Partea 23.

272 12 2
                                    

In bilet:

'Ai grija de tine papuso. Sper sa iti revi curand .. Aaa .. Era sa uit .. Sa nu crezi ca se termina totul aici! :) Te pup scumpete.'

#Ahhh .. Nu din nou .. ! Iarasi chestii de genu' .. Ma saturasem deja de toate aceste 'accidente'. Nu dura mult si isi facu aparitia Miruna. 

- Ce-i cu tine Diia?

- Uite .. - I-am aratat biletul .

- Ce .. ce e asta?!

- Paii .. un fel de amenintare sau avertisment .. Habar nu am .. Imi e frica Miruna ..

- Stai linistita, surioara, totul va fi bine!

- Zici tu ..

#Am continuat sa vorbesc cu ea vro cateva ore bune dupa care a plecat acasa. Urmatoarea zi fusesem externata . Aleluiaa. Uram spitalele. LE URAM! ..

#Era ora 20:30. Eu cu Alex statea in living si ne uitam la un film de groaza . Ma facusem ghem in bratele lui. Iubeam asta. :X  Fusesem deranjati, caci cineva suna la usa incontinuu. Am mers sa deschid si nu era nimeni. Pe alea care ducea la poarta am vazut o foaie. M-am dus sa o iau si atunci am simtit cum cineva imi pune o batista la nas. Am lesinat imediat.

#M-am trezit intr-un fel de depozit. Inca nu imi revenisem complet .. Vedeam in ceata. Locul acela imi parea extrem de cunoscut. Nu stiu de unde, dar simteam ca il cunosc. Atunci usa cea mare se deschise si pe ea intra un tip in jur de vri 22 de ani. Ma uitam foarte atent la el sa vad daca imi aduc aminte de el. Atunci imi trecu prin minte o imagine fulgeratoare. Eram cu Alex cand acesta a semnat un contrat cu tipu' asta. Nu ii stiam numele dar stiam ca e periculos. Nu intelegeam .. Ce vroia de la mine?!

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum