Ies pe usa si o vad pe aia in balansoar cu Alex..Radeau.."Ce e asa amuzant frate, ca vreau si eu sa rad!" imi zic in gand. Alex ma zareste si imi face cu ochiul. Eu ma intorc furioasa. Iau furtunul si deschid apa. Sunt batuta pe umar, am crezut ca de Alex..si am zis sa il ud putin, asa ca m-am intors si am udat-o pe roscata.
Opresc repede furtunul si ma uit la ea. Ma abtineam din greu sa nu rad.
-Ah!! Ce mi-ai facut! Aleexutuu! Uite ce mi-a facut asta!
Eu ma uit furioasa la ea, este cam inalta, dar o pot bate usor. 😁
Alex vine serios la mine si imi ia furtunul din mana foarte brutal.
Eu fac ochii mari si ma uit in sus la el.
-Ce ai cu ea? Nu vezi ca e uda din cap pana in picioare?! Striga Alex la mine.
-Da vad! Si bine am facut! Sa ramai cu ea.. Nu vreau sa mai vorbesc cu tine.. Lasa-ma!
Fug in camera mea si ma asez plangand la pervaz.*Alex pov*
Nu inteleg ce a apucat-o pe pitica..a udat-o pe Andreea destul de tare, staii... E geloasa..simt asta. Dar nu stie ca eu ma holbam la Ade fiindca eram foarte mirat sa o vad. Ade imi este verisoara. Nu am mai vazut-o de 3 ani si consider ca s-a schimbat foarte mult.
-Alexandru, ce are fata cu mine?
-Este iubita mea..cred ca nu stie cine esti si este geloasa. Ma duc la pervaz sa vad daca este. Tu imbraca-te si mergi la Ema..este in camera ei.
-Bine.
Urc in camera mea si da, o vad pe Alina cum plange pe pervaz.
*Alex incheie povestirea**Alina povesteste*
Il vad pe Alex cum se ajeaza la pervaz si se uita la mine inocent.
-Alina..strici ochisorii aia frumosi cand plangi!.. *Zambeste trist*
-De ce sa...sa nu plang?
-Este verisoara mea..Ade.. O sa stea la mine doar in seara asta pentru cina in familie, dupa pleaca cred.
-A..sunt o proasta stiu..
Alex face o miscare inteligenta si de pe balconul lui, ajunge pe al meu. Se aseaza langa mine si ma ia in brate.
-Bleguta mea, nu mai plange..doar stii ca nici-o alta fata nu arata mai bine decat tine.. Tu ai un suflet cald si frumos.. Nu te-as da nici pe 1000.
Il iau si eu in brate si il strang tare.
Usa se deschide usor si cineva intra..
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romance*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...