11 - "Kalbime iyi bak"

1K 93 162
                                    

1 hafta sonra

"Naber?"

"İyi" Jungkook ön sıraya oturan genç kıza gülümseyip bakışlarını yeniden telefonuna çevirdi.

"Kiminle mesajlaşıyorsun sen?" Hani tek kaşını havaya kaldırmış bir şekilde başını gencin telefonuna doğru eğdiğinde Jungkook telefonu ışık hızıyla genç kızdan kaçırdı.

"Bir arkadaşla" 

"Kimmiş o arkadaş?" Hani kollarını göğsünde birleştirip gence baktı.

"Onu boşver de.." Jungkook telefonunu cebine sıkıştırıp ciddi bakışlarını genç kıza çevirdi "Bana Sori'den bahsetsene biraz"

"Sori mi?" Hani'nin kaşları havaya kalkmıştı "Sori de nereden çıktı?"

"Sadece merak ettim" Jungkook umursamaz bir şekilde davranmaya çalışsa da kesinlikle umursuyordu.

"Bilmek istediğin şey ne?" Hani soruları cevaplamaya hazır bir şekilde beklerken Jungkook bir süre düşündü.

"Erkeklerle arası nasıl?"

"Erkeklerle mi?" Hani gencin sorusuna bir anlığına şaşırsa da anlatmaya başladı "Sori'nin arası herkesle iyidir. Erkeklerle de iyidir ama daha önce biri ile flörtleştiğini görmedim"

"Daha önce sevgilisi olduğunu söylemiştin?" Jungkook bir gözünü kısarak karşısındakine baktı.

"Ne? Hayır hayır. Öyle bir şey söylemedim"

Jungkook karşısındakini bozmamak için bir şey demese de yalan söylediğini düşünüyordu. Söylediklerinin kaçına inanmalıydı?

"Peki. Sana durumu anlatacağım" Jungkook yerinde huzursuzca kıpırdadıktan sonra konuşmaya devam etti "Bir haftadır sürekli konuşuyoruz ama ne zaman ona yaklaşmaya çalışsam beni itiyor gibi. Ona ilgim var. Bunu saklamayı sevmiyorum ama.. Belli etsem de anlamamış gibi davranıyor. Zeki bir kız ve anladığına kesinlikle eminim"

"Yani?" 

"Yani.. Bu davranışı ne demek oluyor? Bir şansım olamaz mı?"

"Senden hoşlanmıyordur"

Jungkook genç kızın birden söylediği şey ile afallamıştı.

"Emin misin?"

"Evet. Demek ki seninle birlikte olmak istemiyor"

"A-anladım" 

Ortamı derin bir sessizlik kaplamıştı. Jungkook moralinin bozulduğunu belli etmemeye çalışıyordu.

"Ben geldim" Yugyeom sınıfa hızla girip Jungkook'un yanına oturdu "Dışarısı buz gibi dostum. Dondum!"

"Kantinden bir şey istiyor musunuz?" Hani gençlerin kafalarını olumsuz bir şekilde salladıklarını gördükten sonra sınıftan çıktı.

"Senin neyin var?" Yugyeom kalorifere bir koala gibi yapışmış bir şekilde Jungkook'a baktı. 

"Sana bir şey sormam lazım"

"Sor" Yugyeom gencin sorusunu heyecanla bekledi.

"Sori ile ilgili"

"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?"

Jungkook gözlerini kırpıştırarak karşısındakine baktığında Yugyeom umursamazca elini havada salladı "Benden saklamana gerek yok. Seni de onu da iyi tanıyorum"

"Neden böyle söyledin ki? O da mı bir şey sordu?"

"Evet. Mina.. Seni çok fazla sevmiyor, biliyorsun. Sanırım Sori'nin aklını karıştırıyor. Senin nasıl biri olduğunu sordu"

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin