#Totul fusese intrerupt de telefonul meu car suna neincetat. Era Miruna. Alex imi i-a telefonul din mana si raspunde.
'C.T'
- Diana! Insfarsit ai raspuns! Tu cretinoo, unde esti?! *Ea
- Nu sunt Diana. *Alex
- Aaaa .. A .. Al ..
- O te roog .. Alex . Ce asa de greu?!:o
- Nimic. Unde e Diana?!
- Nu pot sa-ti zic. Hai pa. Pusii. *Atunci Alex ii inchide telefonul in nas.
'S.C'
- De ce nu i-ai spus? *Eu.
- Ce sa-i spun? *Alex.
- Ca sunt la tine!
- De ce sa-i spun?
- Ca sa nu-si mai faca griji ..
- Nu-si face! Stai calma .. Se preface!
- Ba nu!
- Nu ma crezi?!
- Nu!
#Atunci imi arata o inregistrare in care Miruna spune niste lucruri pe care nu as fi crezut ca le v-a spune.
- Minti! Nu e adevarat! *Atunci am inceput sa plang si am fugit din casa lui.
#Simteam nevoia sa vorbesc cu mama. M-am dus la ea la cimitir. Pe drum m-am oprit la o florarie si i-am luat un buchet de crinii, florile ei preferate. M-am dus la cimitir, am asezat florile frumos apoi m-am pus langa mormantul ei si am inceput sa vorbesc cu ea.
- Mama, am nevoie de tine. De ce nu esti aici cand am nevoie de tine? De ce mama? M-am saturat de toate .. Ia-ma la tine. Acolo totul e frumos, nu-i asa mama? De ce nu vorbesti cu mine? Am foarte mare nevoie de tine .. Cred ca tu vezi tot .. Are rost sa-ti mai zic? Mama, Miruna nu mi-a fost niciodata prietena, David si-a batut joc de mine dupa ce ca mi-am calcat pe juramant si am acceptat sa fiu cu el .. *Dupa ce am aflat ca Alex ma inseala cu Daria am jurat ca nu voi mai fi cu nimeni* ..
#Atunci am adormit .. 'M-am trezit' si vedeam totul alb, apoi totul prinses culoare. Era un loc pllin de flori, un loc plin de lumina si caldura. Eu eram intinsa cu capul in bratele unei femei. Acea femeie era mama ..
- Mama! *Am strigat eu luand-o in brate.
- Fetita mea.
- Mama, nu mai vreau sa plec! Vreau sa raman aici cu tine! Tine-ma aici. Acolo jos sunt numai tradatori, tata ma uraste, cel mai bun prieten ma minte. Vreau sa stau aici cu tine, mama.
- Scumpo, stii bine ca nu poti.
- Atunci acum ce caut aici?
- Trebuia sa i-au cumva legatura cu tine. Trebuia sa te linistesc cumva. Asa ca, tu ai adormit si m-ai visat.
- Mama .. De ai stii cata nevoie am de tine ..
- Stiu draga mea, stiu.
- Mama, acolo nu am pe nimeni sa ma iubeasca!
- Ba da draga mea.
- Ba nu mama. Cine ma iubeste pe mine?!
- Alex scumpo. Alex te iubeste mult.
- Ba nu mama.
- Ba da. Daca nu te iubea de ce te mai lua la el acasa? e ce iti deschidea ochii in privinta Mirunei? Scumpo, accepta, el te iubeste. Chiar daca face ce face si chiar daca, sigur, te v-a insela, v-a trebui sa-l ierti. La tine se v-a intoarce. Pe tine te iubeste.
- De unde stii?
#Mama nu a mai apucat sa imi raspunda ca m-am trezit. Incepuse ploaia. Atunci vad ca langa mine era cineva. Alcel cineva era ...............................
CITEȘTI
Prietenie Falsa.
Fiksi RemajaPovestea prezinta viata unei fete pe nume Diana care isi intalneste iubirea adevarata, pe Alex. Alaturi de care reuseste sa infrunte greutatile care ii ies in cale. Reuseste sa treaca peste moartea tatalui ei, chiar daca traia mereu cu vinovatia in...