Am pasit cu teama afara din camera. Sarah ma astepta in fata casei. Slujba nu se tinea in biserica. Ci undeva intr-un parc .. Ma rog, undeva afara.
Am ajuns acolo si sincer imi era foarte frica. I-am povestit Sarei ce mi-a zis mama iar aceasta imi intinsese un pistol. L-am ascuns undeva in rochie.
Stateam la altar alaturi de Alex. Preotul incepuse slujba. Cand preotul intrebase daca este cineva care se opune, isi facuse tata aparitia cu pistolul indreptat spre mine ..
- Curvo ! Credeai ca ma vei omora? Te-ai inselat trafoo! Acum vei plati!
A indreptat pistolul din nou spre mine, Alex se bagase in fata mea. Cand sa traga tata, eu m-am bagat in fata lui Alex si am scos pistolul. I-am soptit 'Da-te' Iar el s-a dat la oparte .. Acum era acum .. Tata tinea degetul pe tragaci.
- Curvoooo! Vei platiii!
- TACI! - Am tipat si am apasat pe tragaci. Glontul il nimeri in inima. Acesta cazu lat la pamant .. Imi omorasem tatal .. A doua oara. Am cazut in genunchi cu lacrimi in ochii. Ce facusem? Mai bine muream eu ..
Alex veni langa mine si ma lua in brate. Lesinasem .. Deodata totul in jurul meu era alb. Nu mai eram in bratele lui Alex, ci ale mamei.
- Mama! Mama .. Am facut-o . De ce mama? .. Trebuia sa mor eu. ..
- Diana, gata. De ce sa mori tu? Uite cata lume te iubeste acolo si ii pasa de tine.
Realizasem ca sunt pe un nor. Mama imi aratase catre pamant. Exact locul unde ar fi trebuit sa se tina nunta. Eu eram lesinata in bratele lui Alex. Toti se stransesera in jurul meu.
- Ai dreptate mama ..
- Stiu iubito.
- Mama?
- Da?
- Vei avea grija de mine si de nepotelul tau, nu?
- Sigur iubito! Va voi pazi pe toti 3.! Acum trebuie sa te intorci acolo.
Mama ma pupa pe frunte si apoi m-am trezit .. Eram in bratele calde ale lui Alex
Nunta continua si acum totul era perfect .
#SFARSIT.
CITEȘTI
Prietenie Falsa.
Genç KurguPovestea prezinta viata unei fete pe nume Diana care isi intalneste iubirea adevarata, pe Alex. Alaturi de care reuseste sa infrunte greutatile care ii ies in cale. Reuseste sa treaca peste moartea tatalui ei, chiar daca traia mereu cu vinovatia in...