Partea 6.

380 14 0
                                    

#M-am dus in parc unde m-am intalnit cu un baiat. Parca il cunosteam .. Eraa Alex. *Alex era baiatul de care ma despartisem din cauza Dariei, dar eu stiam ca era plecat cu parinti lui in Spania* . Nu i-am dat importanta. Vroiam sa uit trecutul. M-am asezat pe o banca si mi-am aprins alta tigara.

*Din perspectiva lui Alex*

Aia e Diana? Wow, decii nu cred! S-a schimbat foarte mult. Nu am mai stat pe ganduri si m-am dus direct la ea. M-am asezat langa ea pe banca si i-am zis:

~ Hei. *Eu.

~ Cum zici tu. *Diana.

~ Hai mai, de ce vorbesti asa cu mine?:o3

~ Asa cum?

~ Asa urat. Stiu, am fost un prost. Stiu ca inca esti suparata pe mine din cauza fazelor cu Daria.

~ Suparata?:o Nu. Nu am fost niciodata suparata.

~ Da cum ai fost?

~ Dezamagita! Te-am iubit ca proasta si tu m-ai inselat cu Daria! Si acum vi aici si m-ai ai si tupeu sa imi vorbesti?! :|

~ Diana, m-am intors pentru tine!

~ Vrajeli! Scuteste-ma!

*Din perspectiva Dianei*

Nu pot sa cred cat tupeu are. M-am ridicat de pe banca si am plecat acasa. Am intrat in casa si l-am auzit pe David vorbind cu cineva la telefon. M-am apropiat de usa camerei lui si am auzit ce vorbeau.

~ Iubita, intelege! N-am putut sa ii dau papuci. *David.

~ Baii, ti-am zis. Ori ii dai papuci lu' aia, ori ma pierzi pe mine! Tu alegi. *Aia.

~ Darr ..

~ Nici un dar!

#Apoi i-a inchis aia telefonul. Am fugit la mine in camera si m-am incuiat acolo. David a auzit usa trantindu-se si a venit sa vada ce am. A inceput sa strige la usa sa deschid si faze de genu' dar nu i-am deschis. Am sunat-o pe Miruna si i-am povestit absolut tot. A zis ca astazi vine si ea acasa. Am atata nevoie de ea:o3 David continua sa bata in usa si sa strige. Nu l-am bagat in seama. M-am schimbat si am plecat de acasa. Sarind pe balcon:)) M-am dus si m-am plimbat prin oras.

*Din perspectiva lui David.*

#Sigur a auzit ce am vorbit cu Alina. Probabil si-a dat seama de tot. Ce fraier am fost:| Ma intreb ce fac acolo. De ce nu deschide :|

#Deodata se aude usa deschizandu-se si in casa intra Miruna.

~Miruna! Doamnee . Ce bine ca ai venit. Nu stiu ce are, nu vrea sa deschida! *Eu.

~ Esti un fraier! Un bou! A auzit fraiere, tot ce ai vorbit cu tarfa aia! A auzit tot! Ai reusit s-o ransti! Dispari de aici! *Miruna

~ Darr ..

~ Nici un dar.

#Atunci s-a dus Miruna si a incerat usa, a strigat si a vazut ca nu ii raspunde.

~ Fraiere, asta a fugit! *Miruna

~ Nu ma mai fa fraier! Esti nebuna? Cum plm sa fuga?! *Eu.

~ A sarit pe balcon .. Cretinule.

*Din perspectiva Dianei*

#Nu vreau sa il mai vad in viata mea! Mergeam pe strada cu castile in urechi, plangand si cu gandul la ce facuse David. Deodata incepe ploaia. Am continuat sa merg prin ploaie. Adoram ploaia. Deodata simt pe cineva luandu-ma de mana. Era Alex. M-am luat in brate si l-am sarutat.

~ Ma bucur sa te vad! *Eu.

~ Ce ai patit? *Alex.

~ *I-am povestit ce se intamplase.*

~ Hai la mine! Nu poti sta in ploaie o sa racesti.

#Am plecat la el acasa. Pe canapeaua din living era o fata. Blonda cu ochii caprui. Era draguta.

~ Aaa .. Diana, ea este iubita mea .. Monica. *Alex.

~ Incantata. *What?! Iubita?!:o*

~ Si eu. *Spune tipa cu un zambet sictirit.

#Alex m-a dus intr-o camera, cea in care urma sa dorm eu. Era o camera draguta. Am iesit pe balconul camerei si mi-am aprins o tigara. Uitasem usa descuiata si ma trezisem cu Alex langa mine.

~ Lasa tigara. Nu e buna!

~ De parca iti pasa. Si i-a uite cine vorbea.

#L-am lasat pe Alex pe balcon si m-am dus la dus. Terminasem dusul si am iesit in camera. Alex nu mai era acolo. Aud telefonul sunandu-mi. Era Miruna .. Raspund.

'C.T.'

~ Tu cretino, unde esti? *Miruna.

~ La Alex. *Eu.

~ Care Alex tu?!

~ *I-am explicat tot*

~ Tu esti proasta?!

~ Nu. De ce?!

~ Pleaca de acolo. E periculos!

~ De ce?!

~ Alex nu mai e acelasi pe care il stii tu! Se ocupa cu droguri, cu prostituate .. Pleaca de acolo.

~ Nu. Lasa-ma in pace!

#I-am inchis. Ma saturasem sa o ascult. Mi-am pus castile in urechii, mi-am dat drumul la muzica si am adormit. Dimineata m-am trezit si langa mine era .............................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum