Partea 7.

356 12 0
                                    

# Dimineata m-am trezit si langa mine era Alex.

~ Neata *Alex.

~ Neata. Ce cauti aici? *Eu.

~ Am venit sa fiu primul care iti spune 'buna dimineata'.

~ Dragut. Unde ti-e iubita?

~ Acasa la ea. Presupun.

~ Esti cu ea dar nu stii unde e?! Penibil ..

~ Se mai intampla. Hai jos ca am facut de mancare.

~ Bine.

#Am coborat jos si am mancat. Alex ma lasase singura in bucatarie. El nu stiu unde a plecat . Deodata suna cineva la usa. Era o fata .. Ciudat era, ca nu era tipa de asearaa .. Aaa .. Monica parca ..

~ Ce vrei? *Eu.

~ Il caut pe Alex *Tipa.

~ Da tu cine esti?!

~ Eu sunt Ramona. Iubita lui.

~ Intra si cauta-l . Nu stiu unde e.

~ Ok. Da tu cine esti?! Nu-mi zi ca esti iubita lui! Nu-mi zi ca ma inseala!

~ Ho disperat-o. Eu sunt Diana. O prietena ..

~ Nu ma fa disperata ca ti-o iei.

~ Da da sigur. Hai parca aveai treaba.

#S-a dus sus sa il caute .. Wtf .. Iubitasa? Da asta cate mai are?!:o In fine .. Am facut curat in bucatarie si am urcat sus. Telefonul meu suna incontinu' .. Aveam vro 30 de apeluri de la David si Miruna .. Fratee .. Am vazut ca aveam si mesaje .. Nici nu m-am uitat. Le-am sters direct. Am iesit din camera si am vazut ca disperata pleca. M-am dus la Alex si am auzit ca vorbea la telefon. Nu am intrat, am ramas la usa si am ascultat.

~ Baii, ce facem cu marfa?! *Tipu' de la telefon.

~ O aduci la depozitu' nostru frate. De acolo ma ocup eu de ea.

~ Ok frate.

#Atat am apucat sa aud. Am plecat repede in camera. Miruna avea dreptate. Cu toate ca stiam cu ce se ocupa Alex acum nu imi era frica. Pentru mine era acelasi Alex .. Deodata bate cineva la usa.

~ Da? *Eu.

~ Diana, ce faci? *Alex.

~ Foarte bine :)))

~ Bine.

#A venit langa mine in pat si m-a luat in brate. Apoi m-a sarutat. Eu i-am raspuns la sarut.

~ Si asta a fost pentru .. ? *Eu.

~ Pentru ca te iubesc! *El.

~ Haha .. Si iubita ta .. Monica si Ramona ce-o sa zica?

~ Da-le dreacu' .. Sunt doar niste tarfe.

~ Si de ce esti cu ele?

~ Poveste lunga. Tu mai vrei sa fi cu mine?

~ De ce? Sa fiu una din tarfele tale? *Nu pot sa cred ca am zis asta*

~ Nuu! Nu o sa fii niciodata ca ele ..

~ Sigur. Poate n-o sa fiu . Dar asa cum pe ele le consideri 'tarfe' asa ma poti considera si pe mine.

~ Nu intelegi! Ele chiar sunt ..

~ Daca zici tu ..

~ Off .. Ma faci sa zic un lucru pe care nu vreau sa-l zic ..

~ Care-i ala? Faptul ca te ocupi cu vanzarea de droguri si prostitutia?

~ Stiai?!

~ Da ..

~ De unde?!

~ M-a sunat aseara Miruna si m-a intrebat unde sunt .. I-am zis ca la tine .. Si mi-a zis ca sunt nebuna si apoi mi-a explicat tot .. N-am vrut sa cred .. Dar azi am vrut sa vin la tine in camera si am auzit o discutie la telefon legata de 'marfa' ta ..

~ Si de ce nu ai plecat, de ce nu ai fugit?! Nu ti-a fost frica de ceea ce aflasei despre mine?

~ Ba da ..

~ Si de ce nu ai plecat?

~ Pentru ca .. Tin la tine. Si simteam aceea frica. Dar stiam ca esti acelasi Alex pe care l-am iubit candva . Faptul ca te ocupi cu asa ceva nu schimba nimic.

~ Dar .. Cand ne-am intalnit prima data am crezut ca nici macar nu vrei sa ma mai vezi.

~ Da .. Asa e .. Dar ieri, cand ploaua afara si m-ai luat de mana .. Dupa acel sarut .. Mi-am dat seama ca am nevoie de tine .

~ Decii .. Ma vrei inapoi :>

~ Ba nuu. :">

~ Ba daa :> Tu ai zis-o!

~ Taciii! *Atunci l-am sarutat. :o3

#Totul fusese intrerupt de telefonul meu car suna neincetat. Era ....................

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum