#M-am trezit intr-un fel de depozit. Inca nu imi revenisem complet .. Vedeam in ceata. Locul acela imi parea extrem de cunoscut. Nu stiu de unde, dar simteam ca il cunosc. Atunci usa cea mare se deschise si pe ea intra un tip in jur de vri 22 de ani. Ma uitam foarte atent la el sa vad daca imi aduc aminte de el. Atunci imi trecu prin minte o imagine fulgeratoare. Eram cu Alex cand acesta a semnat un contrat cu tipu' asta. Nu ii stiam numele dar stiam ca e periculos. Nu intelegeam .. Ce vroia de la mine?!
- Ce faci papusa?
- Ce vrei de la mine scarba?!
- Cat tupeu pe tine fato! Sa nu uitam ca pot s aiti fac ce vreau. Nu uita ca ai maine in catusi!
- Scarbo! Ce vrei de la mine?!
- De la tine nimic! De la Alex .. Droguri! Era sursa mea pt asa ceva! Dar din vina ta nu mai vinde! Vei muri ca el sa vanda iar!
^Din perspectiva lui Alex^
Hmm .. Ce face de nu mai vine? Unde o fi?
Am iesit in curte si pe alee vad o scrisoare iar langa o batista. Pff .. Batista cu somnifere. Diana fusese rapita. :|
Deschid scrisoarea si in ea scria ca Diana a fost rapita pt ca eu nu mai vindeam droguri. Scria si und eo voi gasi .. Dar sa nu vin fara droguri ca ea va muri.
M-am imbracat, mi-am strans gasca si am plecat la depozitul und eera Diana.
- Diana! Iubita mea. Esti bine?
- Alex ai grija ! Vrea sa traga!
M-am intors si din reflex am apasat pe tragaci nimerindu-l pe rapitor in frunte. Acesta a cazut lat la pamant. Am luat-o in brate si am dus-o acasa.
- Esti bine? Ti-a facut ceva?
- Infara de rana facute de catuse .. nimic.
- Imi pare rau!
- Pentru?
- Din cauza mea ai ajuns acolo! :|
- E ok. Nu mai conteaza :)
^Din perspectiva Dianei^
M-a adus acasa. Era destul de tarziu. Mainile ma dureau de muream .. Le-am bandajat apoi m-am pus in pat sa dorm .
Dimineata m-am trezit in camera cu ..............
CITEȘTI
Prietenie Falsa.
Teen FictionPovestea prezinta viata unei fete pe nume Diana care isi intalneste iubirea adevarata, pe Alex. Alaturi de care reuseste sa infrunte greutatile care ii ies in cale. Reuseste sa treaca peste moartea tatalui ei, chiar daca traia mereu cu vinovatia in...