"Hesap numarası bu.. Parayı buraya yatıracağız"
"Peki silahlar ne zaman gelecek?" Jungkook sınıfın en arka sırasında Yugyeom ile otururken sessizce fısıldamıştı.
"Parayı yatırdıktan birkaç saat sonra geliyorlar" Yugyeom gence yazdığı hesap numarasını uzattı "İyi silah seçtin"
"Siz neden bahsediyorsunuz?" Hani arkasını dönmüş gençlere tuhaf bakışlar atarken Jungkook onu duymamazlıktan gelerek Yugyeom ile konuşmaya devam etti "Çıkışta beraber geçeriz"
"Tamam" Yugyeom genci onayladığında sinirden gözleri kısılmış bir Hani ile karşı karşıya kalmıştı "Ne?!"
"Siz delirdiniz mi?! Ne silahından bahsediyorsunuz?!" Hani kocaman açtığı gözleri ile karşısındakine bakarken Yugyeom bir kahkaha patlattı "Sakin ol. Sadece oyundan bahsediyoruz.."
"Tanrım.." Hani gözlerini sinirle kapattı "Sizde mi o tür oyunlar oynuyorsunuz? Bunların hepsi para tuzağı"
"Sen anlamazsın" Jungkook arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi "Ayrıca.. Bunu çantasında on bin çeşit makyaj eşyası taşıyan kişi mi söylüyor?"
"Yah!" Hani kaşlarını çattı "Evet aynı renk 5 tane rujum var ama.. Konumuz bu değil!"
"Neyse.." Jungkook sinir bozucu gülümsemesini karşısındakine sundu "Zaten siz kızları anlayamıyorum"
Hani kızgın bakışlarını Jungkook'tan çekip sırıtarak mesaj yazan Yugyeom'a döndürdü "Sen ne diye sırıtıyorsun?"
Yugyeom bakışlarını telefonundan çekip gençlere baktı "Sori.. mesaj atmış da.."
"Sori mi?" Hani bir kaşını havaya kaldırdı "Ne demiş?"
"H-hiç..hiçbir şey" Yugyeom az önce Sori'nin Hani ile ilgili yaptığı espriye kendi kendine gülerken Jungkook yerinde huzursuzca kıpırdadı
"Yugyeom" Uzun boylu genç sözlerini toparlamaya çalıştı "Sori ile yakın arkadaşsın sanırım"
"Ah evet" Yugyeom konu Sori'den açılınca heyecanlı bir şekilde konuşmaya başlamıştı "Lise 1den beri aynı sınıftayız. Söylemiştim değil mi? Çok kafa dengidir. Müzik zevkimiz, kitap zevkimiz aynı. Dostum.. Bu devirde hangi kız aksiyon filmi izlemeyi sever ki?"
"Sen anlattığın için mi bilmiyorum ama.." Jungkook yanındakine gülümsedi "Onu cidden merak ediyorum"
"Sorun değil. Sizi bir gün tanıştırırım" Yugyeom yine hevesli bir şekilde konuştuğunda Hani dişleri arasından tısladı "Yugyeom.. Eunho mesaj atmış. Kantine gelebilir mi demiş. Bir gitsen iyi olur"
"Eunho mu?" Yugyeom saf bakışları ile genç kıza baktı "Neden bana mesaj atmamış?"
"Bilmiyorum" Hani sevimli gülümsemesi ile gence baktığında Yugyeom söylene söylene kalkmış ve sınıfı terk etmişti.
"Eee kankaaa.." Hani gencin saçlarını karıştırdığında Jungkook bakışlarını telefondan çekmiyordu "Sori ilgini çekmiş gibi görünüyor'
Jungkook kendi kendine gülümsedi.
"Sori ile konuştum ona mesaj atmışsın"
Jungkook bakışlarını aniden telefonundan kaldırıp genç kıza baktı "Ne?"
"Dün diyorum" Hani saçlarını kulağının arkasına attı "Bana mesaj attı. Konuştuklarınızı anlattı. Benden hiçbir şey gizlemez o"
"İlginç" Jungkook hafif çattığı bakışlarını yeniden telefonuna indirdiğinde Hani Yugyeom'un gelip gelmediğini kontrol edip konuşmaya devam etti "Sori iyi kızdır ama.. Biraz kötü yanları da yok değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"She is Mine!" ~ Jungkook √
Fanfiction26.04.2017 "O kız benim.." Tüm hakkı küçük kıvrak beyin hücrelerimin arasında saklıdır.