5 - "Sanırım ikimiz de evde kalacağız"

1.2K 96 97
                                    

"Meyve suyun"

"Teşekkür ederim" Sori Yugyeom'un masaya koyduğu meyve suyunun pipetini kutuya sokup bir yudum aldı. Yugyeom da kantindeki masada oturan genç kızın karşısına oturup sandviçinden koca bir ısırık aldı "Sori bir şöy sorocom"

"Hı?" Sori bakışlarını sandviçinden kaldırıp gence çevirdi.

Yugyeom ağzındaki lokmayı zor zar yuttuktan sonra konuşmaya başladı "Sence ben yakışıklı mıyım?"

Sori gencin sorusunu duyunca gülmeye başladı "Bu da nereden çıktı?"

"Bilmem.." Yugyeom gülümsedi "Herkesin sevgilisi var ama benim yok"

"Yugi" Sori suratındaki ifadeyi ciddileştirdi "Kızlar sana çıkma teklif etmek için gelmeyecek, biliyorsun değil mi? Senin onlara çıkma teklif etmen lazım"

"Biliyorum ama.." Yugyeom suratını buruşturdu "Yine de kimseden birinin beni sevdiğine dair dedikodu duymuyorum"

Aslında.. Yugyeom haklıydı. Okuldaki kızlar kendi aralarında bu tür şeyleri konuşurlardı ve Sori'nin kulağına hiçbir zaman Yugyeom'u seven biri olduğu haberi gelmemişti. Genç kız arkadaşına gülümsedi.

"Doğru kişiyi bulmak zaman alır. Sadece sabırlı ol ve bekle"

"Teşekkür ederim Sori" Yugyeom sandviçinden bir ısırık aldıktan sonra kocaman gülümsemesi ile konuştu "Sanırım ikimizde evde kalacağız ha?"

Genç kız karşısındakinin söylediği şey ile donup kalmıştı. 

O.. Evde mi kalacaktı?

Yugyeom neden böyle düşünmüştü ki?

Çirkin bir kız olduğunu düşünmüyordu. Yoksa.. öyle miydi?

Genç kız morali bozulmuş bir şekilde arkadaşına gülümsedi "Ben Mina'nın yanına geçeyim"

"Tamam göröşöröz!" Yugyeom ağzındaki sandviç ile umursamaz bir şekilde konuştuğunda kafasına bir tokat yemişti "Ah!"

"Geri zekalı!" Eunho gence kısık bakışları ile bakmaya devam etti "Seni yanlış anladı"

"Sen bizi mi dinliyorsun Eunho?"

"Yah!" Eunho bakışlarını kaçırarak sandalyeye oturdu "Konu ben değilim! Kıza resmen evde kalacaksın dedin aptal!"

"Hayır öyle demedim!" Yugyeom şaşkınlıktan kocaman açılan gözleri ile karşısındakine baktı.

"Evet evet.. Biliyorum.." Eunho suratını buruşturdu "İç sesin resmen 'Sori.. Bu gidişle bir tek sen ve ben bekar kalacağız. O yüzden en iyisi birbirimizle evlenelim' diyor"

"Yah!" Yugyeom'un suratı kıpkırmızı olmuştu "O benim en iyi arkadaşım!"

"Her neyse.." Eunho gözlerini devirip uzaklaştı "Beni neden ilgilendiriyorsa.."

"Bozma moralini" Mina genç kızın sırtını sıvazladı "Yugyeom'u bilirsin. Boşboğazdır. Öyle demek istemediğine eminim"

"Anlamıyorsun" Sori başını öne eğdi "Sorun Yugyeom değil. Gerçekten.. Sanırım evde kalacağım. Flört etmeyi bile bilmiyorum. Erkeklerin beni gördüğü tek profil 'kanka'. Sahi.. Ben nasıl evleneceğim?!"

Mina dudaklarını büzüp genç kızın yanaklarını sıktı "Sen harikasın. Hem kimse seni almazsa.. Söz ben alacağım!"

"Mina!" Sori bir kahkaha attıktan sonra söylendi "Alınma ama kızlardan hoşlanmıyorum!"

"Yah! Seni kicibe!" Mina genç kızın kolunu cimdikledi "Ben de sana bayılmıyorum!"

İki genç kız sırada oturmuş birbirlerini gıdıklamaya çalışırken Sori bir öksürme sesi duydu. Genç kız arkasını dönüp kapıdaki kişiyi döndüğünde başından aşağı kaynar sular döküldüğünü hissetti.

"A-afedersiniz" Sarışın gencin siyah eşofman üstünün fermuarı yine boynunu tamamen kapatacak şekilde yukarı çekilmişti "Jessy nerede biliyor musunuz?"

Sori seslice yutkunduğunda Mina konuşmayı devralmıştı "Kantinde olmalı!"

"Teşekkür ederim" Sarışın genç hafifçe eğilip selam verdikten sonra bir saniyeliğine Sori'nin gözlerinin içine bakmıştı -ya da Sori öyle anlamak istemişti- ve yamuk gülümsemesi ile sınıftan çıkmıştı.

"Resmen dilin tutuldu Sori!"

Sori kafasını iki yana sallayıp elini göğsüne koydu "B-bir an.. Çok şaşırdım"

"Jessy ile ne alakası olabilir ki? Acaba?"

"Bilmiyorum" Sori'nin kalbi hala çok hızlı atmaktaydı "Gelince öğreniriz"

Sori teneffüs zilini duyduğunda kafası istemsizce sıraya yapışmıştı. Kafasını ayakta tutmaya bile üşeniyor gibiydi. Bu dersler nasıl bu kadar yavaş geçebilirdi ki?

"Hadi kalk" 

Sori kulağına fısıldayan Mina'ya bakıp mırıldandı "Ne var?"

"Jessy ile konuşmamız lazım!" Mina oldukça heyecanlı bir şekilde genç kızın başında dikilirken Sori uyuyamayacağını gayet biliyordu. Genç kız oflaya oflaya ayağa kalkıp Jessy'nin sırasına doğru yöneldiğinde Mina da bir parazit gibi ona arkadan yapışmıştı.

"Jessy" Sori karşısındaki sevimli genç kıza gülümseyip ön sırasına oturdu "Az önce seni bir çocuk sordu"

"Bir çocuk mu? Beni mi?" Jessy düşünceli bir şekilde karşısındakine baktı.

"Evet" Sori gülümsemeye devam etti "Siyah eşofman üstü vardı. Saçları sarı ve-"

"Ah" Jessy alnına bir tokat attı "Kuzenimden bahsediyorsun. Yoongi.. Ben de heyecanlanmıştım hehe"

"Ah.. Öyle mi?"

"Evet. Sorun yok az önce karşılaştık. Söylediğin için teşekkürler"

"Önemli değil. O zaman.. görüşürüz" Sori genç kıza sanki aralarında santimler yokmuş gibi el sallaya sallaya sınıftan çıktığında Mina genç kızın kolunu sıkmaktan morartmıştı

"Gördün mü?! Kuzeniymiş! Bu harika!"

"Bu ne işime yarayacak ki?" Sori gözlerini devirdiğinde Mina kafasına bir tokat attı "Adını öğrendik şapşal! Jessy'den onun hakkında daha çok şey öğrenebiliriz"

"Bilmiyorum" Sori ayaklarını yerde sürttü "Hem.. O çocuk bana bakmaz"

"Kendine haksızlık ediyorsun bayan yürüyen drama"

Sori genç kızın dediği şeye güldükten sonra tekrar sınıfına girdi ve sırasına oturdu. Yüzünde neden şapşal bir gülümseme vardı? Kollarını sıranın üzerine koyup yattı. Kapıdan gelip geçen kişilere bakarken içinde oluşan bu heyecana bir anlam veremiyordu ve tam o sırada..

Yine gelmişti.

Yoongi denen çocuk.

Yakışıklı genç içeri girer girmez bakışlarını Sori ile buluşturmuş ve aniden çekmişti. Sori onun kendini gülümsememek için zor tuttuğunu görebiliyordu. Yoongi arka sıralara doğru yöneldi. Sori onun sesini zor zar duyabiliyordu. Jessy'nin yanındaydı. Jessy gence anlamsız bakışlarla baktığında Sori onun sesini duymuştu.

"Neden yine geldin?"

Yoongi genç kızın sorusu karşısında saçlarını karıştırıp ağzında bir şeyler gevelemişti ama Sori ne gevelediğini duyamamıştı. Jessy'nin kaşları çatılmıştı 

"Sürekli beni takip etmek zorunda değilsin Yoongi. Merak etme sınıfta kimse beni öldürmeye çalışmıyor"

Yoongi sessizce ayağını yere sürtüp genç kızın yanında dikilirken hafifçe arkasını dönerek omzunun üstünden Sori ile göz göze gelmişti. Jessy ve genci dikizleyen genç kız aniden panik halinde önüne dönecekken sırasında duran meyve suyunu üstüne dökmüştü "Ayyşş.."

Sori çantasından bir peçete kaptığı gibi ışık hızıyla kızlar tuvaletine uçmuştu. 

Harika.

Sanırım yine sakarlığını konuşturmuştu.

Hem de Yoongi önünde..

Yoongi..

Neden adını söyleyince gülümsüyordu?

Yoongi.. 

Yoongiiii..

"She is Mine!" ~ Jungkook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin