15 - "O gitti.. O gitti"

884 79 88
                                    


"Soriaah!"

Sori sınıfa girdiği anda Hani koşup genç kıza sarılmıştı "Geleceğini bilmiyordum!"

"Jungkook'u görmek için geldim" Sori gülümsemeye çalıştı.

"Yah!" Hani genç kızın koluna girdi "Bırak onu şimdi! Hadi biz kantine gidelim!"

"Geldin mi?" Jungkook sınıfa girdiğinde yüzüne kocaman bir gülümseme yayılmıştı.

"Üzgünüm sevgilini biraz çalacağım" Hani gencin yanından geçip Sori'yi sürüklerken genç kız Jungkook'a dudaklarını büzüp üzgün bakışlar attı.

-

"Söylememekle iyi yaptın"

"Kötü hissediyorum Hani"

"Boşver boşver" Hani umursamaz tavrıyla elindekini cipsini yerken bir yandan da cilveli bakışlarla yan masadaki gençlere bakmaktaydı.

"Hani?" Sori yan masadaki bakışlardan rahatsız olmuştu "Sınıfa inebilir miyiz artık?"

"Of tamam" Hani sinirli bir şekilde ayağa kalktı "Sabahtan beri başımın etini yedin"

Sori yanındaki genç kıza sinirli bakışları ile baktı "Burada oturup erkeklerle bakışmanı izleyecek değilim"

"Hiç eğlenceli değilsin.."

"Hani!"

Sori koridorda yürürken kendilerine seslenen gence döndü. Jungkook biraz gergin görünmekteydi.

"Sana bir şey sormam lazım"

"Dinliyorum?" Hani havalı bir şekilde kollarını göğsünde birleştirdi.

"O hesap.. Fake olduğunu öğrendim"

Hani bir anlığıma şoka uğramıştı "Sen.. neden bahsediyorsun?"

"Yugyeom bana her şeyi anlattı" Jungkook'un bakışları oldukça gergin görünüyordu "Doğru mu değil mi?"

"Doğru" Hani sakin ses tonuyla yanıtladığında Jungkook ukala bir şekilde güldü.

"Sen nasıl bir insansın?"

"Ne?" Hani anlamsız bakışları ile karşısındakine baktı.

"Hadi bizi kandırdın.." Jungkook Sori'yi gösterdi "Arkadaşına da mı yalan söylüyorsun? Söylesene fake erkek hesapları açıp ona da yavşıyor muydun?"

'Fazla oluyorsun ama!"

"Kimin fazla olduğunu konuşmayalım istersen! Ağzından çıkan her söz bir yalan! Sevgilisi olduğunu bile bile Sori'yi alıp erkeklerle fingirdeşiyorsun!"

"Sen kimsin bana hesap soruyorsun?!" Hani sinirli bir şekilde bağırmaya başladı "Ekmek var diye pasta yemeyecek miyiz yani?!"

"Sen.." Jungkook suratını buruşturdu "Ne iğrenç bir insansın! Ben ekmek mi oluyorum yani?!"

"Evet öylesin!"

Jungkook sinirli bir şekilde genç kızın kolunu kavradı ve sertçe Sori'ye doğru döndürdü "Özür dile!"

"Ne?!" Hani kaşlarını çattı "Neden ondan özür dileyecekmişim?!"

"Ona yalan söyledin!" Jungkook'un sesi gittikçe daha da katı çıkmaktaydı.

Hani sinirleri bozuk bir şekilde gülmeye başladıktan sonra ukala bakışlarını Jungkook'a çevirdi "Aptal olan sensin! Yalan söyleyen ben değilim! Sana yalan söyleyen küçük sevgilin!"

Jungkook bir anlığına afallamıştı "Ne?"

"O da biliyordu" Hani gence doğru sırıttı "O hesabın gerçek olmadığını biliyordu Jungkook. Sana yalan söyledi"

Jungkook Hani'ye bakakalmıştı. Genç kızın kolunu sıktığı eli yavaşça boşluğa düşmüştü. Boğazına bir yumrunun oturduğunu hissettiğinde bakışlarını yavaşça karşısındaki genç kıza çevirdi. Onun ağladığını yeni fark ediyordu. İçine ikinci bir acı daha oturdu. Biri kalbini deliyormuş gibi hissediyordu.

Nefes alamıyordu.

Ona yalan söylemişti.

Şu an bir aptal gibi görünüyordu değil mi?

"Umarım eğlenmişsindir"

Jungkook titreyen sesi ile zor zar fısıldadıktan sonra dolan gözlerini saklamak için hızla arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı.

"Jungkook!" Sori gencin arkasından hızla gitmeye çalışsa da titreyen bacakları izin vermemekteydi. Nefes almakta güçlük çeken genç kız gence yetişip kolunu tuttuğunda Jungkook hızla arkasını dönüp genç kızı sertçe itti. Sori ağlarken kendini yerde bulmuştu. Bakışlarını kaldırıp ona yukarıdan bakan gence baktı. Jungkook yanaklarından yaşlar düşerken ona bakmakta zorlanıyor gibiydi.

İçinde biriken duygular o kadar karışıktı ki..

Sori'nin yere düştüğünü gördüğünde kendine kızmıştu. Berbat hissediyordu. Onu kaldırmak istiyordu. Yine de içindeki kırgınlık bunu yapmasına izin vermiyordu. Gözlerinden yeniden yaşlar düşerken genç kızı arkasında bırakıp uzaklaştı.

Sori yerde öylece otururken hıçkırıklarına engel olamıyordu. Neden bunu yapmıştı? Hani için neden kendini riske atmıştı?

Tam bir aptaldı. Öyle değil mi?

Aptalın tekiydi.

"Üzülme canım"

Sori hıçkırmayı kesip saçlarını okşayan Hani'ye baktı.

Hani gülümsedi "Sana erkek mi yok?"

"Git başımdan Hani" Sori'nin gözleri öfke ile açıldığında Hani genç kızın tavrına şaşırarak oradan uzaklaştı. Sori yeniden ağlamaya başlamıştı.

Daha önce ona böyle hissettiren biri olmamıştı. İçindeki acı tüm vücuduna yayılıyordu. Biri kalbini parçalamış gibi hissediyordu. Sanki Jungkook'un içindeki acıyı hissedebiliyor gibiydi.

Hayatın ona tanıdığı tek şanstı bu..

Onu da elinde tutamamıştı.

Her şeyi mahvetmişti.

Genç kız kabusunu hatırladığında iliklerine kadar ürpermişti. Sesler kulaklarında yankılanıyordu.

'O gitti.. O gitti"

 O gitti"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin