°°°CAP 7°°°

2.5K 128 5
                                    

-Ce a facut? A manacat macar o inghititura?
-Da, ma bucur ca l-am convins sa-i dau un bol.. Spun vesela, dar palida la fata. Dar de ce este la spital..ce a patit?
Doctorul ma trage de brat pe hol.
-A avut un accident cu masina.. Este lovit la piep si brat.. Nu mai voia sa manance, dar bine ca ai venit tu.. Daca nu erai, eram nevoiti sa-i dam cu forta..sau sa-l bagam la perfuzii.
-Uf..ma bucur ca fratele lui m-a chemat la timp. Il iubesc si nu vreau sa sufere.
-Bine..peste o saptamana daca se simte mai bine il puteti lua acasa.
-Bine.
Eu dau sa intru, dar simt iar acea mana care ma strange de brat. Ma intorc si il vad pe Andrei.
-Hm? Ce ai patit.
El ma ia in brate strangandu-ma la piept.
-Mersi ca esti langa fratele meu..cumnatica. Si zambeste facand cu ochiul.
-Eu iti multumesc ca m-ai chemat.. Si il strang si eu in brate.
*PESTE O SAPTAMANA...* (In timpul acela.. Am mai fost si pe acasa, am mai stat si cu Criss)*

Trebuia sa plecam, Alex se simtea mult mai bine, iar eu eram foarte obosita dar nu voiam sa o arat, asa ca zambeam.  Ne urcam in masina si pornim spre casa. Imediat cum ajungem eu il ajut pe Alex sa intre in casa si apoi sa urce scarile. Il asez in pat apoi il invelesc.
-Te iubesc, cand ai nevoie de mine ma suni.. Il sarut cald pe frunte si plec. El aproba pozitiv din cap.
Intru pe usa casei mele si ma indrept spre camera mea.
Cand sa intru il gasesc pe Criss in ea.
-Oh, Alina..ai venit. *Ma ia in brate*.
Mi a fost dor de tine pitico..
-Si mie de tine Criss.. Dar ne-am văzut acum doua zile. *Spun zambind*.
-Am o veste buna..
-Care e aia? *Spun cu o fata de copil curios*
-Stii casa asta de vanzare de langa tine?
-Da.
-Acolo..vrea tata sa mi-o cumpere. Spune fericit.
-Ce bine..acum o sa ne vedem mai des.
-Dap. In fiecare zii.. Spune acesta zambitor.
Eu imi pun telefonul pe noptiera si ma trantesc in pat. Dorm timp de cateva minute si ma trezesc.
Cineva intra pe usa incet. Era Criss, cand ma vede se opreste brusc.
-Oh..esti treaza.. *Zambeste si isi pune mana dreapta la ceafa.*
-Da, acum m-am trezit.
-Bine, hai sa mananci.
Am coborat scarile si m-am asezat la masa. Am mancat apoi ma uit serioasa la Criss.
-Cu mama ai mai vorbit?
-Da, vin peste doua saptamani acasa. *Spune el*
-Bine.
*Imi suna telefonul, era un numar, fara nume* scuza-ma putin. *ii zic eu lui Criss raspunzand.
*Convorbire telefonica*
Eu- Alo? Cine e?
Mama-Draga mea..te-am sunat de pe telefonul bunicii tale, ce faci?
-Aa, mama.. Uite acum am terminat de mancat, tu?
-Bine, te-am sunat ca ne era dor de tine. Ce face Layla.
-De Layla a avut grija in ultimul timp Criss.
-A..bine, vrea si Mihai sa vorbeasca cu tine.
-Ok, te iubesc.. Pa
-Alo, alo! Alina...imi este dor de tine..
-Si mie de tine Miha. Bine hai ca inchid. Ma duc sa o caut pe Layla.
*Convorbire telefonica incheiata*
Ma duc in pat la mine, iar Layla nu e. Ma uit pe pervaz, nu e. Ma uit pe afara, nu e. Ma uit prin toata casa, dar urma de Layla nu este.
Unde este pisicuta? Oare a patit ceva?.. Aflati in Cap urmator de maine seara. ❤

Vecinul [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum