Katherine stătea pe marginea biroului, picior peste picior, atunci când am intrat eu. Am făcut ochii mari când am văzut-o așa, iar ea și-a dus un deget la buze, ca să-mi dau seama că nu trebuie să scot niciun sunet.
- Încuie ușa, mi-a spus, pe un ton senzual, blând, aproape șoptit.
M-am supus. Nu era bine să te pui cu o... femeie îmbrăcată într-o cămașă albă și o fustă verde, în carouri, scurtă. Era încălțată cu pantofi cu toc, negri și mai purta un dres-plasă.
- De ce m-ai chemat? am întrebat-o, deși puteam să-mi răspund singur la întrebare.
- Sunt enervante atâtea întrebări! Taci și fă-ți treaba!
Șefa mea mi-a luat mâna cu mâna ei și și-a pus-o pe piciorul drept. Până la urmă, arăta bine și, dacă asta îmi aducea o promovare, de ce nu? I-am mângâiat pulpa moale, pe sub fusta scurtă. Ea și-a arcuit spatele și și-a pus mâinile pe birou, apoi și-a aruncat pantofii prin cameră. Am descoperit unde i se termina ciorapul și i l-am dat jos, continuând s-o mângâi. La fel am făcut și cu celălalt.
Katherine m-a tras mai aproape de ea, și-a pus mâna pe ceafa mea și și-a apăsat buzele peste ale mele. Eu mi-am deschis gura, lăsându-i limba să intre, dar dorința de a o domina mă ardea, iar limbile noastre se războiau pentru ca fiecare să o supună pe cealaltă. Am câștigat și, drept recompensă, ea și-a desfăcut nasturii de sus ai cămășii, lăsăndu-și decolteul la vedere. Nu purta sutien. I-am băgat mâna în cămașă, forțându-i ceilalți nasturi să se desfacă.
- Sfâșie-o! mi-a poruncit ea și asta am și făcut.
I-am rupt cu un fâșâit bluza albă, iar acum sânii ei erau expuși în dreptul privirii mele. Îmi plăcea ceea ce vedeam și mi-am plimbat mâinile în jurul curburii lor. Era excitată, iar sfârcurile i se întăriseră deja, fără ca măcar să îi masez sânii. Ea mi-a așezat capul pe ei și m-a îmbrățișat. Am stat așa câteva minute, cu ochii închiși, bucurându-mă de senzația pe care mi-o oferea lucrul ăsta. Katherine mi-a ridicat capul, m-a sărutat iar și m-a îndemnat să-i masez. M-am excitat când i-am cuprins în palme și i-am masat și i-am mângâiat, iar ea a țipat tare și subțire.
Șatena a zâmbit satisfăcută când mi-a văzut umflătura din pantaloni. Mi-a desfăcut cureaua.
- Îmi place ce văd, a comentat.
- Evident. Dar eu nu am terminat încă.
Am întins-o pe birou, lăsând să cadă laptopul și toată hârțogăria de-acolo pe jos. A râs, dar eu i-am acoperit repede gura cu un sărut umed. I-am dat fusta jos, la fel și chiloții, după care i-am depărtat picioarele. Ea le-a desfăcut foarte larg și m-a așteptat să intru. Mi-am băgat un deget în ea, să văd dacă e udă. Și era foarte udă, dar și foarte largă. Mă întrebam cu câți angajați și-o mai trăsese în biroul ăsta... Când am pătruns-o cu încă două degete, a eliberat geamăt după geamăt, țipăt după țipăt. Cu cât înfingeam mai adânc, cu atât țipa mai tare.
După ce mi-am scos degetele din ea, le-am băgat în gură și le-am lins. Nu atinsese încă orgasmul, s-a ridicat și a suspinat, dezamăgită și deshidratată:
- De ce te-ai oprit? Ai idee de când nu am mai făcut sex?
- Hmm... două luni?
- Aproape un an!
- Sincer, nu am chef să ascult povești lacrimogene despre cât de nașpa este relația ta.
- Nici nu trebuie. Fute-mă în continuare!
Am luat-o în brațe și am dat-o jos de pe birou. M-am dezbrăcat de tot, am întors-o cu spatele și am lipit-o de perete. Am ținut-o strâns acolo, mi-am luat cureaua de pe jos și i-am legat mâinile cu ea, deasupra capului. Katherine s-a împotrivit când s-a văzut legată și fără scăpare, fiindcă eu o împingeam în perete. Am plesnit-o peste fund, prima oară încet. Dezamăgit că nu a scos niciun sunet, i-am mângăiat fesele și i le-am strâns în mâini. Kat a început să scoată sunete care mă excitau rău, așa că am plesnit-o și mai tare. De data asta am știut că o duruse, dar devenisem mult prea sălbatic ca să mă opresc.
CITEȘTI
Proprietatea diavolului
FantasyCategorie: Urban fantasy, Romance, Humor Status: Finalizat ,, Oricum, era de preferat iadul cu o femeie deșteaptă, decât paradisul cu o femeie proastă."- Mihail Drumeș, ,, Invitație la vals" După ce este lăsat cu ochii în soare de femeia pe care...