~5~

835 42 1
                                    

,,-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk.
-Te is tetszel de... Nekem ez nem megy!  Bocsi Nash! -adtam az arcára egy puszit majd vissza mentem a többiekhez.

Nash szemszögéből:
Ez a lány kell nekem. Adamnek elfogom mondani hogy küzdeni fogok a húga szívéért. De szerintem nehezen fog menni. Vissza mentem a többiekhez és elhivtam onnan Adamet.
-Adam beszélhetnénk négyszemközt?
-Persze haver. Valami baj van? -Zoéra nésztem. Ő lesütötte a szemét. Adam eszre vette gondolom mert elkezdett kifelé huzni -Nashal elmegyünk egyet sétálni! Cameron vigyázz a csajokra!
Ementünk a közeli parkba és leültünk a szokásos helyünre ahol bandázni szoktunk. Egy kis tó volt előttünk, és erre nem járnak nagyon emberek meg még sötétedik is. A gondolataimból Adam szavai keltettek életre:
-Tetszik neked? -húú enyire feltűnő?
-Ki? -tettetem a hülyét.
-Ne szorakoz!  Tetszik neked Zoé de ő valamiért nem kedvel téged? -azta.. Ez tuti kémkedik.
-Nem. Bevallottam neki hogy tetszik nekem. Aszt mondta én is tetszem neki de.. -mutogattam mint egy örült. Nem találtam a szavakat.
-De nem megy neki?
-Baszki te kémkedtél?
-Ismerlek mind 2-et! Figyi haver!  Áldásom rátok! -mi?? Tán beverte a fejét? -De mielőtt ide jött Zoé szakított a barátjával. Egyfolytában csalta. Szerintem csak nem áll készen egy kapcsolatra. A sráccal 1 évig voltak együtt. Lehet aszt hiszi minden fiú olyan. De harcolj érte! Én tudom milyen vagy és inkább te járj a húgommal mint egy olyan akit nem ismerek. -itt megfogtam a homlokát -Micsinálsz?
-Megnézem hogy nem-e vagy lázas. Fura vagy ember!
-Csak szerelmes! -mosolygott el.
-Télleg! Ezeket mért nem vallotad be nekünk hogy tetszik Sophi? -förmedtem rá mosolyogva.
-Nem tudom. Talá féltem. És igen!  A rosszfiú Adam Parker felt. Nem kell elhiresztelni!
-Haver!  A legjobb barátom vagy! Mért mondanám el bárkinek is? 
-Ohhh mi örökre BFF vagy mi a faszom leszünk? -kérdeszte csitris hangon mire kitört belőlem a röhögés.
-Igen csajszi. Mind örökre! -kezdtem el én is.
-Mi az én már nem is számítok?  Én talán nem vagyok az a Bff-tek? -Cam ált előttünk és ugy beszélt mint mi. Még jobban röhögtünk.
-Ez már nekem sértő! -vigyorgott ránk Zoé. Istenem az a mosolya!
-Hugi! Taka van épp egy maghato pillanatunk van! -mondta Adam rendes hangon. -És igen te is a Bff-ünk vagy! -ez már megint csitris.
-Öleléééééés!-kiáltot fel Cameron. És csajosan megöleltuk egymást.
-Hé!  Még féltékeny leszek! -Mondta Sophie.
-Lehetsz is!  Ő csak a miénk. -mondta Cam.
-Srácok! Meleg vagyok de ilyen buzis dolgot még én sem láttam hetero pasiktol! -röhögött Matt. Erre mi egyből szétváltunk. És vissza mentünk a házba.
-Pizsi party? -vette fel az ötletet Zoé.
-Jó! Sohopi alszik nálam többiek meg nálad. -ölelte át a barátnőjét hátulról Adam, miközben Zoénak beszélt.
-Ahha persze van ám 1 vendég szobánk is!
-Jo...de akkor én osztom el a szobákat és punk-tum!
-Legyen! -Adam el vigyorgott és rám nézett.
-Cameron, Bianka a vendég szobában. Matt itt a kanapén nálad pedig Nash. -imádlak haver!!
-Legyen -forgatta meg a szemét.

Zoé szemszögéből:
Még egy kicsit beszélgetünk meg ettünk. Én felmentem elökésziteni a szobákat. Na meg a kanapét. Amugy mert nem Matt van velem és Nash a kanapén?  Na mindedj felesleges a hisztim mivel Adam ugy is igy akarja akkor az igy is lesz. Mikor vissza mentem épp csengettek. A srácokra nésztem aki értelmetlenül nésztek majd az órára ami 22:46-tot mutatott. Elmentem ajtót nyitni és olyan látvány fogadott amitől kicsuszott egy könnycsepp. Ugyan is Dave ált az ajtóban.
-Mit akarsz itt? -suttogtam hogy ne halják meg a többiek.
-Téged! Szeretlek! Fogadj vissza kérlek!! -a szemébe néztem de csak sötétséget és érzelemmentes helyeket láttam.
-Zoé! Ki az? -Hallotam Adam hangját!
-Zoé kérlek!  Beszéljük meg hogy mit és mért csinaltam!  Könyörgöm! -itt láttam egy kis csillogást ami már kétségeket kelletet bennem.
-Csak egy régi osztálytársam! Mindjárt jövök. Elmentem vele sétálni! -Kiabáltam vissza végig a szemébe nézve. Majd elindultunk.
Bementünk a parkba és leültünk egy eldugottabb helyen. Nem szólaltunk meg. Arra vártunk, hogy valameikünk elkezdjem beszélni.
-Zoé. Én még szeretlek! Megbántam aszt amit tettem. De meg fenyegetett! Egyik nap a focipályához oda jött és a barátnői lekaptak olyan szögből amiből ugy tünik mintha smárolnánk! És azzal fenyegetett hogy megmutatja neked, hogy ha nem baszom meg amikor ő akarja. -Berniről beszél remek.... nem vettem ki az arcábol semmit. Semmi ami elárulná hogy hazudik-e vagy sem. -Várj meg itt! -puszitt nyomott az arcomra és elfutott.
Oda néztem ahol ült és láttam hogy ott hagyta a telóját. Nem foglalkoztam vele igazából. De egyszer csak csörögni kezdett a telója. Megnéztem ki hívja és akkor tudtam hogy hazudott. Az a ribanc hivta. Felvettem :

BERNI♡: -Szia Dave! Mikor jösz már vissza attól a fruskátol? Menyi ideig tart meg kurni, vagy mivan? Na mindend de siess mert én elkezdem nélküled mert már fel vagyok izgatva! -nyávogta a telefonba. -Ja és amugy menyit kapsz azért hogy megdöngesd?  Csak mert elakarok menni körmöshoz és gondoltam adnál a fogadásos pénzböl. -itt felnevetett. A kis ringyo... Várj fogadás? -Dave! Mondj már valamit! Na mindenj szia. Szeri. Piszcsi. Lávcsi. -majd letette.

-Itt is vagyok -Mosolyog rám de amint meglátta hogy sírok eldobta a világ csokrot és legugolt hozzám- mi a baj? -meg akart ölelni de elöktem.
-Hadj békén! Szóval csak egy fogadásbol jöttél ide?  Hogy megdugj? És nem vettem be a mesédet! Dögölj meg! -felpofoztam majd elfutottam de hallotam hogy elkiabálja magát :
-Rohadt ribanc!
Csak futottam és futottam. Be rontottam a házba és nem érdekel hogy ki lát vagy ki nem. Fel rohantam sírva a szobámba.
Hangos lépteket hallotam. Majd az ajtó kicsapodott. És a barátaim Adammel az élen mind ott voltak. Én az ágyamon ülve össze húztam magam és sírtam.
-Mi a baj? -jöttek oda hozzám. Én elmeséltem nekik mindent ami történt .
-Egyáltalán mért mentél vele? -Kérdeszte Adam.
-Hallani akartam a kifogását.
-Túl jó szíved van! -mondta Matt.
-Nyugi hugi! Egy ilyen faszért nem kell sírni!  Majd rátalálsz Neshre khmmm.. Vagyis varakire akiben bisztatsz és NEM csal meg mert lávágom a tőkét és feldugom neki! -itt Nash felé fordult amin nevetnem kellet -na azért!  Nevess csak! -adott homlok puszit.
Még kicsit beszélgettünk asztán mindenki ment a ,,saját" szobájába. Mivel Nash velem volt egy szobába ezért maradt. Már majdnem elaludtam mikor Nash meg szólalt... Szerintem aszt hitte hogy alszok. De amit mondott nagyon meg lepett...

Az új lány {N. G.}Where stories live. Discover now