Îmi venise imediat o idee. Dacă Heather ieşea cu un bărbat şi se distra, asta nu însemna că eu trebuia să stau în casă şi să-mi plâng de milă. I-am spus lui Isis:
- Haide să-ţi căutăm ceva de îmbrăcat. Apoi ieşim să mâncăm ceva. Vrei?
- De ce ai vrea să-mi cumperi haine dacă, oricum, doar tu mă poţi vedea? m-a întrebat ea, ridicând din umeri. Ce? Nu-ţi place ce vezi?
Am îmbrăţişat-o strâns şi drăgăstos, ca să-i simt sânii fermi atingându-mi pieptul. Era o senzaţie plăcută, cu toate că aş fi preferat-o oricând pe Heather în locul ei. Cu toate astea, Isis era extrem de frumoasă şi îşi merita numele de zeiţă.
- Sigur că îmi place, am râs. Dar am o plăcere în a sfâşia hainele de pe femeile cu care fac dragoste, am adăugat şoptind în urechea ei.
- Acum? a sperat ea, prinzându-şi braţele în jurul meu.
- Neah. Mai încolo. Aşteaptă-mă. Mă duc să mă îmbrac.
Dezamăgită, blonda mi-a dat drumul din îmbrăţişare, însă a venit după mine că să îmi spună ce ar trebui să port. Nu îmi permitea să ies cu ea dacă nu mă îmbrăcăm aşa cum îi plăcea ei. Prin urmare, m-am conformat şi am fost de acord să o las să-mi aleagă hainele. Ajunşi în dormitor, s-a aşezat în faţa dulapului cu ţoale. L-a deschis şi a început să arunce din ele pe podea, spunând într-una cât de naşpa erau hainele mele sau ,, asta nu" şi aşa mai departe.
În cele din urmă, a aruncat pe pat un tricou negru, pe care scria ,, I love rock'n'roll" cu litere albe, mari şi o pereche de blugi gri, tăiaţi.
- Îţi mai pui geacă de piele, bocancii şi eşti gata! a spus Isis, entuziasmându-se ca un copil.
Eu nu arătăm prea impresionat, deşi, dacă nu ar fi fost ea, eu aş fi aruncat pe mine ce aş fi nimerit. Îi eram recunoscător, dar nu aveam de gând să îi arăt asta. Mi-am luat hainele în baie şi m-am întors repede, gata de plecare. Ea a zâmbit satisfăcută de succesul ei, apoi mi-a spus:
- O să frângi ceva inimi.
- Câteva? Speram să le rup în bucăţi pe toate, am replicat prefăcându-mă trist.
Ea a râs şi m-a trimis să mă încalţ. Eram gata să fac asta, dar m-a oprit şi m-am întors.
- Stai aşa, Cassanova! Isis mi-a ciufulit puţin părul. Ok, acum arăţi cât de cât decent pentru a ieşi cu mine.
Ştiam că arătăm minunat, însă ei îi era jenă să recunoască. Am luat-o de mâna şi i-am spus:
- Hai să mergem, frumoaso.
***
Drumul până la mall a fost extrem de lung, pentru că diavoliţa se oprea să studieze orice lucru care-i ieşea în cale. Se ascundea în spatele copacilor şi o pierdeam din vedere, apoi venea înapoi la fel de repede cum dispăruse, apărând în faţa mea şi speriindu-mă. Păşea prin zăpadă ca un pisoi care tocmai avea parte de prima ninsoare, pentru că se prostea doar şi nu-i era frig. Era amuzantă şi enervantă în acelaşi timp.
- Mă cari în spate, Chase? m-a rugat ea, uitându-se la mine cu ochi trişti de căţeluş uitat în ploaie. Zăpadă e aşa de... albă! Şi rece!
- Cum de ştii că e rece?
- Mi-ai spus tu! Fără să mai apuc să protestez, Isis mi-a cerut să mă aplec, iar ea s-a urcat în cârca mea. Îşi puse mâinile pe capul meu şi picioarele pe umerii mei. Mi-am pus mâinile pe pulpele ei şi le-am mângâiat încet, senzual şi incitant. Am auzit-o gemând: Iubire, sunt deja umedă, vreau să intri în mine!
CITEȘTI
Proprietatea diavolului
FantasiCategorie: Urban fantasy, Romance, Humor Status: Finalizat ,, Oricum, era de preferat iadul cu o femeie deșteaptă, decât paradisul cu o femeie proastă."- Mihail Drumeș, ,, Invitație la vals" După ce este lăsat cu ochii în soare de femeia pe care...