İmam Nikahı

73 14 0
                                    

-"Ares imam geldi hadi gidelim."
-"tamam hadi mina sen git ben geliyorum."
-"Ares iyi misin ?"dedim .
yanıma yaklaşıp
-"şimdi ben müslüman oldum?"Gülümseyip
-"evet "dedim.
İmamın yanına gittik oturduk ares takke taktı bir an şaşırdım
o kadar yakışıktı ki ona bana bakıp ufak bir tebessüm etti.İmam kabul etti mi ?
-"ettim "dedi tekrar sordu
-"kabul ettim "tekrar sordu
-"kabul ettim "dedim.
Ares üç kere kabul ettim dedi ve artık evliydik.Biri kapıyı çaldı direk teğmen takkesini indirdi imam saklandı masanın altına yerdeki seccadeyi kaldırdık.
-"girebilirsin".
-"Teğmen ares babanız general sizi çağırıyor "Aresle bi an birbirimize baktık.
-"tamam mina sen merak etme ben gidiyorum."
-"Tamam "dedim korku içinde.
Ares içeri babasının yanına girdi
birden sesler yükseldi hemen içeri girdim ikiside bana baktı
-"bak oğlum bunun için değmez bi şu kıza bak bide sana onların inancıyla bizimki aynı değil.
Onlar sürgün edilen köleler" sustum saygımdan susuyorum.Gözlerimden gözyaşları inmeye başladı
-"bak oğlum bunlar timsah gözyaşları senin gibi bir köle ve oğlum" dedi gülerek kapı açık sertçe yüzlerine kapattım.Merdivenlerden inmeye başladım gözyaşlarım hâlâ durmuyor o kadar ağrıma gitti ki merdivenlerde oturdum iyice ağlamalarım fazlalaştı.
Ares yanıma geldi oturdu
-"Mina boşver babam böyle biridir"dedi.
-"Benim yüzümden mi ?"dedim oda koluma dokundu ovarak -"hayır mina klasik babam işte" deyip devam etti
-"mina biliyor musun babam küçükken beni döverdi hiç sevmezdi hep abimi severdi bir gün abimin sevdiği bir kadın vardı ben ayarladım aralarını abim onun yanındayken çok mutluydu sonra öğrendik ki o kız..."deyip sustu ağlamaya başladı devam etti.
-"Beni seviyormuş abim bunu öğrenince intihar etti babam o günden beri beni suçluyor.
Ama ben alıştım mina Allah izin verirse bunlarıda atlatıcağız" dedi gülümseyerek.
-"İnşallah Ares" dedim.

I'm muslumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin