"Yine daldın Sori-aah.."
"Hıh?" Genç kız yanındaki Yugyeom'a dalgın bakışlarla baktığında uzun boylu genç sesli bir şekilde yutkunmuştu.
"Kim bu şanslı çocuk?"
Sori diğer tarafında bulunan ve kendisine soru soran genç kıza döndü "Anlamadım?"
Genç kız saçlarını arkaya atıp Sori'ye manalı bakışlar attı "O kadar dalgınsın ki.. Aşık olmuş olmalısın"
Sori gözlerini kırpıştırarak genç kıza baktı "Ben.. Sadece filmi düşünüyordum"
"Sori her zaman böyledir" Yugyeom her zamanki gibi genç kıza destek olduktan sonra sözlerine devam etti "Snape.. ondan sonra ölüyor"
"Ah.. Bunu öğrenmem iyi mi oldu bilmiyorum" Sori dudaklarını büzdüğünde Yugyeom gülümseyerek genç kızın yanından kalktı "Yine konuşuruz!"
Genç kız bir süre daha düşünceli bakışları ile önündeki tahtaya bakarken saçları iki kulak yapılmış genç kız gülümseyerek elindeki telefonu genç kıza uzattı "İşte burada, bak! Sana bahsettiğim çocuk"
Sori genç kızın uzattığı telefondaki resme baktı ve gülümsedi. Bu Mina'nın ilk hoşlandığı çocuk değildi. Aslında.. onun bir yakışıklı koleksiyonu vardı. Mina önünden telefonunu kalbine bastırarak mutlu bir şekilde geçerken Sori kendi kendine gülümsedi.
En yakın arkadaşı Mina.
O okul birincisiydi. Çok fazla çabalamadan derslerden yüksek not alıyordu. Bu da yetmezmiş gibi her ay başka bir kursa gidiyordu. En son gittiği kurs.. salsa mıydı? Tanrım.. Onun hızına yetişemiyordu. Peki kendisi mi ne yapıyordu?
Ya kitap okuyor ya da müzik dinliyordu.
Tamam tamam..
Sadece tembellik yapıyordu.
"Sormayı unuttum" Yugyeom ciddi bakışları ile yeniden genç kızın yanına oturdu "Numaraları geri döndürebildin mi?"
"Ah.." Genç kız gözlerini acı içinde kapattı "Hayır.. Sanırım bütün numaralar sonsuza kadar silindi. Ne yapacağım ben?"
"Aklıma bir fikir geldi" Yugyeom parlak bakışları ile genç kıza baktı "Ortak arkadaşlarının en fazla olduğu arkadaşın kim?"
Sori gözlerini kısarak bir süre düşündükten sonra aklına gelen ismi heyecanlı bir şekilde söyledi "Hani!"
"Tamam" Yugyeom gülümsedi "O zaman ondan tanıdığınız kişilerin numaralarını sana atmasını isteyebilirsin"
"Bu.. cidden harika bir fikir Yugyeom! Teşekkür ederim"
"Ö-önemli değil" Yugyeom yanındakinden kaçırdığı bakışları ile gülümsedikten sonra kalkıp sırasına geçti. Hadi ama.. Neden bu kadar utanmıştı ki?
Genç kız okuldan geleli tam bir saat olmuştu fakat hala ölü gibi yatıyordu. Tanrım.. Neden bu kadar yorgundu? Yaptığı tek şey oturup ders dinlemekti.
Sori uzandığı yerde doğruldu ve telefonunu eline alıp yatağın baş ucuna yaslandı.
'Hani.. Bana tanıdığım kişilerin numaralarını atabilir misin acaba? Telefonumdaki tüm numaralar silindi'
Genç kız mesajı yazarken bile kendini mahcup hissediyordu. Hani adına bile üşeniyordu. Kim o kadar numarayı tek tek yazardı ki?
'Tamam atarım'
Genç kız gelen mesajı okuduğunda küçük çaplı bir sevinç gösterisi yapmıştı. Beş dk sonra telefonuna numaralarla dolu kocaman bir mesaj gelmişti ki..
Tanrım..
Bu numaraları tek tek kayıt mı edecekti?!
3 saat sonra
Sori zavallı gözleri ve minik parmakları için üzgündü. Sonunda.. bitmişti. Hani tembellik yapıp sadece numaraları atmıştı. İsimler yoktu. Genç kız ondan tekrar yardım istemeye utandığı için tek tek numaraları harflerle kaydetmişti. Yaptığı plana göre tüm numaralara toplu mesaj atıp isimlerini yazmalarını isteyecekti. Bu yüzden güzeeel bir mesaj döşeyip gönder tuşuna bastı ve zafer kazanmış bir edayla nefesini dışarı verdi:
"Ohh.."
ve yine hesaba katmadığı bir şey olmuştu. Telefonu aynı anda mesajlarla dolmaya başlamıştı. Genç kız ağlamalı bakışlarını ekranda gezdirdi. Sürekli bir mesaj geliyordu.
"Ah.." Genç kız vücudunu yatağa bıraktı "Ölmek istiyorum"
1 saat sonra
Sori ona gelen mesajlardaki isimleri tek tek rehberine geçirmişti.
"Bir süre telefon görmek.. istemiyorum" Genç kız telefonu sinirle elinden bırakıp odanın kapısına doğru ilerlediği sırada yeniden gelen bildirim sesi sinirden çıldırmasına sebep olmuştu "Ahhh!"
Genç kız yeniden sinirli bir şekilde yatağa oturup telefonunu eline aldı ve gelen mesajı açtı.
'Sen kimsin?'
Genç kız kaşlarını çatıp ekrana baktı.
'Sori. Ben Sori. Sen kimsin?'
Genç kız mesajını yazar yazmaz cevap gelmişti.
'Numaramı nereden aldın? Neden ekledin?'
Genç kız karşısındakinin sorusu karşısında şaşıp kalmıştı. Bu da kimdi?
'Hey.... Sakin ol. Telefondaki numaralarım silinmişti ve ben de Hani'den bana tanıdığım kişilerin numaralarını atmasını istedim. Kim olduğunu bilmiyorum. Senin de numaranı atmış. Rahatsız olduysan silebilirim?'
Genç kız saygılı davranmaya çalışarak acıyan parmakları ile mesajı gönderdi ve gelecek mesajı bekledi. Açıkçası.. Konuştuğu kişinin kim olduğunu öğrenmek için çatlıyordu.
'Sorun değil. Kalabilir. Memnun oldum Sori'
Anlaşılan karşısındakini ismini söylemek istemiyordu. Genç kız umursamaz surat ifadesiyle omuzlarını silkti. Şu an istediği tek şey..
YEMEK YEMEKTİ!
Gayet basit bir kurguyla devam edeceğim çünkü.. yazmayı özledim..
Sorunsuzca yeni bölüm atabileceğim bir hikaye olsun istedim.
ve.. yine dayanamadım ve direk yayınladım asdhfk
--
16 Kasım 2019
Hikayeyi yeniden yayınlamaya karar verdim.
Hayatımın %10undan bir yansıma olsa da..
Göstermek istedim.
Son bölümden sonra yeniden kitabı kaldıracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"She is Mine!" ~ Jungkook √
Fanfiction26.04.2017 "O kız benim.." Tüm hakkı küçük kıvrak beyin hücrelerimin arasında saklıdır.