17 - "Bir karar verdim"

771 72 120
                                    

Jungkook - 'Gitmesen olmaz mı?'

Jungkook mesajı yazarken aynı zamanda dudaklarını da büzmüştü.

Sori - 'Çoktan ayarladım Jungkook. Turun parası da verildi'

Jungkook - 'Bir hafta uzakta olacaksın :('

Sori - 'Sadece bir hafta! Zaman hemen geçecek. İnan bana'

Jungkook - 'Bu hafta sınavım var. Desteğine ihtiyacım vardı'

Sori - 'Yah! Buna duygu sömürüsü yapmak derler ama -_-'

Jungkook - ' :) '

Sori - 'Sen beni merak etme. Son sınavına odaklan'

Jungkook - 'Biliyorum biliyorum. Yoksa sınıfta kalacağım'

Jungkook derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Bu hafta hocasının onu yapacağı sınavı vermesi gerekiyordu.

Fizik dersi için..

Gerçekten..

Nasıl olmuş da 22 almayı başarmıştı?

Eh.. Çalıştığı da söylenemezdi..

O hiçbir derse çalışmazdı ki..

En azından.. önceden..

Şimdi ise geleceği hakkında endişelenmeye başlamıştı.

Jungkook - 'Sori'

Sori - 'Efendim Jungkook'

Jungkook - 'İyi bir üniversite, iyi bir bölüm kazanacaksın'

Sori - 'Bu da nereden çıktı şimdi? Daha bir sene var'

Jungkook - 'Ben iyi bir yer kazanamayacağım'

Sori - 'Böyle söyleme.. Azıcık çalışmayla benden daha iyi işler yapıyorsun. Matematikten 100 aldığını söyledin!'

Jungkook - 'Sorun o değil'

Sori - 'Sorun ne peki?'

Jungkook - 'Sorun senin başka şehri kazanacak olman. Ben bir sene daha burada kalacağım büyük bir ihtimalle ve.. Ayrı olacağız'

Sori gelen mesajı okuduğunda yüzünü bir hüzün kaplamıştı. Jungkook'un dedikleri doğruydu.

Sori - 'Bunları düşünme. Ben sana inanıyorum. Sen de iyi bir sonuç alacaksın :)'

Jungkook - 'Hiç sanmıyorum'

Sori - 'Jungkookaah.. Böyle şeyler düşünüp moralini bozma.. Çalışman gereken bir sınavın var değil mi?'

Jungkook - 'Çalışmak istemiyorum'

Sori - 'Hadi ama..'

Jungkook - 'Canım istemiyor'

Sori bavuluna bir tişört daha yerleştirdi ve mesajı tekrar okudu. Şimdi ne yapacaktı? Onun da içini bir karamsarlık kaplamıştı. Bavulunu kapattıktan sonra masasının üzerinde duran mektup kağıtlarına baktı. Sadece bir tane kalmıştı.

Yazması gereken..

Jungkook'un moralini düzeltmek için ayrı olacakları haftanın her günü için bir mektup yazmıştı. Her gün okuması için. Çarşamba günü için olan mektup hala boştu çünkü o gün için ayrı bir planı vardı genç kızın. Ertesi gün olan fizik sınavı için çalışmasını kolaylaştıracak ders notları yazacaktı genç kız. Burada olamasa da.. En azından ona destek olabilirdi.. değil mi?

Düşünceleri yüzüne bir gülümseme yaymışken Jungkook'un şu an bulunduğu durum aklına gelmişti.

Tanrım..

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin