Partea 2.

591 21 0
                                    

Dau trandafiri la o parte si il vad peee David :o3

~ Ce-i cu toti trandafiri? *Eu.

~ Sunt pentru tine :"> *David.

~ Ce dragut. Cu ce ocazie? *Eu.

~ Pai de mult vreau sa te intreb ceva :o3 *David.

~ Ascult :> *Eu.

~ Paii .. Eu te plac. Si vroiam sa te intreb daca .. *David.

~ David! Nu. :| Doar ma stii .. Ce-ti veni?! * Eu.

~ Diana stiu cum esti si tocmai de asta imi placi :o3 Da-mi macar o sansa :o3 *David.

~ Cu o conditie! *Eu.

~ Care? *David.

~ Sa nu afle Miruna .. *Eu.

~ Bine. :o3 *David.

Am luat trandafiri si i-am dus in camera mea. David a venit la mine si ma sarutat apoi ne-am pus sa ne uitam la un film :"> Deodata imi suna telefonul. Era Miruna.

'C.T'

~ Ce-i? *Eu.

~ Te-am sunat sa-ti zic ca ies cu Cosmin in oras si ca vin mai spre seara. :o3 Sper ca nu te superi. *Miruna.

~ Nu, nu. Stai chill pisi. Distrati-va. Pusi. *Eu.

#Cosmin era iubitul ei.# Am inchis telefonul si i-am spus si lui David. Ne saturasem de filme asa ca am iesit in oras. :o3 Ne-am plimbat prin parcuri, prin magazine apoi ne-am oprit la o cafenea. Am baut cate o cafea apoi am plecat acasa. Nici n-am intrat bine pe usa ca imi suna telefonul. Mesaj de la Miruna :)))

'Vezi ca in seara asta nu vin acasa. M-a sunat tata ca mama e bolnava si ma duc sa o vad. Ma duce Cosmin. Te pup ai grija ce faci.'.

Haha, genial.

~ Beibiii :> Miruna nu vine acasa azi. :"> *Eu.

~ Hmmm :-?? Sii? :> *David.

~ Cum sii?! :-w Nu vrei sa ramai la mine? :> *Eu.

~ Aww :> Ba daa :o3 *David.

~ Decii. Ce facem? :))) *Eu.

~ Hai sa ne uitam la un film de groaza. :> *David.

~ Bine :> Eu ma duc sa fac popcorn, tu caut film *Eu.

M-am dus in bucatarie sa fac floricele cand deodata suna cineva la usa. :-? Pfff .. Cine dracu' o fi la ora asta. Merg sa deschid . Si la usa era ..

~ Omg .. Tuu?!:o

La usa era ....................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum