Partea 4.

430 16 0
                                    

Deodata simt telefonul vibrand. Ma uit si vad un mesaj de la un numar pe care nu il cunosteam. Deschid mesajul. In mesaj scria:

'Tu scarbo, lasa-o pe Daria in pace sau o sa iasa urat! Ai tupeu sa te iei de ea?! Ia sa vedem daca ai tupeu sa te iei de mine!'

Pff .. Ce penibili a mai pus Daria sa ma bata iar? :))) Fuck .. Daa .. Decii .. Daria este o curva penala. M-am luat de ea saptamana trecut, dupa care am luat-o putin de par. Nu-i mare problemaa! Am ajuns doar la director. :)) Am sunat la numarul ala si raspunde un baiat. Clar, unul din papitoii Dariei .

~ Da? * El.

~ Hei pisi. Te dai tare-n p**a?! Crezi ca poti sa ma bati? Te-a pus Daria sa te iei de mine?! Scumpii, esti penibil. *Eu.

~ Nu te mai da dura sclemb-o! Lasa ca te pun eu la punct luni la scoala! Vedem noi care e tare. Nici nu stii cine sunt. Deci nu ai de unde sa stii de la cine iti iei bataie. :)) *El.

~ Fraieru' dreacu'. =]]] Ma crezi proasta?! Las' ca vezi tu. Hai pa si pusi. *Eu.

Am inchis telefonul .. Pff .. Cat de fraiera ma crede?! =]]] Cel de la telefon era Nick. Nick umblase intr-un timp dupa Miru, dar ea nu ii dadea atentie asa ca s-a dus repede la Daria :))) In fine. Nu-mi bat capul cu prosti.

In dimineata urmatoare am sunat-o pe Miru sa vad cand vine si mi-a zis ca vine numai duminica spre seara.

~ Beib, mi-e foameee :o3 *am strigat eu.

~ Pff .. Dar iubitaa, mi-e leneee :)))) *David.

~ Mars la bucatariee! *Eu.

~ Asa faci?! *David.

~ Hai ca stii ca te iubesc :o3 *Spun eu cu o moaca de catel.

~ Da, daa *David.

S-a dat jos din pat si s-a dus la bucatarie. Dupa 15 minute:

~ Iubitaa :o3 Sunt gata clatitele *David.

Am coborat jos, am mancat, apoi m-am imbracat si am plecat la cumparaturi. M-am intors abea seara. Ajung la usa si aud strigate din casa . Deschid usa si in casa era David cu ........................................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum