui să îmi adun acoliți. Mi te alături și tu?
A. : Scuze, sunt atee.
Al. : Trebuie să fiu destul de importantă pentru tine din moment ce apar pe copertă, nu?
I.: I-a plăcut doar cum arată, Altair!
Al. : Eh.
Sfârșit. Nu. Pe bune. Acum ăsta chiar e ultimul capitol. Mă rog, mai urmează mulțumirile. Treceți și pe la celelalte povești, v-aș fi recunoscătoare!
CITEȘTI
Proprietatea diavolului
FantasyCategorie: Urban fantasy, Romance, Humor Status: Finalizat ,, Oricum, era de preferat iadul cu o femeie deșteaptă, decât paradisul cu o femeie proastă."- Mihail Drumeș, ,, Invitație la vals" După ce este lăsat cu ochii în soare de femeia pe care...