Sori cidden bunun üstesinden geldiğini düşünüyordu. Artık o grubu pek takmıyordu. Onlara bakmıyordu. Onlarla ilgilenmiyordu. Sanırım bu durum onların bir miktar uzaklaşmasını sağlamıştı. Yoongi'yi görünce de pek bir şey hissettiği söylenemezdi. Üstelik çıktığı kız.. Mina'nın yakın arkadaşlarından biriydi. Kız güzel ve sevimliydi. İyi biriydi. Ne kadar içinde bir miktar rahatsızlık duysa da onu kıskanmadığını da hissediyordu. Sanırım her şey yavaşça yerine oturmaya ve sıradanlaşmaya başlamıştı. Alışmıştı. Bu yalnızlık duygusu ile yaşamaya.
"Çok dalgınsın"
"Hı?"
"Soriah" Mina genç kızın yanına oturdu "Kafanı dağıtmaya ihtiyacın var. Artık düşünmekten vazgeç"
Sori karşısındakine gözlerini kırpıştırarak baktı. Haklıydı. Acilen kafasını başka bir şeye takmalıydı.
"Bana birini bul"
"Ne?" Mina anlamsızca genç kıza baktığında Sori kıkırdadı "Birinden hoşlanmaya ihtiyacım var. Belki de.. artık bir ilişkim olmalı"
"Hmm.." Mina bir süre düşündü "Jongin?"
"Yah!" Sori suratını buruşturdu "Sürekli kızlarla çıkan şu havalı çocuktan bahsetmiyorsun değil mi?"
"Yep" Mina sevimlice gülümsedi "O çocuk hoşlanılması en kolay olan kişi"
"Haklı olabilirsin" Sori bir süre düşündü "ama onunla çıkmam"
"Neden?!"
"Çünkü beni sevmeyen biri ile beraber olmak istemiyorum"
Mina düşünceli bakışlarını etrafta gezdirirken arka sırada arkadaşları ile gülüşen Yugyeom'u gördü.
"Buldum"
"Saçmalama! Yok öyle bir şey!" Sori arkadaşına kısık sesle bağırdı "O benim arkadaşım!"
"Sen öyle san" Mina gözlerini devirdi "Senden hoşlandığını anlamamak için kör olmak lazım"
Sori arkasını dönüp gence baktı. Ona gerçekten o tür bir şey hissetmiyordu. En ufak bile..
Onu bir erkek olarak göremiyordu.
"Bir denesen?" Mina yalvaran bakışları ile baktı "Okulda en iyi anlaştığın erkek o. Onu tanıyoruz.. Hadi ama!"
"Ah.." Sori gözlerini acı içinde kapattı "Tamam ama.. kesinlikle benden hoşlanmadığına eminim. Senin de dediğin gibi. Onu tanıyorum"
Genç kız Mina'ya son sözlerini söyledikten sonra sırasında ayağa kalktı ve arka sıraya doğru yaklaştı.
"Yugyeom? Kantine gidelim mi?"
Yakışıklı genç şaşkın bakışlarını arkadaşlarından çekip başında dikilen genç kıza çevirdi "O-olur"
"Nasılsın?"
"Neden bu aralar herkes benim için endişeleniyor?" Sori kendi kendine gülmeye başladı. Genç kızın gülmesi genci biraz daha rahatlatmıştı.
"Bilemiyorum" Yugyeom dudaklarını büzdü "Mina.. O söz konusu sen olunca çok panik yapıyor. Ben de panik oluyorum!"
İki genç kendi kendilerine gülerken Yugyeom Sori'ye yanından geçen bir kızı gösterdi "Sence nasıl?"
Sori arkasını dönüp uzaklaşan genç kızı süzdü "Güzel kızmış. Ondan mı hoşlanıyorsun?"
"Hayır hayır" Yugyeom kendi kendine güldü "Sadece çıkmak istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"She is Mine!" ~ Jungkook √
Fanfic26.04.2017 "O kız benim.." Tüm hakkı küçük kıvrak beyin hücrelerimin arasında saklıdır.