Jungkook -- 'Merhaba Sori'
Sori -- 'Merhaba Jungkook
Jungkook --'Teşekkür etmek istemiştim. Sayende o kızdan kurtuldum :)
Sori -- 'Önemli değil. Senin adına sevindim :)'
Jungkook -- 'Akşam yine konuşuruz. Sana bir şeyler daha danışmam gerekecek'
Sori -- 'Peki'
"Jungkook.. Bırak şu telefonu.. Seni bekliyoruz"
"Kapa çeneni" Jungkook yanındaki gence kötü bakışlar attıktan sonra uzun pardesüsünü üzerine geçirdi. Bir kızla ilk defa konuşuyor değildi fakat.. İlk defa konu açamıyordu. Genelde onunla konuşan ve sohbeti başlatıp devam ettiren kızlar olurdu.
Bir sohbet nasıl başlatılırdı ki?
"Arka sokaktalarmış. Henüz başlamamışlar"
"Tamam" Jungkook yanındaki gence bakmadan suratındaki ciddi surat ifadesi ile yürümeye başladığında, diğer gençler de arkasından gelmekteydiler. Hepsinin ona karşı hissettikleri tek bir duygu vardı.
Saygı.
Uzun boylu genç ara sokağa daldığında Eunho'nun yakasını tutmuş kızıl saçlı gence sinirli bir şekilde baktı.
Kavga etmeye hazır bekleyen iki grup da ne yapacaklarını bilemeden birbirlerine bakmaktaydılar.
Jungkook gençlerin yanına gelip gözlerini herkesin üzerinde gezdirdi ve kızıl saçlı gence sorusunu yöneltti
"Ne oldu?"
"B-bana küfür etti"
Jungkook bakışlarını yavaşça Eunho'ya çevirdi "Doğru mu?"
Eunho gençten gözlerini kaçırdı "Arkamdan.. kulağımla ilgili.. bir şeyler söylemiş"
Jungkook zaten olayı biliyordu. Eunho önceden rap yapıyordu fakat.. kulağındaki rahatsızlık yüzünden bu işten vazgeçmek zorunda kalmıştı. Bu hassas olduğu bir noktaydı.
Jungkook bakışlarını yeniden kızıl saçlı gence çevirdi "Neden böyle bir şey yaptın?"
Etraftaki herkes bakışlarını kaçırmaktaydı. Jungkook derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Çoluk çocukla uğraşmak istemiyordu. Arkalarını toparlamak, olayı kavgasız çözmek.. Onu yoruyordu.
"Bu olayı burada kapatacaksınız" Yakışıklı genç gözlerini açıp gençlere baktı "Olayları olmamış sayacaksınız. Bir daha birbirinize sataşırsanız.. olayı farklı şekilde çözeriz"
Eunho ilk önce Jungkook'a sonra karşısındaki gence baktı ve kafasını anladığını gösterircesine salladı.
"Şimdi dağılın"
Gençler uğultular arasında uzaklaşırken Jungkook da arkasını dönüp geldiği sokağa döndü.
Kavgadan nefret ederdi.
Kavga sadece kolaya kaçan insanların gidebileceği bir yoldu. O olayları beyni ile yönlendirmeyi seçerdi.
"Jungkook!"
Yakışıklı genç ona seslenen gence döndüğünde Eunho'yu gördü. Eunho etrafını kontrol edip kimsenin olmadığına emin olduktan sonra gence yaklaşıp sessizce fısıldadı "Teşekkür ederim. Sen gelmeseydin.." Küçük genç kendi kendine gülümsedi "Büyük ihtimal dayak yemiş olurdum"
Jungkook yamuk gülümsemesi ile karşısındakinin omzunu sıvazlayıp bir göz kırpması sundu
"Önemli değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"She is Mine!" ~ Jungkook √
Fanfiction26.04.2017 "O kız benim.." Tüm hakkı küçük kıvrak beyin hücrelerimin arasında saklıdır.