Am luat masa, dupa asta am vorbit cu mama la telefon. Ii era dor de mine, dar ce sa fac?..
Ne ridicam de la masa, multumim frumos pentru mic dejunul gustos si plecam in camerele noastre pentru a ne face rutina de dimineata. Eu imi fac un dus racoritor si apoi merg pana in bucatarie sa beau un suc ceva, imi era sete.
Acolo m-am intalnit cu mama lui Alex
-Eu am plecat la servici..aveti grija de voi. Daca vreti mancare, este in frigider.
-Bine, sa aveti spor doamnă B.
-Mersi draga mea. *Ma saruta pe frute, fiindca si ea.. Era mult mai inalta ca mine.*
-La revedere doamna B!
-La revedere, draga mea!
Ii spuneam doamna B, dar pe ea o chema Bianca.. Mai usor imi era sa-i spun *Doamna B*. Imi placea, o simteam aproape si ma si simt bine cu ea.
Urc scarile. Ma duc la usa lui Alex si bat.
-Alex, pot sa intru?
-A plecat mama?
-Da, a plecat acum cateva minute.
-Haide intra.
Intru in camera si aud dusul, usa de la baie era intredeschisa. Ma apropii usor de usa, sa vad daca Alex e acolo.
-Alex? Esti in dus?
Nu-mi raspunde la intrebare.
Intru hotarata in dus, Alex nu e. Inchid apa si raman cu fata la cabina de dus. In spatele meu, Alex ma ia strans in brate.
-Aah!
-Te-am speriat?
-Normal..
-Off, hai sa te impac. Treci aici.
-Alex! Esti ud!
-Vinooo!
Incepe sa fuga dupa mine pana sare pe mine si ma tranteste in pat.
-Ai crezut ca scapi?-Asa voiam..
-Ehh...
-Ne mai tachinam putin, apoi vedem ca ploaia se opreste.
-Yeey, s-a oprit.
-Hai in parc.
-Hai!
In sar in brate si il strang cat pot de tare.
-Atat?
-Ce atat?
-Atat de tare strangi?
-Pai..
-Poti sa ma iei in brate? Adica sa ma ridici de la pamant?
Am tot incercat sa-l ridic dar era prea greu.. Nu reuseam
-Nu pot..
Alex rade si ma ia pe sus intr-o mana.
-Mda.. Te compari tu cu forta mea.. *Spun sa par trista* lasa-ma jos..
-Nu.! spune ce ai.
Ma gadila si apoi ma saruta pe obraz.
-Hai pufoas-o, lasa-ma sa mi iau un alt tricou.
Ma da jos, iar eu ma asez pe pat.
Isi da tricoul jos.. Raman fara suflare, eram tare atenta la abdomenul lui.
-Ce ai patit micuțo? Ai ramas blocata pe .."mine"? *Spune el râzând drăguț.
-Mai taci. Spun eu zâmbind și arunc cu un tricou in el pe care îl găsisem pe patul lui.
-Bine vin. Deci de acum stau fara tricou prin casa. Eu asa fac.
-Bine.. Haidee.
Il trag de mana pentru a porni. Isi ia cheile de pe masa, portofelul si coboram la masina. Imi deschide usa, intru in masina. Intra si el in masina si am pornit spre parc.
Cand ajungem, acolo erau multi copii care se dadeau cu rolele, se plimbau pe biciclete, faceau balonase.. Multe.. Eram fascinata de bulele acelea de aer, care pluteau agale pe langa copii.
Ne-am distrat mult. Am stat mult pe langa copii. Ne asezam pe o banca, iar Alex ma tot tachina.
Se apropia de noi o bruneta, destul de inalta, picioare subtirele. O vad ca se uita insistent la Alex. Si Alex o fixa din priviri. Apoi vad ca se ridica.
-Anca!
"Ce nume urat!.. " imi zic in minte
-Alex!
Se iau in brate.
Eu raman pe banca, ma uit la cei doi inocenta.. Ca si cum nu exist.
-Ce ai mai facut? Cum o duci? *Ii spune Alex*
-Bine.. Am venit in oras ca sa te vad, dupa ce discutam noi doi pe o banca ceva.., plec
*Eu tusesc apasat*
-Noi trei. *Spune Alex si se aseaza langa mine. *
Imi era destul de frig, dar nu spuneam nimic.
-Oh, buna! Nu stiam ca sunteti impreuna.
-Mda, buna.
-Ma numesc Anca, tu cum te numesti?
-Alina.
*Intinte mana pentru a fi politicoasa* *Dau mana cu ea*
-Alina.. Anca a fost iubita mea, acum imi este ca o sora... Mai mare..
*Incep sa rad*
-Mai mare?
-Da..eu am 19 ani.
-Mdap.. *Spune Alex zambind*
-Eu am plecat, vorbim la telefon.
-Pa Anca!
*Ne saruta pe obraji, mai intai pe mine si apoi pe Alex*
-Pa!
-Pa, sa va tina dragi mei 😉
-Multumim Anca.
Dupa ce pleaca ea, eu raman cu sptele la Alex si nu spun nimic.
-Ce ai patit? Intoarce-te cu fata la mine.
-Hm.. "Ma intorc" *Aveam o lacrima in ochi*
-Ce ai patit?
-Am crezut ca ma lasi.. Ma parasesti..
-Nu parasesc eu o fata ca tine.. Mai ales pentru Anca.. Anca acum umbla cu toti golanii seara prin benzinarii.
-Si tu cum ai fost cu ea.?
-Asa simplu.. Eram fraier
-Bine..
-Nu te supara pitico.. Doar pe tine te iubesc. Ah dar tremuri..
-Nu conteaza..
-Cum nu? Imi raceste copila si eu nu fac nimic.. Mai bine stam in casa maine.. Am auzit ca ploua toata ziua..Mergem acasa si ne pregatim de somn.
Heya, astazi un capitol nou. Maine altul. P.s. scuze daca sunt greseli. Bye! ❤😊
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romance*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...