12 - "Çikolata ve Fıstık"

983 89 149
                                    


"Hayır hayır hayır!" Mina kocaman olmuş gözleri ile karşısındakine baktı "Bana bunun olmadığını söyle"

Sori sevimli bir şekilde gülümseyerek omuzlarını silkti.

"Ben çok sevindim" Yugyeom genç kızın yanına oturup gülümsedi. Sori ona desteğinden dolayı minnettardı.

"Kantine gidelim mi? Sanırım benim tansiyonum düştü" Mina elini yelpaze yapmış yüzünü serinleterek kapıya doğru yönelmişti. Sori ve Yugyeom birbirlerine bakıp güldükten sonra genç kızı takip etmeye başlamışlardı.

"O çocuk sana mı selam verdi?"

"Sanmıyorum"

"Evet sana verdi" Yugyeom bir gözünü kısıp genç kıza baktığında Sori karşıdan gelen bir uzun boylu gencin daha kendine selam verdiğini gördü.

"Ne oluyor?"

Yugyeom sinir bozucu gülümsemesi ile yanıtladı

"Sanırım yengelerini selamlıyorlar"

-

"Bu çok sinir bozucuydu" Sori suratını buruşturarak sınıfa girdi ve çikolatanın kağıdını çöpe atıp sırasına doğru yöneldi.

"Bence çok havalıydı" Yugyeom genç kızı sinir eden gülümsemesini sunduktan sonra sırasına doğru ilerledi.

"Kalemim!" Mina'dan bir çığlık gelmişti "Kalemim yok"

Sori kaşlarını çatıp sırasına baktı.

"Bir saniye.. benimki de yok"

"Ahh.." Yugyeom gözlerini devirip gömleğinden kendi kalemini çıkarıp gösterdi "Okuldaki kalem hırsızlığından haberiniz yok mu?! Kalemleri alıp alt sınıflara satıyorlar"

"Ama.." Sori ağlamalı bakışları ile karşısındakine baktı "O kalemi bana arkadaşım almıştı!"

"Üzgünüm Sori" Yugyeom sırıtarak kalemini parmakları arasında çevirdi "O kalem çoktan bir alıcı bulmuştur"

Jungkook -- 'Nasılsın? :)'

Sori karşısındaki mesaja bakarken kalbi saatte bilmem kaç milyon kez çarpmaktaydı.

Sori -- 'İyiyim sen? :)'

Jungkook gelen mesaja bakıp sırıttı. Basit bir mesaj da olsa ondan gelmesi onu mutlu ediyordu.

"Benimle dalga geçene de bakın siz"

Jungkook kafasını kaldırdığında arkadaşı ile göz göze gelip sırıttı "Kapa çeneni"

"Bütün gün burada oturup öylece telefonuna mı bakacaksın? Mesajlaşmıyorsunuz bile?"

"Bugün bensiz dolanın" Jungkook arkadaşını tersledikten sonra bakışlarını uzaklaşan gençten çekip yeniden telefonuna çevirdi. Ne yazmalıydı? Resmen düşünceleri onu yarı yolda bırakmıştı.

Jungkook -- 'Okuldan sonra buluşalım mı?'

Sori -- 'Mina ile sizin kursa gelecektim. Orada buluşalım mı?'

Jungkook -- 'Anlaştık :) İyisin bu arada değil mi?'

Sori -- 'Neden sordun?'

Jungkook -- 'İç güdü diyelim'

Sori -- 'Aslında kalemimi kaybettim ve biraz ona moralim bozuldu'

Jungkook -- 'Nasıl kaybettin? Evde bırakmış olmayasın?'

Sori -- 'Hayır hayır. Çalmışlar. Bizim okuldan çocuklar'

Jungkook -- 'Oh.. Şimdi anladım'

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin