#Inchid si atunci vad ca intra in curtea scoli Sarah. What? Cum? Ce face aici?! Parca .. Nu mai inteleg nimic .. :| Ma trezesc din starea de visare doar cand cineva ma ia in brate pe la spate. Ma intorc si vad ca era Robert. Mi-a dat drumu' si eu am ridicat mana la el cu gandul sa-l plesnesc. Mi-a prins mana si m-a tras mai aproape de el. Apoi a incercat sa ma sarute. Atunci a aparut si Alex. S-au luat la bataie .. Nu stiam ce sa mai fac. Atunci il aud pe Alex strigand la Cosmin 'Ia-o de aici, du-o departe! Ai grija de ea! Daca pateste ceva, te omor' . Si pusese un sumbru accent pe 'te omor'. Stiam ca e in stare .. In fine. Plecasem din scoala impreuna cu Cosmin. Am urcat in masina lui si am plecat . Dupa vro 20 de minute am ajuns la intrea intr-un sat. Am mai mers putin pe stradutele acea inguste, apoi, cand drumul se ingusta si mai tare, am coborat si am luat-o pe jos. Ne-am oprit in fata unei case destul de saracaciose. Am pasit incet in casa putin speriata. In fata noastra a aparut o batranica care parea chiar simpatica. Aflasem ca aceea era bunica lui Cosmin. Ma rog .. Cosmin ii povestise tot ce se intamplase si daca ma poate lasa aici cateva zile, pentru a fi in siguranta, iar batranica a dat diin cap in semn de 'da'. Se facuse ora 19. Batranica *doamna Flori* pusese masa si il rugase si pe Cosmin sa ramana la masa si daca vrea si peste noapte. Iar acesta a acceptat. Eram toti 3 la masa. Aflasem ca sotul doamnei Flori murise cu 3 ani in urma intr-un accident pe care nimeni nu la putut explica.
- Scumpule, ce mai face fata aia .. Aaa .. Cum o chemaa .. Ahh .. nu-mi amintesc .. [D-na Flori.
- Miruna? [Spun eu gandindu-ma la ea si la toate amintirile ..
- Asaa! Miruna. Ce mai face?
- Nu stiu bunico .. [Cosmi.
- De ce nu dragule?
- Nu mai suntem impreuna si nici nu o sa mai fim ..
- Scumpule .. Ce s-a intamplat?
- Multe bunico. Dar lasa asta acum . Te rog.
- Bine dragule. Si tu, draga mea, am auzit ca tu si Miruna sunteti prietene . [D-na Flori.
- Am fost. [Spun eu ferm .
- Dar ce aveti mai cu fata asta?
- Noi ce avem cu ea? Ea ce are cu noi! E o tradatoare! [Spun eu pe un ton putin revoltat.
- Am inteles .. [Spune d-na Flori cu o tristete in glas ..Oare ce patise?
- Ma scuzati, eu as vrea sa merg sa ma odihnesc.
- Sigur scumpo, Cosmin du-o in camera ei .
- Sigur bunico. [Cosmi.
#Am mers cu acesta intr-una din camere. Acolo mi-a dat o camasa de noapte. Nu parea a fi a doamnei Flori, dar nici nu aveam de gand sa pun intrebari .. M-am schimbat si m-am pus in pat. Stateam si ma uitam pe pereti cand aud ca bate cineva la usa. Strig un 'intra' sec iar atunci usa se deschide si de dupa ea apare Cosmin .
- Ce vrei? [Spun eu pe un ton la fel de sec.
- Diana, am primit un mesaj .
- De la .. ? [Spun eu asteptand un raspuns concret cu toate ca nu prea eram sigura ca vreau sa aud acel raspuns. Cosmin avea o privire destul de trista ..
- Pai .. Cum sa-ti spun ..
- Zi odataa!
- Pfff ..
- Nu imi mai ascunde! Zi ce s-a intamplat!
- Mesajul este de la .. *L-am auzit cum a inchit in sec apoi a continuat* Daria.
- Wtf?! Daria?! Ce .. ce vrea? [Spun eu deja balbait.
- Ea a pus tot la cale .. Faza cu Robert, rapirea Sarei, tot!
- Si ce zice in mesaj?
- Zice ca .. Alex ............................
CITEȘTI
Prietenie Falsa.
Teen FictionPovestea prezinta viata unei fete pe nume Diana care isi intalneste iubirea adevarata, pe Alex. Alaturi de care reuseste sa infrunte greutatile care ii ies in cale. Reuseste sa treaca peste moartea tatalui ei, chiar daca traia mereu cu vinovatia in...