Partea 20.

293 12 0
                                    

#Am intrat in casa speriata si i-am aratat biletul lui Alex si lui Sebi. Acestia au ramas uimiti. Apoi Alex a spus:

- A spus a e cineva apropriat, nu-i asa? [Alex.

- Mda .. Deci, trebuie sa fie cineva pe care il cunoastem si care ne vrea raul. Nu? [Eu.

- Ceva de genu'. [Alex.

- Inseamna ca trebe sa ne gandim cine ne vrea raul si atunci aflam cine a rapit-o. [Eu.

- Sebi, te-ai pus rau cu cineva in ultimul timp? [Alex.

- Aaaa .. Nu chiar .. Doar m-am certat putin cu Robert. [Sebi.

- De ce? [Eu.

- Nu din cauza Sarei. Asta e clar.

- Zi odata de ce. Nu o mai lua pe ocolite! [Spun eu putin nervoasa.

- Pentru ca ... [Nu apuca sa termine ca imi suna telefonul.

- Baieti!

- Da! [Amandoi.

- E Sarah!

- Raspunde si pune pe difuzor. [Alex.

#Am facut cum a spus Alex. Am raspuns, am pus pe difuzor. Apoi am asteptat. Din telefon se auzi o voce. Clar nu era vocea Sarei. Era o voce foarte cunoscuta.

- O vreti pe Sarah inapoi? [Spune vocea chicotind.

- DA! [Sebi.

- Aduce-ti-o pe Diana la mine si o las pe Sarah in viata!

- N-ai sa vezi asa ceva! [Spuse Alex rastit.

- Atunci Sarah moare! [Spune asta si dupa inchide.

- Baieti .. [Spun eu aproape fara putere in glas.

- Da? [Alex

- Cred .. ca ..

- Ce? [Sebi.

- Cred ca e Robert!

- What? Pampalaul ala nu e in stare de asa ceva! [Sebi.

- Sau poate e .. [Alex.

- Alex, ai vazut cum se purta Robert cu mine. Avansuri si toate porcariile, nu? Eu nu i-am dat sanse. Ar face tot posibilu sa castige .. De ce sa nu incerce asta? [Spun eu cu o voce tremuranda.

- Asa e .. [Alex.

#Am mai continuat sa vorbim si realizasem ca se facuse ora 12 noaptea. Sebi a ramas la noi peste noapte. A doua zi Alex a venit cu mine la scoala si ma 'urmarea' sa vada daca se leaga Robi de mine. Faza ciudata era ca Robert nu venise la scoala. Eram in pauza mare, afara in curte cu Cosmin. *De cand se despartise Miruna de el, incepusem sa ne intelegem chiar bine.* Stateam in curtea scoli si povesteam cand imi suna telefonul. Ma uit sa vad cine suna si vad ca era Sebi.

- Da? [Eu.

- Diana, unde esti?! [Sebi.

- In curtea scoli cu Cosmin. De ce?

- Pai cum, nu te-au rapit?

- What? Cine? Baiete, ai cazut pe scari? Te lovisi la cap? [Il iau eu putin la misto.

- Diana, lasa glumele. Te-am vazut, cel putin am crezut ca esti tu!

- Eu .. Sunt in curtea scoli cu Cosmin. Sunt bine. Unde esti?!

- Ajung imediat la scoala. Vorbim cand ajung.

- Bine ..

#Inchid si atunci vad ca intra in curtea scoli ..................................................................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum