"Hadi kantine gidelim!"
"Sen yalnız gitsen?" Sori dudaklarını büzerek Mina'ya baktı çünkü şu an yerinden kalkmaya oldukça üşeniyordu.
"Matematik dersinden çıktık ve benim enerji depolamam lazım!"
Mina genç kızı kolundan tuttuğu gibi sürüklemeye başlamıştı.
Sori bir yandan yürürken bir yandan da etrafına bakınmaktaydı. Yoongi buralarda olabilirdi. Hayır tabi ki umrunda değildi. Sadece her gün onu görürüm ihtimaline karşı saçlarını yapıyor ve parfüm sıkıyordu. Sanki çocuk onu gelip koklayacak gibi.
Ne olur ne olmaz!
"Sen parfüm mü sıktın?"
Sori bakışlarını yanındaki uzun boylu gence çevirdi. Yugyeom burnunu genç kızın boynuna doğru yaklaştırdı "Güzel kokuyor"
Sori burnunun dibinde duran gençten bakışlarını kaçırdı "Değişiklik olsun dedim"
"Hmm" Yugyeom omuzlarını silkip genç kızın yanında yürümeye devam etti. Gençler tam kantine girecekken Sori onu görmüştü.
Yoongi elindeki içeceği ile dalgın bir şekilde onlara doğru yürümekteydi. Bakışlarını kaldırdığında gözleri Sori'nin gözlerini bulmuştu. Genç kız olduğu yere çivilendiğinde Yoongi her zamanki yamuk gülümsemesini yeniden yüzüne yerleştirmiş ve genç kızın omzuna hafif sürtünerek gitmişti. Sori tuttuğu nefesini hala dışarı verememişken Mina onu hızlıca sarsmaya başlamıştı
"Gördün mü ?! Gülümsedi gülümsedi!"
"Sen neden bahsediyorsun?" Yugyeom arkasını dönüp uzaklaşan Yoongi'ye baktı "O çocuk da kim?"
"İsmi Yoongi'ymiş!" Mina Yugyeom'un koluna girip çikolata reyonuna doğru sürükledi "Geçen haftalarda aradığımız çocuk. Onu bulduk. Bizim okuldaymış"
"Öyle mi?" Yugyeom sessizce mırıldanıp arkasından gelen dalgın genç kıza bir bakış attı.
Sori çocuktan mı hoşlanıyordu yani?
Kesinlikle hayal ettiği gibi değildi.
O.. Yakışıklıydı.
"Sori! Telefonuna mesaj geldi!"
Genç kız kendisine seslenen babasını duyduğunda mutfakta atıştırdığı böreği ağzına tıkıştırdı ve gözlerini kısıp salonda masanın üzerinde bıraktığı telefonu eline aldı. Mesaj Jungkook'tandı.
Jungkook – 'Senin için dayak yedim ama sanırım değdi :)'
Sori mesajı okuyunca gözleri kocaman açılmıştı. Başında dikilen babasının ise mesajı okuduğu çoktan belliydi. Genç kız sessiz bir şekilde arkasını dönüp gidecekken..
"Telefon"
Genç kız soru dolu bakışlarla arkasını döndüğünde avucunu açmış adamı gördü. Bir elindeki telefona bir babasına baktıktan sonra çaresizce telefonu açık olan avuca bıraktı ve başını öne eğip odasına döndü.
Harika.
Telefon cezasının kalktığını düşünmekteydi ama bu mesaj.. Sanırım her şeyi mahvetmişti.
Yine sevgilisi olduğunu mu düşünmüşlerdi?
Bu çıkmaz sokaktan nasıl çıkacaktı?
Yapabileceği en mantıklı şeyi yaptı.
Uyumak..
"Telefonun alındı da ne demek?" Mina istemsiz olarak sesini yükselttiğinde Yugyeom arka sıradan ön sıraya ışınlanmıştı "Telefonun mu alındı?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"She is Mine!" ~ Jungkook √
Fiksi Penggemar26.04.2017 "O kız benim.." Tüm hakkı küçük kıvrak beyin hücrelerimin arasında saklıdır.