Kıskanç

65 14 0
                                    

dışarı çıktım odaya doğru gitmeye başladım birden biri gözümü kapattı.
-"sen kimsin ne oluyor?"dedim.
-"tahmin et bakalım ben kimim"
sesi tanıdıktı.
-"abi sen misin ?"
-"hayır yanlış tatlı biri yakışıklı şeker biri "dedi gülerek.
-"Ares sen misin? "dedim.
-"Evet benim nasılda tanıyor kocasını canım uyuyakalmışım raporları hazırlarken biri gelip üzerime yorgan örtmüş" dedi imalı gülümseyerek.
-"hayır başka hangi erkek gözümü kapatabilirki bu arada kim örtmüş olabilir ki acaba dedim "bilmezden gelerek.
-"tamam herhalde bir hayranım beni kızlar çok beğeniyorlar da."
-"hımm öyle mi sen git o kızlarla konuş bende yatmaya gidiyorum iyi geceler "dedim sinirlenerek.
-"bakıyorum da birileri kıskanıyor" dedi gülerek.
-"Ben mi seni mi kıskanıcam ?" dalga geçerek ama öyle değildi çok kıskandım.
gitmeye başladım arkama döndüm kolumdan tutup beni kendine çekti
kafam tam göğsüne geliyordu.
-"sabret dedi sabret ki bunlar geçecek Allah sabredenlerle beraberdir" dedi gülümseyerek.
-"Evet doğru söylüyorsun bakıyorumda hadis ezberlemişsin."
-"Evet senin verdiğin kitap çok iyi geldi bana "dedi gülümseyerek.
-"sevindim senin adına ares."
deyip yanından ayrıldım ayrılmadan önce başıma bir öpücük kondurdu.
Odaya geçtim herkes uyumuştu ama benim uykum gelmiyor dışarı çıktım orda kim vardı ses geliyor.
-"ahh kedi sen burada ne yapıyorsun deyip kucağıma alıp sevdim onu..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I'm muslumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin