Partea 26.

271 11 0
                                    

Trecusera 3 luni. Aflasem ca sunt insarcinata si eram cea mai fericita Si eu si Alex. Ne bucuram ca vom fi parinti. Alex nu ma lasa sa fac nimic :)))

-Unde vrei sa mergi? - Alex-

- Sa imi iau un mar ..

- Iti aduc eu .!

- Alex pot sa merg si eu ..

- Ba nu! ..

- Ahh .. Macar sa ies afara ma lasi?

- Bine.

Am iesit in gradina si atunci l-am vazut pe Robert trecand pe strada. Intra in curte. Se apropie de mine, ma saruta. Apoi imi puse ceva la gura. Adormisem instant.

M-am trezit la spital .. Ce naiba?

Am incercat sa intreb cum am ajuns aici si ce s-a intamplat , dar nu puteam vorbii. Alex anunta doctorul ca m-am trezit iar acesta veni in salon.

- Diana, esti bine?

- *Am dat afirmativ din cap*

- Ti-am zis sa nu iesi! .. 1 saptamana ai stat in coma. .. Mi-am facut griji ..!

Mi-am cautat disperata telefonul ca sa ii scriu, caci nu puteam vorbi si lui nu ii mai tacea gura.

Il gasisem. I-am scris apoi i-am dat telefonul.

- 'Taci odata si zi-mi ce caut aici! De ce nu pot vorbi?!' Doctore, ati spus ca totul va fi bine!

- Asa am spus .. Dar ..

I-am luat telefonul lui Alex din mana si am scris iar.

- ' Dar ce doctore? Copilul meu e bine? '

- Diana, ai pierdut sarcina ..

Lacrimile imi inundau ochii . Am vrut sa strig dar nu puteam. Inima ma durea. Copilul meu .. Nu mai e .. Robert va platii! .. Nu va scapa usor . Chiar daca voi muri sau nu, el va plati cu viata lui! ..

M-am ridicat din pat fara sa ascult ce spunea doctorul. Am iesit in fuga din spital. Stiam unde il voi gasi pe infectul ala. Exact. Uite-l.

M-am dus la el, l-am plesnit apoi, am scos pistolul pe care il aveam la blugi. I-am pus pistotul la tampla si apoi m-am auzit strigand 'Na fraiere! Asta pentru copilul meu!' Atunci am apasat pe tragaci iar el a cazut la pamant intr-o balta de sange. Am scapat pistolul din mana si am cazut in genunchi plangand.

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum