Partea 17.

280 9 0
                                    

Aud telefonul sunand. Il scot din buzunar si vad ca era Sebi. Wtf? De ce ma suna?

'C.T'.

- Da? [Eu.

- Ce faci Didi? :> [Sebi.

- Pai copil nebun, nu-mi mai spune Didi ca suna de parca as fi o copila de clasa 1.

- Si ce? Nu esti copila?

- Hehe. Poate ca sunt copila, dar nu cred ca de asta mai sunat. Asa ca treci la subiect.

- Bine, bine. Te-am sunat sa te intreb doua lucruri. 1. De ce nu ai venit la scoala? Si 2. Ce i-ai facut lu' Robert?!

- 1. Nu am venit la scoala pentru ca plec la mare o saptamana ca sa uit de tot si 2. eu nu i-am facut nimic, de ce?

- Copilu' asta a tampit! Nu vrea sa mai iasa cu noi din cauza ta! Sta inchis in casa. Nu a mai pus mana pe droguri, tigari, nimic! Ce i-ai facut?!

- Din nou .. Eu nu i-am facut nimic. Hai ca trebe sa inchid. Pusi, pa. [Eu

- Pa. [Sebi.

- Cine era? [Alex.

- Sebi .. [Eu.

- Ce vroia?

- Pff .. Ca de ce nu am fost la scoala si sa imi zica ca Robert a tampit, ca nu mai iese cu ei si alte tampeni si cica din cauza mea :))

#La un momendat adormisem, m-am trezit la vro 1 ora mai tarziu din cauza telefonului lui Alex. Acesta raspunde si vorbeste vro 2 minute dupa care inchide nervos.

- Ramona sau Monica? :> [Spun eu curioasa.

- Sau. [Alex.

- Hai, hai. Zi care din ele.

- Monica ..

- Era greu sa zici de prima data?! :-w

- Paii .. Nu chiar .. Dar credeam ca te vei supara ca nu am terminat-o cu ele ..

- Nu ma supar .. Si nu ma voi supara niciodata atata timp cat voi stii ca pe mine ma iubesti!

- Pe tine te iubesc copil [Spune el sarutandu-ma.

#Insfarsit ajunsesem la maree Ieiii. Am mers sa ne cazam. Am intrat in camera noastra, iar eu m-am dus pe balcon sa fumez o tigara. Ma uitam la pisaj, era genial Nu stiu cum sau de ce, dar m-am uitat la balconul de langa. Pe balcon era cineva. Mi-am dat seama ca cunosteam acea persoana. Era ...............

Prietenie Falsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum