Reggel a telefonom kibaszott csipogására keltem. Ki nyomtam majd elmentem a fürdőbe. Levettem a pizsomám, ami egy bő pólót jelent. Lezuhanyoztam, mikor kiszáltam belenéztem a tükörbe és nem néztem ki olyan rosszul mint képzeltem. Át mentem a gardróbba és ki választottam egy fekete csipkés fehérneműt. Nagy nehezen eldöntöttem hogy mit fogok fel venni :
Miután felvettem lementem a konyhába én meg reggeliztem. Pont kész voltam mikor csengettek.
-Nyitooom -kiabáltam. Kinyitottam az ajtót és Nash kék szemével találtam szembe magam. Kicsit elbambulhattam mert Nash a kezeit lengette előttem.
-Hahoo Zoé!
-Jaa bocs Nash elbambultam. Gyere be.
-Tudom, hogy tökéletes vagyok de enyire nem tudasd velem hogy tetszem -kacsintott rám.
-Álmodban Nash.
-Ott is. Amugy Adam? -váltott témát.
-Szerintem még alszik.
-Felketjük?-egy pimasz mosoly jelent meg az arcán.
-Mi a terved? -kuncogtam fel.
-Jeges víz?
-Hozomba vödröt! -mondtam és már mentem is.
Mikor benyitottunk Adam békésen szuszogott. Nashsal egymásra néztünk. Bólintottam egyett majd mind ketten ráborittottuk az 1-1 vödör vizet.
-A kurva életbe! -csattant fel az áldozat. Nashal elkezdtünk futni le a konyhába, majd mikor leértünk és a röhögögörcsünk is elmúlt lepacsisztunk. Lépteket hallottunk a lépcső felöl, és vizes Adamet.
-Ezt! -mutatott magára -még visszakapjátok! Most pedig elmentem zuhanyozni!
-De siess mert elkésünk! -mondta Nash és felröhögött.
Kemény 25 perc után elindulunk suliba pont csengetés elött betoppantam a terembe és leültem a helyemre. Mikor bejött a tanár jött utánna a.. bátyjám ? Mi a fasz?
-Gyerekek! Mivel Mr. Hammings lebetegedett ezért az osztálya most velünk lesz egy hétig, mivel ugyan ott tartanak mint mi matekból -mondta a tanár.
-Szia hugi! -kiabált és integetett Adam. Kössz! Most mindenki szúrós szemekkel néz. De inkább csak a lányok.
-Kérlek üljetej le és kezdjük a tanulást!
-Akkor inkább még nem ülnék le. -mondta Cam.
-Fiatalember! Üljön le! MOST! -kiabált a tanár.
-Jól van jól van! Nem kell felhúznia magát! -mondta Matt, aki amugy melletem ült.
Az órából csak árra emlekszem, hogy Matt ledőlt a padra én meg rá és elaludtam. Majd egy borzalmas ricsajra keltem. A tanárnő és a fülembe ordibalt mikor kipattantak szemeim, és olyan sebességgel ültem fel hogy a felém hajolt vénasszonyt, aki khömm.... Még mindig kiabált... Lefejeltem.
-Áuuu! -fogtam meg a fejem mire Matt is felugrott és ő is megfejekte a boszorkányt.
-Kifele az órámrol! -minek kiabál?
Összepakoltunk és kimentünk. De én még vissza fordultam megnézni Adam fejét. Hát érdemes volt. Alig bírta visszafogni a röhögését.
A többi óra unalmasan telt. Adamék még 2 órán voltak velünk. Majd haza mentünk 7-en és levettödtünk a kanapéra.
-Hugi mi volt matekon veled? -kérdezi Adam mosolyogva -Hát arról fogalmam sincs csak aszt tudom mi lett!
Mért mi lett? -Kérdezte Bia.
-Halláskárosodásom és agyrászkodásom! Komolyan mondom olyan kemény annak a vénségnek az álkapcsa!
-Igaza van! -adott igazat nekem Matt. Mindenkiből röhögés tört ki. Majd el uralkodott minket a nagy csend mit egy fing szó zavarta meg. Mindenki Cameron felé nézett és megint elkezdtünk röhögni. Mig Adam meg nem szólalt.
-Fúj!-kaptt az orra elé -Ez kibaszott büdös!
-Bocsi megártott a chilis bab. -simogatta meg a hasát Cam.
-Kinyitom az ablakot -mondtam mert már mindenkinek marta a szemét a szag.
-Elöbb nem jutott eszedbe?? -miabálták kórusban.
Mikor már nem éreztünk a maró hatású gáz felhőt, rendeltünk pizzát.
-Játszunk vetközöst? -kérdeszte Sophi.
-Igen!!- csillant fel a szemük a fiúknak.
Mire kihozták a pizzát csak én tudtam érte menni. Mindenkin volt hiányosság. Bia csak a rövid nadrágban és melltartóban volt, Sophi épp fordítva, szerncséjére hosszú bő pólója volt. A fiuk meg vagy póló nélkül vagy alsó naciban voltak. Én még semmit nem vettem le és engem zaklatnak most.
-Zoé! Felelsz vagy mersz? -Kérdezi Cam.
Ööö.. Merek. -mondtam egy kicsit félve.
-Csókold meg Nasht.
-Mivan??
-Csók vagy inkább leveszed a nacid vagy a pólód hugi? -kösz én is szeretlek..
-Jó! -oda mentem Nashhoz aki perverzen mosolygott. Majd megcsókoltam. Istenem olyan jól csókol! Mi? Zoé! Ne gondolj ilyenre. Nashal csók párbajt tartottunk.
-Elég lesz! -Szólt közbe Adam.
Szétváltunk és egymás szemébe néztünk. Istenem azok a szemek!!
Vissza ültem a helyemre és én jöttem. Láttam hogy Adam meg Sophi szemeznek. Uuu eszt kihasználom.
-Felelsze vagy mersz..... Adam!? -mosolyogtam rá.
-Fele.. -itt Nash közbe szólt, vagy is inkább kotkodákolt.
-Ne legyél pipi Adam! -mondta Cam.
-Láttátok a hugom mosolyát? Tervez valamit! -nézett rám félve.
-Bátyó! Csak nem félsz töllem? -a legcukibb arcomat vettem elő.
-Ohh-mondta mindenki egyszerre mikor rám néztek.
-Jóó... Akkor merek. -adta me a derekát.
-Puszild meg Sophit -mondtam gyözelmes mosolyal.
Adam oda ment hozzá, de nem puszilta meg. Oda ment felemelte az állat és szenvedélyesen megcsókolta. Mindenki tátott szájjal nézte őket. Már vagy 2 perce falták egymást.
-Ez már túl nyálas! -dobta meg őket egy párnával Cam.
-Sophie! Már tavaly megtetszettél de volt barátod és nem akartam elrontni a kapcsolatod. Mikor megtudtam hogy szakitott veled mert hogy nem feküdtél le vele, akkor megvertem. Csak miattad. Sophie, leszek a barátnőm?
-Ööö... Igen! -kiabálta és neki ugrott ugy hogy mind 2-en földre estek és ugy csókolosztak.
-Éjjen az ifjú pár! -kiabált Cam.
Nash kihúzott a konyhába és megcsókolt. Nem tudtam hirtelen mi történik ezért visszacsokoltam. Miután észbe kaptam ellöktem magamtól.
-Mi csinálsz? -suttogtam hogy csak ő halja.
-Tetszel....
YOU ARE READING
Az új lány {N. G.}
Fanfiction~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...