10 - "Mutlu olduğumun kanıtı"

1K 85 138
                                    

"Müdür izin vermiş"

"İşte bu!" Yugyeom küçük bir sevinç gösterisi yapıp yanındaki genç kıza döndü "Gidiyoruz değil mi?"

"Bilmiyorum" Sori dudaklarını büzdüğünde yanındaki genç kız söylendi.

"Saçmalama Sori" Mina yanındakini kolundan tutup çekiştirdi "Hadi çabuk ol da çantamızı alalım"

Sori kolunu çekiştiren genç kızı takip etmeye başladı. Dünden beri morali tuhaf bir şekilde bozuktu. Gerçi.. Jungkook ile konuştuğundan beri daha rahat hissettiği de bir gerçekti ama..

Genç kız başını hafifçe iki yana sallayıp düşüncelerini bir kenara bıraktı.

Hadi ama.. Bugün büyük gündü!

Tüm okul birlikte maça gideceklerdi. 

Orada olup okul takımına destek olması gerekiyordu. Heyecanı her şeyi unutmasına sebep oluyordu.

"Hadi gidelim!"

İki genç kız da birbirlerine bakıp gülümsediler ve Yugyeom'un peşine takıldılar.

"Burası nasıl?"

"Hadi otur. Yer kapmamız lazım" Mina Sori'ye söylendikten sonra yanındaki birkaç koltuğa daha çantalarını ve montlarını koyarak yer tuttu.

"İşte geliyorlar" Sori yanındaki genç kızın kolunu dürttü. Uzun boylu gençler sahaya çıkmaya başlamıştı. Sori Jongin'i gördüğünde yeniden tuhaf hislere kapılsa da bu sefer kendini bırakmayacaktı. şimdi duygusallığın sırası değildi!

"Bu maçı alacağız!" Sori heyecanlı bir şekilde elini havaya kaldırdığında Mina da yanındaki genç kız ile beraber tezahürat yapmaya başlamıştı. Birkaç saniye sonra Sori birinin ona seslendiğini duydu ve arkasına dönüp Yugyeom'u gördü. Uzun boylu genç ona gelmesini işaret ediyordu.

"Ben şimdi geliyorum" Sori Mina'ya haber verdikten sonra koltukların arasından çıktı ve tribünün arkasına doğru yöneldi. 

"Yugyeom.. Ne oldu-" Genç kız tam sorusunu soracaktı ki gencin yanındaki yakışıklı genç ile göz göze gelmişti. Kalbi çok hızlı atmaya başladığında sakin kalmaya çalışarak soru dolu bakışlarını Yugyeom'a çevirdi.

"Sori bu Jungkook. Ben tribüne geçiyorum. Siz konuşun" 

Yugyeom gözüne kestirdiği kızın arkasından hızla giderken Sori anlamsız bakışları ile gencin arkasından baktıktan sonra yeniden önündeki gence döndü.

"Gözlerin" Jungkook saçlarını karıştırdıktan sonra gülümsedi "Çok güzel"

Hadi ama.. Gerçekten bunu dememişti değil mi?

"Yani.." Jungkook hızla lafı çevirmeye çalıştı "Sonunda tanışabildik"

"E-evet.." Genç kız da anlamsız bakışlarla karşısındakine gülümsediğinde Jungkook bir miktar daha rahatladığını hissetti. Gülüşü içini ısıtmıştı.

"İyi misin? Biraz hasta olduğunu söylemiştin" Uzun boylu genç tam olarak ne konuşması gerektiğini bilmiyordu.

"Dün de söyledim zaten. İyiyim bak!" Sori karşısındakine sevimli bir şekilde gülümserken kendi kendine 'ne yapıyorum ben?' diye sormadan edemedi. 

Resmen flörtleşiyordu! 

"Çok enerjik biri gibisin" Jungkook karşısındakine güldükten sonra genç kız yanaklarının kızarmamış olmasını diliyordu.

"Bugün mutlu hissediyorum sadece" Genç kız saçlarını kulaklarının arkasına atıp bakışlarını gençten kaçırdı.

"Peki" Jungkook karşısındaki genç kızı tekrar hızla inceledi. Yüzünü gerçekten unutmak istemiyordu "Tanıştığımıza sevindim. Maçta iyi şanslar Sori"

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin