Partea 13.

300 10 0
                                    

Eram in curtea scoli. Directu' tinea predica aia de inceput de an. Ma plictiseam de moarte. Atunci langa mine vine Sarah cu doi baieti.

- Dianaa. Nu stiam ca sti aici la scoala. [Sarah

- Paii .. M-am transferat aici.

- Ce dragutt. Aaa. Uitasem. El e Sebi, iubitul meu. Iar el e Robert. [Sarah.

- Incantat [Amandoi de odata.

- Si eu [Eu.

#Sarah pleaca cu Sebi iar eu raman cu Robert.

- Decii .. In ce clasa esti? [Robi.

- 11 C . Tu?

- Cu tine in clasa.

- Dragut.

- Daa ..

#Insfarsit termina directu' cu predica si intram cu diriga in clasa. Eu intru ultima si raman in fata clasei ca sa ma prezinte diriga.

- Ea este Diana Albu. A trecut printr-o perioada mai grea, deci va rog sa aveti grija de ea.

#M-am asezat in ultima banca de pe randul de la perete. Atunci langa mine vine Robert.

- Pot sa stau cu tine? [El.

- Da .. [Eu.

#Ne-a mai zis diriga cate ceva apoi ne-a dat drumul. Am iesit din scoala cu Robert. In fata scoli ma astepta Alex.

- Diana, am aflat ceva ce cred ca vrei sa stii. [Alex.

- Diana, el cine e? [Robert.

- El ee .. [Nu apuc sa termin ca raspunde Alex.

- Iubitul ei. Diana, am aflat cine a zis la fosta ta scoala de .. Stii tu. [Alex.

- Cine?! [Eu.

- Eu va las. Diana ne vedem maine. [Spune Robert pupandu-ma pe obraz.

- Discutam mai tarziu despre asta. Decii ..

- Deci cine a zis?! [Eu.

- ..............................................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum