----------10 év múlva----------
Most 28 éves vagyok. Nashel összeházasodtunk és most vagyok 5 hónapos terhes. De már van egy csodálatos kislányunk Sabrina. 3 éves. Szőke haja van mint nekem és gyönyörű kék szemei mint Nashnak. Boldogok vagyunk együtt. Szeretjük egymást. Én egyetemre mentem. Most pedig ügyvédként dolgozom. De csak úgy, hogy mindig jusson idő a családomra. Hisz, ők az elsők az életemben. Nash fotó modellnek állt. Ezzel hatalmasan növelve így is nagy egoját. Melody azóta kölyköket szült, pontosabban 5 kölyköt. Adtunk mindenkinek egyet.:) És még nekünk is jutott.
Apa újraházasodott. Egy kedves, intelligens, okos még is laza nőt vett el. Először nem örültem neki, de amint megismertem Barbiet rájöttem, hogy nála jobbat nem is kaphat apa.:)
Adam és Sophi most tervezi az esküvőt. Visont van nekik egy 4 éves fiúk Marcus. Imádom a kis kölköt. Amúgy a szomszédban laknak. Még mindig ugyan olyan jó a kapcsolatom a barátaimmal. Még mindig elmegyünk hülyéskedni és szórakozni. Igen mg nem nőttünk fel teljesen. Adam építészmérnökként dolgozik míg Sophi ének tanár a volt sulinkban.
Matt és Codi is együtt vannak de ők nem terveznek összeházasodni. Matt is egyetem re ment és letette az orvosit. Codi testnevelés tanár ként dolgozik a régi sulijában. Míg egyetemen voltak megromlott a kapcsolatuk de végig kitartottak egymás mellet és most boldog várként élik hétköznapjaikat. 1 éve összeköltöztek.
Bianka még 20 évesen össze jött Davevel. Összeházasodtak, és születtek ikreik. Egy fiú és egy lány. Taylor(Tájlör) és Taylor(Téjlor). Ők is 3 évesek. Bia divat tervező lett Dave pedig mindig máshol dolgozik. Amúgy nagyon cukik együtt, és Bia és Cam még mindig barátok.
Ja és a drága Camaron! Camaron mondhatni luxusban él. Ingyen ellátáson van a garázsunkban, ahol kialakítottunk neki egy kis kuckót. Mivel nem akart a szüleivel maradni, megbeszéltük Nashel, hogy nálunk lakhat. Sabrinának ő a keresztapja, és mivel Camnek nincs munkálja, ezért ő úgy mond ő a béby csősz.:)
Hát ennyi lenne ez a story. Tudom ez a rész nagyon rövid lett! De ezt direkt csak arra szántam, hogy kivel mi történt 10 év alatt. Szóval itt lenne vége ennek a storynak. Nagyon köszönöm azoknak akik végig olvasták, vagy csak pár rész is de olvasták! Köszönöm azoknak, akik bátorítottak és dicsértek. Külön köszönöm az egyik legjobb barátnőmnek Boginak, aki úgy szerette a történetem, hogy mikor megtudta, hogy vége szó szerint megfenyegetett, hogy írjam tovább vagy megöl. :DD
Viszont csak ennek a történetnek van vége! Az egyik "nem rész"-ben, reklámoztam az egyik történetem, az Út az igaz szerelemiget! Ja és még valami! Hamarosan kikerül egy új story. Remélem hogy, elolvassátok, és tetszeni is fog nektek. :) Sziasztok!
~Norinaa
YOU ARE READING
Az új lány {N. G.}
Fanfiction~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...