14 - "Ona teşekkür et"

835 75 41
                                    

"Neyin var senin?"

Sori kafasını kaldırıp Mina'ya baktı "H-hiç.. hiçbir şey.."

Mina gözlerini devirdi "Anlat işte. Bir şey olmuş"

Sori seslice yutkundu ve başını öne eğip mırıldandı "Bu gece kabus gördüm"

"Kabus mu? Ne gördün?"

"Çok tuhaftı.. bilmiyorum" Sori'nin gözleri doldu "Etrafımda onlarca insan vardı ve hepsi aynı şeyi söylüyordu"

Mina gözlerini kıstı "Ne söylüyorlardı?"

Sori genç kızın gözlerinin içine baktı "O gitti"

Mina genç kızın gözlerindeki korkuyu görebiliyordu. Genç kız gülümsemeye çalıştı.

"Aklına Jungkook mu geldi? Üzülme Soriaaah.. Sadece bir kabus. Jungkook'un seni bırakacağını sanmıyorum"

"Onu pek sevmediğini sanıyordum"

"Öyleydi" Mina gülümsedi "Yani.. Önceden öyleydi ama değişmiş Sori. Sanırım ona karşı önyargılı davrandım. Seni gerçekten seviyor"

"Böyle mi düşünüyorsun cidden?" Sori gözlerini şaşkınlıkla açtı.

"Tabi ki!" Mina arkadaşına sarıldı "Nedimen kesinlikle ben olacağım! İtiraz istemem!"

Sori yanında gülücükler saçan yüze baktı ve gülümsedi. İçindeki kötü his bir türlü geçmiyordu.

-

"Ne yapıyorsun burada? Bahçedeyiz gelsene"

"İşim var"

"Ne işin var Jungkook?"

Sarışın genç kağıda bakmaya çalıştığında Jungkook elindeki kağıdı göğsüne bastırdı.

"Sanane" Yakışıklı genç bir miktar sinirlenmişti "Rahat bırak beni. Az sonra gelirim"

Sarışın genç gence ters ters bakarak sınıftan çıktığında Jungkook derin bir nefes alıp kağıdı yeniden sıraya koydu ve gülümseyerek bir mısra daha yazdı.

Şiir yazmayı seviyordu.

Şimdi şiirlerinin bir sahibi vardı.

Bunun için mutluydu.

"Şunu gördün mü?"

Jungkook kafasını kağıttan kaldırıp başka bir gencin uzattığı telefonun ekranına baktı "Bu da ne?"

"Hani" Siyah saçlı gencin bakışları sinirli görünmekteydi "Bir sevgili yapmış bile"

Jungkook bakışlarını gençten çekip telefonda gösterdiği kaslı gence baktı

"Hani senden hoşlanmıyor muydu?" Jungkook kağıdı katlarken kıstığı gözleri ile gence baktı.

"Bilmiyorum dostum. İnan bilmiyorum. Benimle oynuyor gibi"

"Aklıma bir şeyler geliyor ama.." Jungkook düşünceli bakışlarını duvara çevirdi "Hani'yi az çok tanıyorum. Bu çocuk fake olabilir"

"Ne?" Siyah saçlı genç şaşırmıştı "Emin misin?"

"Ben bir Sori ile konuşurum. Sen merak etme"

"Tamam" Siyah saçlı genç dertli bir şekilde saçlarını karıştırdı "Sağol Jungkook"

Jungkook telefomununu cebinden çıkardı ve mesaj bölümünü açtı.

Jungkook -- 'Nasılmış benim sevgilim?'

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin