~1~

1.1K 48 0
                                    

Éppen zenét halgattam és félálomban voltam mikor megált az autó. Kinyitottam a szemem és kihúztam ha fülemből a fülest. Megláttam a házat és tátva maradt a szám. Tudtam hogy apa gazdag. De enyire??
-Csukd be a szád mert belerepül a légy- vigyorgott melletem Adam - amugy ki szállunk vagy te itt fogsz lakni a kocsiban?
Megforgattam a szemem és kiszáltam az autóból és a csomagtartó fele vettem az irányt.
-Segítesz is a csomagokkal vagy csak nézel?
-Hát... Na jó talán a hátizsákod vihetem. -felkapta a táskám a hátára és csak mosolyogva nézett
-Nem változtál max csak a külsöd! -nevettem el magam és megöleltem.
-Hozd a 2 közepeset én viszem a 2 nagyot meg utánna kijövök a harmadikért. -fogta meg a bőröndjeim. És elindult, én is ugyan igy tettem és követtem. -Mi van elhoztad a fél házat? -röhög elöttem Adam.
-Valami olyasmi.
Bementünk és amit láttam az csoda szép volt! Az a nappali egyszerűen hihetetlen! Adam lerakra a cuccom és kiment az utolsó ért. Én addig körülnéztem. A konyha is csodálatos és hatalmas!
-Zoé! -kiabál a bátyjám -gyere megmutatom a szobád.
-Megyek! -orditom vissza. Futok, mert kivácsi vagyok, hogy milyen. Belépve letettem a cuccom és csak álmultam. Sokkal nagyobb mint ami az előző volt. A volt szobám sötét volt és sivár. De ez?? Világos és egyáltalán nem sivár!
-Na? Tetszik? -kértszi a bátyjám miközben az ajtófélfának dől.
-Ez.. Mesés!!
-Örülök mivel én rendeztem be! -muttata meg szép fehér fogsorát.
-Köszönöm! -megöleltem. Eltolt magátol és egy ajtóhoz vezetett. -Húú saját fürdőszoba??
-És gardrób! -indult a másik ajtóhoz.
-Ez király! -mosolyogtam -Apu hol van?
-Be hívták dolgozni mert valami baj történt a számítógépén az irodában. De majd este jön. Viszont nekem mennem kell nézz körül nyugottan a számomat tudod. Hívj ha valami kell. -az utolsó szavakat már kiabálta és nem sokkal késöbb hallotam a bejárati ajtót majd a kocsit.
Elkesztem kipakolni és rendeszkedni. A gardrobban voltak ruhák. De nem igazan az én ízlésem. Nem mondom hogy nem fogom hordani de inkább a sajátomat. Mikor végeztem a felével elmentem fürdeni, majd gyors rendbe szettem magam. Begöndörittetem a hajam mert kezdett kimenni belőle igy is a göndörség. Majd egy pici sminket tettem fel (szempillaspirál, tus és egy kis eos). Majd felöltösztem :

Kimentem az ajtón és bezártam a kapott kulcsommal

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Kimentem az ajtón és bezártam a kapott kulcsommal. Elindultam sétálni és körbenézni. Egy kis idő múlva megtaláltam az új sulimat. Kb. 15 perc gyalog. Nem vészes. Mivel szeptember vége van és még csak 11.-es lettem ezért suliba kell járnom. Holnap kezdek ha jól tudom. A sulitol 5 perc sétára van egy park minden féle bodék áltak. Vattacukros, hot-dogos, hamburgeres stb. Miközben sétálgattam észre vettem egy kisseb deszkapályát. Imádok gördeszkázni! Oda mentem és észrevettem egy ismerős arcot.
-Adam? Te mióta deszkázol?? -mosolyogva mentem felé és közben minden szem rám tapadt. Éreztem hogy mindenki jól végigmért.
-Kb mióta ide költöztünk apuval. Amugy te mit keresel itt? -mondta miközben megölelt.
-Gondoltam körülnézek a környéken mikor észre vettem a pályát és muszáj volt megnéznem!
-Csak nem gördeszkázol? -kérdeszte Adam mögött egy srác.
-De már vagy 7 éve. Mondhatni hogy a mindenem. Amugy Zoé vagyok. -mosolyogtam és belenézetm a csodálatos kék szemébe.
-Nash! Örülök a találkozásnak! -kezetfogtunk majd Adam fél nézett- Haver nem mondtad hogy egy ilyen gyönyörű nöd van!- Erre Adamből és belöllem is kitört a röhögö görcs.
-Akkor bemutatkoznék mégegyszer! Zoé Parker vagyok. -mosolyogtam rá. És amikor megláttam hogy mindenki néz, egy kicsit megilyedtem.
-Haver! Sose mondtad hogy van egy húgod! -mondta Nash.
-Csak most költözött hozzánk.
-OO Szóval mostoha tesók vagytok? -kérdezte egy idegen srác.
-Nem csak elváltak a szüleink 3 éve és Adam apuval ide jött. Én meg anyuval maradtam.. -mondtam és küzködtem a könnyeim ellen. Adam látta hogy mindjárt könnyezek és magához szorított.
-shhh... Semmi baj! -suttogta és bele puszilt a hajamba. -Ne sírj hugi! Gyere haza megyünk! -én csak bologattam és elhúzódtam tőle.
-Sziasztok srácok! Majd beszélünk! -Adam lepacsizott pár emberrel mig hozzám ide jött egy magassarkús túl sminkelt csaj. Akin alig volt ruha.
-Heló! Na ide figyelj szálj le Adamkéröl mert megbánod! -nyávogta miközben rágozott. Körbenéztem és a többek csak amolyan ,,ez hülye" meg ,,ne is figyelj rá " pillantásokat küldtek.
-Nem tudom miről beszélsz.
-Jajj te ribi! Ne ölelgesd meg ő se téged mert kinyírlak te kis liba! -eszt már ordította. Mindenki minket figyelt.
-Neked káposzta lé van az agyad helyén esetleg, vagy csak a magassarkúban elestél és bevágatad a fejed, hogy ilyen retardált egy ,,lény" vagy? -mutattam idéző jeleket az ujjammal majd keresztbe fondtam magam előtt a karom. Mindenből kitört a röhögés!
-Áhhh... Rebeca el. -csettintett az ujjával és el csoszogott a magassarkujában de még egyszer vissza forgult -Shara! Carly! Gyertek már az isten szerelmére! -rikácsolta. Erre 2 szőke gyönyörű lány ment ezek szerint Rebeca után és elviharosztak.
Mi is mentünk csak +3 emberrel. Nashal, Cameronnal és Mattel. Nagyon jól szórakoztam. Anyit hülyéskedtünk. És megis ismertük egymást pl. Matt meleg és leginkább vele beszéltem és egész jóban lettünk.
-Matt! Ne csajozz! -röhögött a bátyá.
-Nagyon vicces Adam! De úgy röhögj hogy nem megyek el veled ruhát venni! -villantott rá egy gúnyos mosolyt.
-Nem szoltam. -emelte fel a karját védekezés képpen.
-Várj! Ti együtt szoktatok menni shoppingolni? -tört belőllem ki a nevetés.
-Igen mert igazat mond hogy szarul áll vagy nem. És ő már csak tudja! -mondta Adam.
-oo értem. Mostantól veledmegyek vásárolni -böktem oldalba Mattet.
Haza érve bementünk az ajtón és apa a kanapénult.
-Apaaa-kiabáltam és beugrottam a nyakába.

Az új lány {N. G.}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora